Hem till sverige igen :)
tisdag 11 april 2006 - Singapore, Singapore

Ja da var man pa vag hem till sverige igen da.. Kanns lite konstigt faktiskt, men jag ar verkligen glad over att fa komma hem. Just nu ar jag pa flygplatsen i singapore. Flygresan hit gick finnemang, men jag kanner mig lite seg.. har sett pa ca 4 filmer sen jag lamnade Sydney och man blir lite

Hem till sverige igen :)
tisdag 11 april 2006 - Singapore, Singapore

Segt!
måndag 10 april 2006 - Melbourne, Victoria, Australien

Nu kanns allt verkligen segt! Bara for att man vet att man ska hem snart. Kanns som om det inte finns nagot alls att gora. Tjejerna jag bor med ar skittrakiga, sitter bara och laser hela tiden. Tur att jag har tv nere pa plan 1 det far tiden att ga fortare. Igar lag jag i hyde park halva dan och

Utan fredrik igen :(
lördag 8 april 2006 - Sydney, New South Wales, Australien

Hejsan på er! Jaha då har man lämnat fredrik på flygplatsen. Jag tog med mig all min packning och skulle försöka komma med ett flyg jag med men de hade lika många platser idag som de hade när jag försökte häromdan. Jag skulle kunnat åka till singapore men då hade jag kunnat få vänta

Frolunda vinner!
fredag 7 april 2006 - Sydney, New South Wales, Australien

Hej! Skulle bara saga till Michael att han hade ratt sa mycket fel om vem som skulle ta sm-guld, men och andra sidan sa brukar ju inte han ha sa ratt heller! likadant med pappa som trodde att linkoping skulle ta det men haller man pa leksand sa vet man inte mycket om hockey! Ser fram emot att

Koala och delfiner!
torsdag 6 april 2006 - Melbourne, Victoria, Australien

Heej! Gissa vad? Jo idag gjorde vi nagot som gor varenda kotte avundssjuk! Vi gick upp tidigt for att aka buss till jervis bay, pa vagen dit sa stannade vi pa en par stallen som hade hur fin utsikt som helst. Har bilder pa det men de far ni se nar jag kommer hem :) Efter ett tag sa kom vi till

Vi hade i alla fall tur med ölen!
måndag 3 april 2006 - Sydney, New South Wales, Australien

TJA! Igår var vi på bondi beach o sola lite granna, blåste lite val mycket dock men det var ändå härligt. Lite senare bestämde vi oss för att grilla lite. Jag som har bott i bondi i tre veckor skulle ta oss till en affär som jag hade varit i många gånger förut, men när vi väl

Han gick ner på knä!
fredag 31 mars 2006 - Sydney, New South Wales, Australien

Hejsan! Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag men man har ju haft lite saker att göra! 27/3 förlovade vi oss! Snacka om att man fick en chock, värsta gulliga frieriet. Han frågade mig vad jag skulle göra resten av mitt liv och så gick han ner på knä! Urgulligt ju. Förstår att

Idag kommer baben!
lördag 25 mars 2006 - Sydney, New South Wales, Australien

Hejsan hoppsan! Idag har jag laddat upp bilder. Titta och kann er avundsjuka:) Igar var vi ute en svang. Jag, Johanna och Anna-Cajsa. Vi drack lite champagne och sa testade jag en rolig ol som de hade pa ett stalle dar en av vara svenska kompisar jobbar. Hallonol! Hur god som helst, kandes inte

Skitdator!
fredag 24 mars 2006 - Sydney, New South Wales, Australien

Hej! Vet att jag lovade er kort idag men maste nog bryta det loftet. Bara for att det verkar vara nat fel pa datorerna som jag provat pa nu. Men innan jag hamtar upp fredrik imorrn sa ska det nog komma upp nagra bilder! Idag har jag bokat hostel till mig och fredrik. Vi ska bo i ett dubbelrum,

Australien

Australien

7 februari 2006 - 12 april 2006

Stockholm, paris, singapore och till slut sydney

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Madeleine uppdaterar sin resa