Är en tjej som älskar att resa :)
hemstad Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Senast aktiv - från Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Borta bra men hemma bäst?
fredag 9 oktober 2009 - Protaras, Cypern

Mycket har hänt sen jag slutat jobba..har verkligen haft fullspäckade dagar och nätter med roliga händelser :D Sara min älskade vän tar med mig på äventyr och frågar hela tiden om det är nåt speciellt jag vill göra eller se innan jag åker hem, hur sött är inte det då! I förrgår

BBQ hos Mark :)
måndag 5 oktober 2009 - Protaras, Cypern

Nu sitter jag här i min ensamhet, ny duschad och fräsh, jag har till och med blivit brun igen :) Jag gick ut o la mig på våran gård när jag vaknade, sen kom sara hem ca 20 min efter det och frågade om vi skulle dra till Nissi beach i Napa, varför inte..går in o packar väskan sen drog vi

en gång china house, aldrig mer china house!
fredag 2 oktober 2009 - Protaras, Cypern

livet är underbart, jag här lärt mig så mycket nytt och sara är fan en vettig människa med bra åsikter! :D jobbade min sista jobbdag i onsdags, jag fick inte vara halvledig den dagen, eftersom vi skulle städa och Jessica kom till restaurangen och visade vad vi skulle plocka undan på

Middag ute
fredag 25 september 2009 - Protaras, Cypern

Heeej hallå! Jag mår bra och livet är fan gött när man tänker efter! Tar väl vara på dagarna nu när vi inte har så lång tid kvar! Var ute och käkade middag i onsdags innan jobbet, gick till Olympus och åt, när vi bad om notan så kommer Vangelis fram och säger att det var på

JAG VILL HEM!
måndag 21 september 2009 - Protaras, Cypern

JAG VILL HEM! jag vill lämna den här jävla skithålan för gott! Nu är det dåligt väder nästan varje dag också, visst det är sol och varmt fortfarande, men inte sånt väder så man kan gå till stranden eller poolbaren och hänga :/ och vissa dagar regnar det och åskar :/ ska bli så

hippies in Protaras!
onsdag 16 september 2009 - Protaras, Cypern

Sara blev 22 igår och det firade vid med peace, love and understanding. Vi hade temakväll "hippies" så alla vi china house tjejer klädde ut oss till hippies och gjorde Protaras osäkert :) förfestade lite och fixade oss på jobbet och gick därefter till swings och rökte vattenpipa och drack

galen chef
lördag 12 september 2009 - Protaras, Cypern

Haft ännu en galen natt ute i Protaras, gick ut med Sara idag, vi gick till greenery och satte oss på deras balkong och drack och hade trevligt :) sen kom Cim och joinade oss..och några killar från Scottland också som vi träffade ikväll..mycket trevligt! Vi gick vidare till Boogies där vi

champange och många cyppar!
fredag 11 september 2009 - Protaras, Cypern

"för jag ser cyppar, cyppar, cyppar överaaaallt" Måste bara få berätta igår så sa vi såhär efter jobbet: vi går ut och tar en öl eller en drink någonstans..sen går vi hem och gör oss i ordning och går ut. Vi hamnade på Olympus hos våra vänner på en drink :) och mycket snack om

top notch onsdag!
onsdag 9 september 2009 - Protaras, Cypern

Hej hej hemskt mycket hej! Idag är en bra dag. Jag älskar kvällarna och mina halvlediga dagar..har dock bara en halvledig dag denna vecka, och den är idag, samma som förra veckan eftersom jag var skyldig Emma och Linn en varsin dag. Nu ska jag göra mig klar för jag ska ut och käka med

Tacos kväll :)
fredag 4 september 2009 - Protaras, Cypern

woop woop! idag blev det tacos med tjejerna efter jobbet :) fett gott! har inte käkat tacos på över 6 månader..mmmmm! åt 3 stycken och är så jävla mätt nu :) nu ska vi göra oss klara sen gå ner på Q club och Boogies och röja lite :) Idag på jobbet hade vi seriöst bara 22 bord!!

25 december 2010 - 1 januari 2011

Drar på lite "återhämtningsresa" till GC i en vecka!

Malta, baby!

Malta, baby!

6 juni 2010 - 10 juni 2010

Drar till Malta på ett litet "mission"

Cypern 09!

Cypern 09!

17 mars 2009 - 10 november 2009

Jag och Annika och 10 tjejer till åker till Cypern, Fig Tree Bay och ska bo & jobba där i 8 månader på China House :)

ASIEN 08!

ASIEN 08!

14 mars 2008 - 11 juni 2008

Jag och Emma ska ut och resa i 3 månader, Asien here we come :D

Frankrike

Frankrike

28 maj 2004 - 4 juni 2004

skolresa! den här resan är oförglömlig!

Tjeckien

Cypern

16 juni 2006 - 24 juni 2006

Ännika, Sara, Erik & Jag

10 februari 2007 - 17 februari 2007

Våran efterlängtade resa! :) Jag & Emilie!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Madeleine uppdaterar sin resa