Man ska se till att göra sina drömmar till verklighet...
hemstad Malmö, Skåne län, Sverige
Senast aktiv - från Malmö, Skåne län, Sverige
Sist men inte minst
måndag 21 maj 2007 - Mexico City, Mexiko

Hej o tack n goodbye. Ikvall lyfter vi fran varldens storsta stad Mexico City. Vi landar i Kopenhamn o tar taget over bron hem till Malmo. Ser sa mycket fram emot att traffa er dar hemma. Mer detaljerade o personligt anpassade reseskildringar da. Malin

Ar detta paradiset?
onsdag 16 maj 2007 - Caye Caulker, Belize

Centralamerika o Mexico. Sadar overkligt fint. Har ser ut som pa bilderna i annonserna som forsoker salja "din dromresa till paradiset". Chockturkost vatten, blandande vit finkorning sand, palmer o annan exotisk vaxtlighet, sol o 35-gradig varme, god mat, snorkling o daglig siesta i privat

Pics fran 2 v med Kathleen
torsdag 3 maj 2007 - Montañita, Santa Elena, Ecuador

Lite bilder. Hall till godo! Mallan

Ranade
måndag 30 april 2007 - Loja, Ecuador

Jag vet inte hur mycket vi tvingades punga ut. Men kanske 600 kronor var? "For var sakerhets skull". Vi blev eskorterade i nagon taxi genom marknaden och blev tillsagda att lasa dorrarna ordentligt. Det var som en liten stad med en massa manniskor, frukt o gronsaker, kott, djur i bur, skor,

Bilder fran sandoknen
fredag 20 april 2007 - Ica, Ica, Peru

Hejjje! I en oas mitt ute i saltoknen har jag strandat tillsammans med tyska Kathleen som jag traffade pa bussen fran Machu Picchu. Vi ska resa tillsammans upp mot Ecuador. Erik kvar i Cuzco dar han trivdes battre an dar det ar varmt, som har! Vi stannar bara nagon dag for vi har ett spackat

Machu Picchu 2007
lördag 14 april 2007 - Aguas Calientes, Peru

Ni kanner kanske till Machu Picchu? Den bortglomda incastaden i de peruanska bergen som aldrig spanjorerna upptackte o som nu ar Perus o kanske Sydamerikas storsta turistattraktion? Laser man i guidebocker eller fragar pa turistinformationen ar enda alternativen att ta sig dit incaleden som tar

Ensamstrapatser
onsdag 11 april 2007 - Cusco, Urubamba, Peru

Lika kort som Jespers inlagg: Jag reste ensam nagra dagar. Drog direkt till Copacabana o lamnade Ax i tryggt forvar hos Erik o Jepps som da var i La Paz. Traffade genast en massa man o tog baten over till solens fodelseplats Isla del Sol med en av dem, en kanadensare som spelade svar o var lite

Djungelrapport
söndag 1 april 2007 - Rurrenabaque, Beni, Bolivia

Morsning korsning pa er alla hemma i varvarmen! (Ja, vad gor man inte for att chockera o locka till lasning, journalist som man ju ar, haha!) Nu ar vi minsann inte sjuka langre. Starkta efter en vecka i djungeln! Vi har sett krokodiler, badad med rosa delfiner, jagat anakondor, fiskat pirayor,

Amaaeazing n sooo goood i storsta saltoknen
torsdag 22 mars 2007 -

Nara o kara vanner och avlagsna bekanta, Nu ar jag och Axel i Bolivias ganska coola huvudstad La Paz. Coolt ar att staden ligger nastan 4000 m over havet (varldens hogst belagna huvudstad). Det ar backigt, fullt av liv och marknader o annorlunda saker att titta pa o pilla i sig. Dock har jag rakat

Uttittade i Bolivia
måndag 12 mars 2007 - Oruro, Oruro, Bolivia

¡Hola! Det ar fattigare, billigare, intressantare, mer fargglatt o mindre europeiskt har. Det var sahar jag forestallde mig Sydamerika. Den obehagligaste bussresan hittills. Satt i 15 timmar over Anderna o det blev kallt pa morgonen nar vi stod stilla o sakert tva timmar o vantade pa att bli

Frankrike Lugrin

Frankrike Lugrin

1 augusti 2011 - 7 augusti 2011

Resa till Lugrin/Frankrike och hämta hem Nicklas o Robert! Ev. följer Julia & Samuel med och vi stannar en vecka hos mamma & Claude :O)

Latinamerika

Latinamerika

25 januari 2007 - 6 augusti 2007

[i]Think with your heart![/i] Så jobbar vi. Jeppelito, Axales, Ella Con El Pelo o den utmärkte peruanske bäraren Enrico. Axel har numer ett eget rum med dagboksinlagg o annu fler bilder fran var resa. Kolla in [link url=http://www.resedagboken.se/Default.aspx?documentId=24&section=journey&journeyId=168679&userId=-1]Magic Axel[/link]. ¡Recepción para ensamblarnos!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Malin uppdaterar sin resa