Resa till Thailand börjar 16\3. Kommer lägga upp bilder och dagboksinlägg så fort vi kommer till någon dator!
hemstad Växjö, Kronobergs län, Sverige
Senast aktiv - från Växjö, Kronobergs län, Sverige
Djungeltrecking!
torsdag 4 maj 2006 - Chiang Mai, Chiang Mai, Thailand

Igar kom vi hem fran varan 3 dagars trecking! Har varit riktigt kul! Vi gjorde den tillsammans med tva skanska tjejer vi traffade pa Ko pangang. Sa vi mottes upp i bangkok a drog sedan vidare till chang mai! Vi hade nog inte trott att de skulle va sa ruskigt jobbigt som de va! Mange och emma holl

#3 platser
fredag 28 april 2006 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Ett tag sedan vi vi skrev nu. Drog tillbaka till Ko pangang. Var pa falfmoon party. Var inget vidare att ha. Var shysst en kvall nar de ar som vanligt ..!! Sen drog vi vidare till Hua Hin, en bussresa och batresa pa 14,5 timme. Var lite slitigt. Dar var de bara solande och badande!!! Hur got som

Ko samaui, Ko pangang och Ko Tao
tisdag 18 april 2006 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Vi hamnade pa Ko samaui, fick tag pa ett boende narma burger king! Farligt. Vi hangde mest pa stranden pa dagarna, och sen i den Scandinaviska baren viking bar. En utav kvallarna vi var ute skulle vi dra ivag till ett stalle lite langre ut fran staden, nar det hade stangt i stan. Sa vi hoppar pa en

PhiPhi och Ao nang
måndag 3 april 2006 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Lite forsenad rapport fran PhiPhi iland. Vi upptackte att det var ett javla festliv pa PhiPhi, sa av 6 dagar var vi ute och harjade 4 utav dom. Man var ute langt efter solen gatt upp. Sista kvallen pa PhiPhi at vi Potatismos och kottbullar!! Grymt nice!! Sen blev det film, chips och lask

Nytt stalle
onsdag 29 mars 2006 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Nu har vi varit pa phi phi nagra dagar. det ar mycket lugnare a mycke skonare folk har!! Idag har vi akt lang tail boat A kollat pa apor a snorklat.. nice!! Vi bor pa ett dykarcentrum. Aven petter a ruda ar har.

Paborjat Dykningskursen
onsdag 22 mars 2006 - Bangkok, Thailand

Nu ar vi verkligen inne i detta livet!!! Kanns hur bra som hallst nu!!! Vi har tagit det lite lungt med solandet nu ocksa. I mandags var vi ute a harjade igen! Blev tippsade om ett stalle som hette Banana Iland. Det ar i varan stil till tusen. Traffad tva svenskar dar inne som drog med oss till

Första Rapporten från Thailand
söndag 19 mars 2006 - Phuket, Phuket, Thailand

Hallå! Nu är vi inne på våran 3 dag på våran resa! När vi satt och väntade på flyget från landvetter i baren sa sag vi ett pytte litet fly och bara garavde at de lilla planet. Tror ni inte vi ska åka med de...!! JO de gick inte att gå raklång där !!! Vi landar i finland, gar runt

Thailand

Thailand

16 mars 2006 - 15 maj 2006

Vi ska upptäcka varenda sten av Thailand!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Magnus uppdaterar sin resa