Hej allihopa
måndag 1 oktober 2007 - Boston, Massachusetts, USA

Hej hej.. Tänkte jag skulle vara lite duktig och skriva här o lägga upp lite bilder. MÅndag idag. Har faktsikt inget planerat för hela dan. TÄnkte ge mig ut och springa lite snart men annars inget. Igår va jag och adam ute och hajkade uppe i nora new hamphire det va väldigt fint. Det har

längesen igen=)
onsdag 7 mars 2007 - Boston, Massachusetts, USA

hej alla...vet att det var längesen jag skrev senast=)..Dagbok är itne direkt min starka sida. Man får ju lite mindervärdeskomplex när man ser alla andras välutförda inlägg, ingan tex=).. HUrsomhelst, allt är bra här! Ihelgen var jag i green bay wisconsin och hälsade på ingergerd(min

inte igår...
måndag 29 januari 2007 - Boston, Massachusetts, USA

hej alla det va ett tag sen jag skrev...tiden går fort...mamma va här för två veckor sen...det va jätte kul.. funderar på att åka till wisconsin om några veckor..jag och maria och joanna har även tänkt göra en roadtrip framöver..det är vkleirng eunderbart att joanna är

Hej alla
torsdag 7 december 2006 - Boston, Massachusetts, USA

hej hej! Nu var det vekrlgien längesen jag skrev. Häromdan så la min dator av, jag har fixat den nu men jag förlorade alla mina bilder och allt. Känns jobbigt men det finns inget att göra åt saken. Just nu sitter jag hemma hos den svenska familjen som bor jätte nära oss. Känns så

helg igen!!
lördag 4 november 2006 - Boston, Massachusetts, USA

hej hej antligen ar det helg igen! Igar kvall var jag och adam hos hans mamma och halsade pa en stund. Det var jatte mysigt. dag ska vi aka till ikea!!!! ska bli underbart..ska kopa svenskt godis o annat gott=)... I tisdags var det halloween sa jag va med mina pojkar ute pa trick or treat. Det var

Efter regn kommer solsken
fredag 27 oktober 2006 - Boston, Massachusetts, USA

hej hej Har varit ganska deppigt och kämpigt det sista, därför har jga vart ltie dålig på att skriva! Nu är allt dock mycket bättre igen och allt känns underbart! Va på ett Pumpkin party igår med pojkarna, där vi dekorerade pumpor. Det va riktigt kul. Det var jag och alla barn haha.

Tjänna
fredag 29 september 2006 - Boston, Massachusetts, USA

Äntligen fredag igen!!! Denna helgen är verkligen fullbokad den med...ska träffa adam ikväll, imon är jag bortbjuden på middag hos en svensk familj som bor i närheten...Imon kväll ska jag jobba till tolv....sen åker jag tilll adam och på söndag är det bara plugga o plugga o plugga som

saknar alla...
torsdag 21 september 2006 - Boston, Massachusetts, USA

jobbig dag idag....langtar hem masssa.....kanns ensamt har nu nar joanna har akt...har ingen o prata svenska med...men men det blir val battre...borjar ju pa harvard imon.. ha det gottt

Varmt..
måndag 18 september 2006 - Boston, Massachusetts, USA

hej hej forfarande fruktansvärt varmt här...runt 25 grader varje dag...Ska åk till New York till helgen!! Det skaverklgien bli underbart! ÅKer väldigt tidigt på lördag morgon från Boston till NYC med buss....kommer ta mellan 4 o 5 timmar. Förra veckan såg Adam en björn utanför mitt

hej hej
måndag 11 september 2006 - Boston, Massachusetts, USA

hej!! Denna helgen var det veklrigen jätte vamrt här, i lördags var det 31 grader! Var i Boston i lördags..älskar vekrligen den staden!! så himla fin!...tog en promenad till harvard för att se vart jag ska ha mina lektioner som börjar nästa vecka. Idag ska jag dit igen för att vacccinera

Flytt till Usa

Boston

Boston

13 juli 2006 - 10 juli 2007

Au pair i Carlisle MA

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Malin uppdaterar sin resa