hemstad
Senast aktiv - från Alanya, Turkiet
Kommit in i arbetet
tisdag 18 juni 2013 - Alanya, Turkiet

Jobbet rullar på och jag kommer in i arbetet mer och mer för varje dag. Så nu kan man börja se sig omkring lite mer i staden på riktigt. Har gjort det mesta nu det är bara vissa utflykter jag inte gjort än och jag har inte varit guide på utflykter än. Lägenheten är bra, bor 4st i våran

Efter 1 vecka
lördag 8 juni 2013 - Alanya, Turkiet

Nu har snart en vecka gått och tiden springer bara förbi. Härligt väser har det varit och jag lär mig för fullt vart hotellen ligger här i Alanya. I nästa vecka börjar jobbet på riktigt. Så snart är det igång!

resan tar sin början!
söndag 2 juni 2013 - Alanya, Turkiet

Hej allihopa! Examen är gjord och nu bär det av till Turkiet! Snart är jag där, känns helt orealistiskt! Kommer kännas konstigt när man inte har skoldagarna längre, nu är det jobb som gäller och dessutom utomlands! I sista minuten igår böev destinationen ändrad så jag åker till

Dykning m.m.
onsdag 10 augusti 2011 - Hurghada, Al-Bahr al-Ahmar, Egypten

hej pa er alla! Nu har det blivit annu ett dyk till, fast denna gang dok jag bara en gang och snorkla med med Maria nasta. Sa att jag inte skulle fa en lika stel kropp en gang till! Just igar nar vi var pa baten var det en av kunderna som fyllde ar sa vi dfick kakor och tarta pa baten utover den

vattenskidor och dykning!!
söndag 7 augusti 2011 - Hurghada, Al-Bahr al-Ahmar, Egypten

Hej pa er alla! I forrgar var jag och Mia och kollade om vi kunde prova vattenskidor. Vilket jag provade men Mia ville inte. Jag ar valdigt nojd och glad de var kul! MEN trott i kroppen blev jag snabbt och innan jag kom upp hann jag verkligen bli forbannad. efter 4 forsok stod jag upp pa skiodrna

Buss aventyr!
torsdag 4 augusti 2011 - Hurghada, Al-Bahr al-Ahmar, Egypten

Igar bestamde vi oss for att ta en microbus sa langt vi kunde for att sedan ga av och ta nasta! Ett valdigt billigt aventyr da en buss resa pa en kvart kostar kanske 50 pistarar (alltsa mindre an en krona typ) Men de var kul fast vi kom nog pa att man kunde aka annu lite langre om man byter buss

BioKvall i Egypten
onsdag 3 augusti 2011 - Hurghada, Al-Bahr al-Ahmar, Egypten

Hej pa er alla! Igar var det meningen att vi skulle dyka men de blev installt sa darfor hittade vi pa lite andra grejer. sa forst var vi pa stranden och tog det lungt med Chirstina och sedan bestamde vi oss for en kvall pa sensomall. som ar ett shopping stalle lite mer likt europas och mycket

Dags for Shuija (lite) semester och dykning har skett
måndag 1 augusti 2011 - Hurghada, Al-Bahr al-Ahmar, Egypten

hej hopp dar hemma! Uppdatering om vad som hant pa senaste, jag har forstatt arbeta mycket som assistent for Mia sa jag har varit ute i El Gouna med henne. Vi har tyckt om dessa dagar, de har varit valdigt mysigt att jobba ihop:) Sedan har vi ocksa varit lediga en hel del pga. av problemet med

Kort bil i Egypten............... OCH sjukhus igen.....
tisdag 26 juli 2011 - Hurghada, Al-Bahr al-Ahmar, Egypten

hej pa er alla! Nu har bade jag och Mia kort bil i Egypten, nagot som jag alltid sagt nej till men nar vi fick en bil for att kora till El gouna tackade vi anda ja, de ar liksom svart att saga nej! Sa nu kanner vi oss aven sakra pa vagen! >) Ja, varfor vi fick bilen kanske jag skulle saga ocksa.

Akut sjukhus for Mia Senare i inlagget en rolg nyhet ocksa
söndag 24 juli 2011 - Hurghada, Al-Bahr al-Ahmar, Egypten

Hej pa er alla! Idag nar Mia jobbade ute i El gouna och blev avlamnad vid bestway for att ta tuktuk(fordon for 5 EGP vartsom i el gouna, hemskt liten och guppig borde jag saga) da kande hon sig konstig. Hon var tvungen att sitta pa trappen for hon kom ingenstans! Hon forlorade balans sinnet kan

reseledare Turkiet

reseledare Turkiet

2 juni 2013 - 2 november 2013

Nytt äventyr på gång. Nu blir det Turkiet i 5 månader.

Tillbaka till Egypten, Hurghada

Tillbaka till Egypten, Hurghada

15 juni 2011 - 16 augusti 2011

Dags att åka dit och arbeta igen. :)

Egypten, Hurghada!

Egypten, Hurghada!

3 september 2010 - 10 februari 2011

Jag och Maria åker till Hurghada för att första bo och leva, om vi hittar jobb.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Malin uppdaterar sin resa