Tillbaka till sydamerika!
fredag 13 december 2013 - Asunción, Paraguay

Ja, Paris var kul.. hände inte allt för mycket.. kollade på sakerna man skulle se.. Och så var det med det. Sen flög jag till madrid, sen till Sao Paulo. Flygresan gick hur bra som helst. Sen i Sao Paulo vet jag fortfarande inte riktigt vart jag ska ta vägen.. men jag bestämde mig för att

Italien!
tisdag 26 november 2013 - Florens, Toscana, Italien

Hej! Efter Wien åkte vi till Florence Italien där vi är nu. Vi har gått runt lite i stan, haft buffet, provat pasta, pizza, lasagne.. Vi åkte till Pisa och såg det lutande tornet (det lutar jättemycket) och haft det trevligt.. Vi bor på ett rätt dyrtmen trevligt hostel. Det är litet så

I österrike och resan hit.
onsdag 20 november 2013 - Wien, Österrike

Så, Efter Leipzig åkte vi till Berlin. Bodde på ett jättefint hostel, träfffa trevliga människor, såg muren och lite annat runt omkring. Efter det åkte vi till Prag. Älskar den staden!!! Massor med slott, kyrkor och massa annat från förr. Vi bodde hos en av Patis kompisar, och han

I tyskland!
torsdag 7 november 2013 - Leipzig, Sachsen, Tyskland

Hej!! Resan till Europa gick bra. Tog en massa timmar eftersom jag var tvungen att ta buss fran asuncion till sao paulo, flyg till madrid sen till frankfurt och sen tag till Leipzig. Har ar kallt, men fantastiskt! Jag far tysk frukost (valdigt lik den svenska, och sen allt annat som paminner om

Andrade planer.
måndag 4 november 2013 - São Paulo, Sorocaba, Brasilien

Ja, nu far det vara dags att skriva har. Sa, Vi var i Parati fram tills for tva veckor sen, det var samma varje dag.. Sen akte vi till Asuncion (Paraguay) for att aka igenom till bolivia. Pa gransen fick vi betala 50 dollar var (vi hade inte sa mycket sa vi betalade 35 var sa dar lite under

Hej
lördag 28 september 2013 - Paraty, Brasilien

Inget nytt! Diego jobbar, jag är hemmafru. vi åker till stränder ibland, hänger med folket som jobbar här.. Inget konstigt som har hänt egentligen. Vet inte hur länge vi ska stanna. Kände mig dum som inte har skrivit på ett tag.. så jag tänkte jag kune skriva även om et inte finns

stannar i parati
fredag 20 september 2013 - Paraty, Brasilien

Sa, nu ska vi stana ett tag i parati.. allt hande sa har: Vi akte pa kajak turen, hur harligt som helst. men jobbigt.. Sen dagen dar pa tror jag att det var sa borjade Diego snacka om att han ville joba, sa han gick och snackade med chefen. Vips och hej, han var hostel koordinater och jag

Paraty
onsdag 11 september 2013 - Paraty, Brasilien

Efter båtresa, strand och bad på Ilha Grande är vi nu i Paraty, som ligger söder om Rio. Vi har ett hostel precis brevid stranden där vi äter frukost i baren (på stranden). Det är varmt, trevliga människor och mycket att se runt omkring. Imorgon ska vi åka på kajaktur.. tydligen åker

Ilha Grande
fredag 6 september 2013 - Ilha Grande, Piauí, Brasilien

Hej! vi kom hit igar, mulet men varmt. diego blev pa natten sjuk sa idag har vi bara stannat inne. ikvall ska vi pa dejt!! vi har redan kollat ut restaurang och allt, och bada tva ska kla upp oss fint, nyrakat och finaste skorna. imorgon aker vi till (i mina ogon) den finaste stranden jag

Framme!
torsdag 5 september 2013 - Rio de Janeiro, Volta Redonda, Brasilien

Nu var det dags igen och jag är framme i Rio de Janeiro. Allaflygningar gick bra utan konstigheter, och Diego stod och väntade på mig på flygplatsen. Vi har checkat in på ett hostel som inte alls såg ut som det gjorde på bilderna, men vad gör det? Idag lämnar vi Rio för att åka vidare

Latinamerika + Europa

Latinamerika + Europa

3 september 2013 - 14 juni 2014

America trip - from south to north tagning 2

America trip - from south to north tagning 2

4 september 2012 - 14 juni 2013

Do it over, dont loose your passport!

South america

3 juni 2010 - 15 juni 2010

Norge - Västlandet och Oslo

Norge - Västlandet och Oslo

24 augusti 2009 - 30 maj 2010

Utforska Norge med norrmän, fest, jobb och annat skoj.

Studera i Spanien

Studera i Spanien

5 oktober 2008 - 11 april 2009

Jag ska ner och plugga lite i Spanien, bara för att ha något att göra..

Asien

Asien

4 december 2007 - 30 maj 2008

Vår resa till Asien kommer att bli sjukt underbar. Med många olika stopp så hoppas vi på att få se allt och träffa många trevliga människor!

Stockholm

Stockholm

22 augusti 2007 - 26 augusti 2007

På besök i Stockholmo hos grabbarna

Spanien, Fuengirola

Spanien, Fuengirola

13 juni 2007 - 18 juni 2007

Favorit i repris, fast fan så mkt roligare.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Malin uppdaterar sin resa