Vi är en familj på resande fot! 2 barn och mamma och pappa i Thailand
hemstad Torget 8, Heby, Uppsala län, Sverige
Senast aktiv - från Torget 8, Heby, Uppsala län, Sverige
Coral Island
lördag 13 december 2008 - Phuket, Phuket, Thailand

I dag har vi varit po en dagstur till COral Island, UNDERBART Coraller och turkost vatten och so varmt i vattnet att det kandes varmt till o med :) Nu forstor jag vad du menar angelica... lag i vattenbriset och bara var, tiden stod still :) Snorklade tittade po fiskar och bara var vid

Varrrmt
måndag 8 december 2008 - Phuket, Phuket, Thailand

I dag har det vari oooo vaaamrt lillebror fick lite feber i more so han har mest sovit och inte badat i dag men det har vi sedan varit po cafet som ar ett svenskt kafe har i kata makke ot vafflor och jag ot kottbullsbullsmacka SUPERGOTT :) Annars har vi bara aitit Thaimat :) Ris o olika thaigrytor

Stranden
lördag 6 december 2008 - Phuket, Phuket, Thailand

I dag har vi varit po stranden och kikat och badad so uuunderbart varmt och viiit stand och underbart fint vatten var det :) Makke lekte mest po stranden vogorna var lite laskiga... Efter et so har vi badat massor i poolen aven lillebror so tyckte det var sooo skont nu ar vi po stan och kikar runt

Framme
fredag 5 december 2008 - Phuket, Phuket, Thailand

Äntligen är vi framme J nu är ni framme da... Ja hela historien i kort. Vi kom till arlanda ca kl 9.00 efter flyget st'llt in pa natten för att istället gå kl 10.55 på morgonen när vi checkade in sa flygpersonalen att det var ändrat till kl 13.55 Suck, vad gör vi nu då ja bara att

Försenat flyg
tisdag 2 december 2008 - Torget 8, Heby, Uppsala län, Sverige

Ja jag säger då det ringde från Fritidsresor för ett tag sen och meddelade att planet är 8 tim försenat så vi kommer inte iväg försen i morrn bitti! Ännu en väntan verkar ändå som om vi aldrig kommer iväg! USch och Fy! Men nu ska hundarna åka till sin hundvakt iallfall så får vi

På väg måntro?
måndag 1 december 2008 - Arjeplog, Norrbottens län, Sverige

Ja nu har vi haft en hektisk helg! Fredagen började med att lillebror brände sig på handen och fick brännskador då blev det oklart om vi kunde åka för dom pratade om infektionsrisk så vi fick vänta tills måndag och åka till plastkirurg som skulle avgöra om vi kunde åka eller

Thailand 2008

Thailand 2008

2 december 2008 - 17 december 2008

Thailand äntliugen så har vi varit där och skall tillbaka!!!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Susanna uppdaterar sin resa