Buddha? no, we have Jesus!
söndag 2 mars 2008 - Mae Hi, Mae Hong Son, Thailand

Hej igen! Nu har i lamnat vita sand strander och fina korallrev bakom oss och begett oss till norra delarna av Thailand. Fullmoonpartyt var lika maktikt som alla tidigare berattat och aven fast det regnade fran och till(f.o. 2 gangen pa hela resan) sa ar det verkligen en kvall att minnas! Vara

Tuk-tuk, Ping-pong och Bang-bang
fredag 25 januari 2008 - Phuket, Phuket, Thailand

Resan till Bangkok gick forvanansvart smidigt, och vi kom fram till Bangkok (efter en valdigt nervos taxiresa pa grund av vart bagage) mandag eftermiddag. Vi bodde strax vid Khao San Road, den stora backpackergatan, dar det faktiskt var jattemysigt, och bra shopping. Vi gillade verkligen stan

Inte långt kvar!
söndag 9 december 2007 - Redcliffe, Bristol, England, Storbritannien

Hej! Så, då har man haft sin sista Lördags kväll i Bristol. Njuter just nu av min sista söndagskväll. Att åka hem om 6 dar känns väldigt konstigt. Det ska självklart bli kul att komma hem till familjen och alla vänner igen, men konstigt att lämna alla kompisar som man lärt känna

Internationalfoodparty!
lördag 17 november 2007 - Redcliffe, Bristol, England, Storbritannien

Dag 82. Kylan har kommit även till England och julen gör sig påmind. Starbucks säljer pepparkakslatte och även fast det ser ut att vara september så var det i Fredags frost på marken när jag vaknade. Sedan sist har det hnt mycket! Fick besök från sthlm bestående av päronen och

Brittisk mat och gamla stenar.
måndag 29 oktober 2007 - Redcliffe, Bristol, England, Storbritannien

Dag 63. Hej alla där hemma! Ännu några veckor har gått och tiden bara rinner iväg. Nu är det helt plötsligt inte alls långt kvar till examens tiden börjar och då är det prov mest hela tiden. Vilket betyder mycket plugg och förberedande prov nu... Hur som helst. De senaste veckorna

Oxford och uppvaktning...
tisdag 9 oktober 2007 - Redcliffe, Bristol, England, Storbritannien

Hej! Tiden går såå fort här, känns konstigt varje gång man loggar in här och ser "antal dagar resan pågått" 43dagar. Känns som det borde vara tre veckor, fast samtidigt så känns det som om man bott här i flera år. Blandade känslor med andra ord. Men jag trivs verkligen jättebra!

Feber och plugg
fredag 28 september 2007 - Redcliffe, Bristol, England, Storbritannien

Hej! Har varit här en månad nu och har min första dag som en riktig sjukling idag. Hade feber och mådde inge vidare förra helgen, blev bättre och mådde riktigt bra några dagar och nu är febern tillbaka, lagom till helgen. Kanske ska testa någon av min lägenhetskompis huskurer.. Har

Byebye and london !!
tisdag 18 september 2007 - London, England, Storbritannien

Hej! Har precis kommit hem från skolan och är nästan helt slut. Det har varit otroligt intensivt de senaste två veckorna och man hinner inte med så mycket. I Fredags åkte Maria(spanska tjejen)hem, så Torsdagen var intensiv. På kvällen gick vi ut till ett ställe, vad man kallar disco

En veckas intryck.
tisdag 4 september 2007 - Redcliffe, Bristol, England, Storbritannien

En vecka. Det känns som om mycket, mycket mer. Så mycket människor, så mycket intryck och så mycket skratt. Jag njuter varje minut. Tycker skolan är skitkul och försöker ta in så mycket som möjligt. Men det är mycket i skolan, en hel del läxor. Eller, läxor, man måste hänga med

Skolan
tisdag 28 augusti 2007 - Redcliffe, Bristol, England, Storbritannien

Så.. då var allting igång. Igår var det "public holiday" här i england så alla på skolan träffades och spelade golf istället. Detta innebar att även jag försökte spela golf, men jag gav upp ganska fort. 10 slag på första hålet var kanske inte Tiger woods klass, men.. jag ska

Yatzyklubben på klassresa

Yatzyklubben på klassresa

20 januari 2008 - 4 maj 2008

Vandrarkängorna, myggnätet och givetvis yatzyspelen är nedpackade - Yatzyklubbens mest överlägsna medlemmar Dyngan, Överklas, Paddan och Soffan drar på den otroligt originella klassresan genom Thailand, Laos, Vietnam och Kambodja!

Bristol

Bristol

27 augusti 2007 - 15 december 2007

Jag ska bl.a. plugga och spela fotboll i Bristol under hösten.. men förhoppningvis uppleva mycket mycket mer än så...

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Malin uppdaterar sin resa