fisk som man ar har man ju fastnat lite i resgrejen. inte ensam om det pa detta plejs iofs. bra att dokumentera sa mkt som mojligt, sarskillt med tanke pa att jag glommer som fort.
hemstad Linköping, Östergötlands län, Sverige
Senast aktiv - från Linköping, Östergötlands län, Sverige
Snalblast och vindpinat
måndag 17 september 2007 - Montevideo, Uruguay

Orkar inte skriva sa langt eller seriost idag eftersom min mage ar nastintill inverterad av hunger...men lite grann blir det. Sa kom vi antligen fram till varat resemal. Punta del Este stracker sin vackra glans ut mot Atlanten. Det var med blandade kanslor vi steg av Cotbussen pa Puntas

Gradassigt vader och svartbuskiga taxichauforrer!
söndag 16 september 2007 - Montevideo, Uruguay

Som kanske inte alla utav er vet om sa ar jag och Zhe Shadow ute pa ett litet aventyr for att trygga varan gemensamma och en god vans framtid. Det har blivit i form av en resa tillbaka i tiden till ett land som kallas Uruguay. Vi anlande for bara nagra timmar sedan och ni som vet nar vi akte kanske

Sista dagen i Buenos Aires!

Hej for sista gangen pa denna resa! Som jag berattade sist sa hamnade vi lite i en rattstvist. Vi har efter polisbesok och aklagarbesok lyckats skaka oss av med den gubben som fick bilen forstord. Han tyckte formodligen att vi var varldens snallaste killar (som inte ar en helt overklig

Besok av polisen och eventuellt domstol...

Tjena! Vet inte om jag lyckades skramma upp nagon med rubriken. Ni som kanner oss vet ju att vi aldrig skulle gora nagot som kravde ett besok av polisen och eventuellt domstol sa har kommer bekraftelsen genom en liten beskrivning av varan Lordagskvall: Lordag omkring 23.oo. I bristande forrad av

Hem ljuva hem...

Hej! Nu har vi alltsa farit tillbaka till Buenos Aires. Har val varit har i en vecka ungefar. Vi stannade till en natt i MOntevideo och bodde pa Sheraton dar. Jakligt najs hotell faktiskt, fordelaktigt placerat vid havet. Val framme i BA (eller BsAs som det tydligen forkortas pariktigt, men det

Blodig helg i Montevideo!
måndag 26 mars 2007 - Montevideo, Uruguay

Hej pa er alla ointresserade! Det verkar rada ett valdans ointresse pa denna resedagbok. Inga kommentarer. Man ar inte borta mer an ett halvar sa ar man tydligen bortglomd ock borttappad. Navars, vi vet att ni alskar oss i tystnad! Steffe och Andreas ar tillbaka i Punta del Este en vecka till. Vi

Sista dagen i Punta del Este!
torsdag 22 mars 2007 - Punta del Este, Maldonado, Uruguay

Hola guapos! Nar de flesta av er laser detta har vi varan sista dag i Punta del Este. Lite sorgligt att lamna detta paradis. Stefan och Andreas atervander dock nastan en vecka till efter varat planerade besok i huvudstaden. Sorligt ar ocksa att vi inte fort statestik pa FISH. Det enda som ar klart

Ingen stress i Punta del Este
lördag 17 mars 2007 - Punta del Este, Maldonado, Uruguay

Buenas tarde! Nu har tva av oss lamnat stugan. Albert och Nima lamnade oss for ett par dagar sedan. Nisse har kommit och gor sitt basta for att fylla deras skor. An sa lange ar vi imponerade av vad vi sett. Igar var vi en svang pa discogatan i Punta. Satte oss ner pa ett lugnt stalle och sag

Casa Koh!
onsdag 7 mars 2007 - Punta del Este, Maldonado, Uruguay

Hej alla intresserade! Nu ar vi antligen i Punta del Este eller rattare sagt i La Barra som ligger 15 minuter darifran. Resan hit utspelades en aning mer omstandigt an vad vi hade tankt fran borjan! Det borjade med att det var hellregn i BA och ingen taxi ville plocka upp oss. Vi var helt sakra

Snart mot nya vidder!

Hej hej! Vi har snart varit en manad i Buenos Aires. En stad som mott oss med varm vanlighet. Vi fick ju som bekant sallskap av Bengan och Nima for en vecka sedan och nu har aven en 5:e grabb anslutit. Albert fran Gbg. En rolig prick som inte riktigt tog solens styrka pa fullaste allvar. Det

Rekaresa

Rekaresa

13 september 2007 - 23 september 2007

Sakra och trygga framtiden...

Australien, Nya Zeeland och Sydamerika

Australien, Nya Zeeland och Sydamerika

10 december 2006 - 10 maj 2007

Några polare och jag ska försöka överleva ett halvårs resande ihop. Jag ska försöka få in några utav dom på surf...sen blir det väl lite snorkling och annat oxå..

Europasurf

Europasurf

5 augusti 2005 - 30 augusti 2005

surf i europpa, plus några storstäder på vägen!

Surf o snö...

Surf o snö...

2 januari 2006 - 9 mars 2006

det blev surf och snö tillslut...snö i Valdisere och förhoppningsvis lite surf i CA, Stevanovitj Nilsson är med som sällskap.

Surf o dyk -05

Surf o dyk -05

7 januari 2005 - 9 mars 2005

Filippinerna -05, ska ta reda på om vågorna finns kvar och om dykningen är lika bra som -00. .../jonsson

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Andreas uppdaterar sin resa