Någonstans långt, långt bort..
hemstad Helsingborg, Skåne län, Sverige
Senast aktiv - från Helsingborg, Skåne län, Sverige
Pa ravefest i berlin..
lördag 22 augusti 2009 - Berlin, Tyskland

Som jag gillar Berlin! Visst igar möttes vi av regn och aska for första gangen pa hela resan.. Men allt är sa postivt har. Som en förstoring av Amsterdam.. God öl och god mat med för goda pengar! Första kvällen käkade bade jag och Henke tillsammans för 80spänn! Det är nice! Idag

"Fuck you France!"
torsdag 20 augusti 2009 - Berlin, Tyskland

Citat taget fran de finska pagarna fran taget fran nice ; ) Lite skamt, lite allvar.. Ja, jag medger att vi varit lite daliga pa att uppdatera.. Men det tyder bara pa daliga internetcafén och bra stader : ) For efter Lissabon, som vi var makta imponerade av sa akte vi vidare, med det ackligaste

Lisboa!
onsdag 12 augusti 2009 - Lissabon, Sintra, Portugal

Ja, nu sitter vi pa ett litet mysigt internetcafe med typ 5 datorer, men ganska svalt har iaf. Det kan vi inte saga om temperaturen dar ute.. 38 grader i skuggan.. Tank er att vandra runt och utforska en stad i den hettan.. For att komma till Lissabon fran Barcelona fick vi alltsa sitta nagra

Barca, Barca, Barca..
måndag 10 augusti 2009 - Barcelona, Katalonien, Spanien

Sa nu ska vi ge oss av fran denna lilla skateboardstad, Barcelona.. Har haft det sjukt bra har, fint hotell, med seg personal, shoppat, 3 par skor till madelene : ), kollat in alla turistprylar, dansat till guetta och tiesto som galningar, badat i havet och haft det allmant bra! Glomde att vi

¡Hola!
torsdag 6 augusti 2009 - Barcelona, Katalonien, Spanien

Dags att byta oppningsfras igen.. Blandar ihopa allt nu nar man ska forsoka prata.. Tankte skriva till lite om Nice. Vi hade en sjukt bra pa stranden som slutade i en kraftig branna.. Hittade den coolaste affaren pa lange.. Kommer handla mycket dar i Paris (upptackte ocksa ikvall att den finns

Venedig Express.
tisdag 4 augusti 2009 - Venedig, Veneto, Italien

Ciao! Vi àr kvar i Italia ànnu! Sjukt god mat och trevligt folk! Skillnaden àr att vi àr i en stad som balanserar pà vatten, det àr dyrt och vi àker bàt istàllet fòr taxi! Och ja, vi har àkt gondol, och ja det var vàrt det! Fick en riktigt skòn kille som beràttade vad allt var

Hetta!
söndag 2 augusti 2009 - Rom, Lazio, Italien

Ciao! Nu àr vi inne pà vàr tredje dag i Rom, och det har varit lika varmt hela tiden. Alltsà typ 34-38grader i skuggan, destu hetare i solen. Men nu har man bòrjat vànja sig litet.. Vi var redan ivàg fòrsta dagen pà Fontana Di Trevi (offcourse eftersom vi VERKLIGEN bor 25 meter fràn

Det är nu det händer..
torsdag 30 juli 2009 - Helsingborg, Skåne län, Sverige

Ja, nu är vi framme vid dagen före avfärd.. Det känns sådär.. Nerverna börjar göra sitt nu, men man är samtidigt taggad som få! Imorn flyger vi till Rom från Köpenhamn, snabbt och smidigt. Alltså, imorn vid den här tiden är jag i ROM : ) Got to love it! Rom är den ända staden

Tågluff Way Out West 09!

Tågluff Way Out West 09!

31 juli 2009 - 25 augusti 2009

Jag och Henke ska ut och göra Europa! Vi flyger ner till Rom och far sedan uppåt/västerut med tåg. Venedig, Milano, Nice, Barcelona, Lissabon, Paris, Amsterdam och Berlin. Taggade som få! Enjoy!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Madelene uppdaterar sin resa