Mr Scuba Diver
fredag 2 maj 2008 - Utila, Bahíaöarna, Honduras

[u]hallo hallo[/u]. riktigt langsen jag skrev nagot, men det ar lite svart att motivera sig att sitta framfor datorn nar man har vita strander och palmer utanfor. muuhaha jag ar nu pa on Utila (Bay islands) och har tagit mitt dykcert. helt sjukt kansla att dyka och det finns sa mycket liv under

hmm
torsdag 17 april 2008 - La Ceiba, Atlántida, Honduras

hallo, ar nu i La Ceiba och det regnar som bara fan! och farjan ut till the Bay Islands ar installt p g a det darliga vardret. sa jag sitter i har med en cerveza i handen, och drommer om vita strander. fortsatter det so har sa drar jag nog upp till riverside lodges igen. harligare att va i

Oaxaca City here I cum!
fredag 19 maj 2006 - Oaxaca, Tehuantepec, Mexiko

Hej Hej! jaha!? do kom den dagen da jag och micke gick skilda vagar det ar med en tar i vanstra oga, och en klump i halsen som jag nu tillkannar ger resplanen! Tony - Oaxaca City for att traffa lite vanner! Micke - Mexico City for att traffa Norrmenn! det handlar dock bara om 4dagar, och jag

Tack gode gud for att jag lever!
onsdag 17 maj 2006 - Puerto Escondido, Mexiko

hej sitter i Puerto Escondido och jag ar glad att vara i livet... havet kan vara farligt ibland, och stora vagor ska man inte leka med speciellt nar det ar starka undervattens strommar... "rod flagg" ....har lart mig en laxa och ska se till att komma hem med livet i behall och inte en

Mi reyna!
torsdag 11 maj 2006 - Oaxaca, Tehuantepec, Mexiko

hoppla! Oaxaca city! denna stad har de vackraste kvinnorna i hela mexico! vilka donnor! Detta ar faktiskt Natalies sista dag tillsammans med oss for imorgon aker hon upp till mexico city medans vi sticker ivag till playan i Puerto Escondido! folket i Oaxaca ar sa sjuka, varje onsdag har dom

Palenque!
tisdag 9 maj 2006 - Palenque, Chiapas, Mexiko

tjenare har vart i Palenque och annu ett naturreservat, (valdigt likt Tikal i Guatemala) fast denna gang sket vi i hangmattorna och tog in pa ett rum istallet....for att undvika djuren..trodde vi..! vi hade bade kackelaker, spindlar och svarta skorpioner, och aporna horde jag iaf. tidigt pa

San Cristobal forts..
lördag 6 maj 2006 - San Cristobal de las Casas, Chiapas, Mexiko

hej pa er dar hemma! San cristobal visade sig vara riktigt grymt! vi sprang pa ett harligt gang locals och en amerikan pa ett cafe som hette "kabuka" som vi umgicks med under vara 3 dagar i Cristobal! "Kabuka Cafe" drevs av adriana och var lite av ett motesplats for lokala konstnarer och

Tillbaka i Mexicooo
torsdag 4 maj 2006 - San Cristobal de las Casas, Chiapas, Mexiko

ja efter en otrolig jobbig resa med "chicken bus" ar vi antligen over grensen tillbaka i mexicooo. lago de atitlan var grymt speciellt Santa cruz vi blev som en enda stor familj pa "Iguana" de hostel vi bodde pa..sjuka fester...sjuka minnen ! men som sagt nu ar vi i San Cristobal och har ar

Santa Cruz ar saa vackert!
tisdag 2 maj 2006 - Guatemala City, Guatemala

....bakfull.... ser ut som skit...som en pase skridskor!

San Pedro!
lördag 29 april 2006 - Guatemala City, Guatemala

Men nu ar vi iaf. i San pedro en liten by, kand for sina spanska kurser, det finns en sprak skola i varje gatuhorn! (jag skojar inte) Och denna stad ar fylld av hippies! och det ligger natt i luften har for du blir saa seg.! men hela Lagos De Atitlan ar sa vackert vi ska aka vidare idag till en

East'ern Europa

East'ern Europa

4 april 2009 - 12 april 2009

Ja sticker och firar Påsken i Europa.

Manolito Does Honduras

Manolito Does Honduras

8 april 2008 - 23 maj 2008

Dricka Solo, helt Solo i solen.

Pussa Sicilien...

Pussa Sicilien...

3 juli 2007 - 18 juli 2007

Da var det dags igen

Mexicooo!

Mexicooo!

3 april 2006 - 23 maj 2006

Vi drar till Mexiko för att ta det lungt! inga planer, vi tar det som det kommer!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Tony uppdaterar sin resa