Tjena!Är en äventyrslysten, livsglad tjej från Skåne som snart ska ge sig ut på sin livs resa!Tjohoo....
Senast aktiv - från Västra Boulevarden 4, Kristianstad, Skåne län, Sverige
Fiji-time!
fredag 15 juli 2005 - Suva, Centrala divisionen, Fiji

Hejsan alla! Sa har man ater igen gett sig ivag till ett nytt stalle...fran att sen tva veckor tillbaka ha akt snowboard till att fa besoka sma paradisoar, ar helt galet! Men allt ar verkligen sa underbart fint har som man kan tanka sig! Forsta natten spenderade vi i Nadi, som var mycket lugn for

Harliga Queenstown!
måndag 4 juli 2005 - Queenstown, Otago, Nya Zeeland

Hejsan alla! Just nu befinner jag mig i Queenstown...en underbar liten stad som ligger ungefar i mitten av sydon! Har borjade Johanna och jag varat skidaventyr i lordags..hon pa skidor och jag pa snowboard! Fran att ha spenderat tva natter i en liten skithala rent ut sagt,vid namn Berrytown, sa

Underbara Nya Zeeland!
måndag 20 juni 2005 - South Bay, Canterbury, Nya Zeeland

Hejsan alla! Ja nu ar det verkligen dags for mig att uppdatera vad jag har pysslat med och vad som hander! Jag kan borja att beratta om Sydney, dar jag fick ett jobb som saljare inom valgorenhet...for Oxfam om det ar nagon som vet vilka de ar! Det gick bra, men var jattesvart i borjan. Sen slutade

The Big Day!:)
torsdag 19 maj 2005 - Sydney, New South Wales, Australien

Hejsan alla.... Ja da har The Big Day passerat och min fodelsedag var helt underbar!! Inledde min dag genom att gora min livs drom....ja precis..jag tog mig upp pa 14.000 fot och hoppade rakt ut.....jag har SKYDIVAT!!!Tjohhooo...(nar jag tanker pa det nu, sa ar det ratt knasigt...slanga sig ut ur

Pass pau!
tisdag 17 maj 2005 - Sydney, New South Wales, Australien

Pass pau allihopa for nu borjar nerrakningen....fodelsedagen ar om en dag...och imorgon ska holmen gora sin livs drom!!:) Sager bara en sak....14,000 fot!!!! Fotobevis kommer senare...tjohooo!! Kramen

Ater igen forvirrad i Sydney!
söndag 15 maj 2005 - Sydney, New South Wales, Australien

Hejsan alla! Ja da har man ater igen gett sig tillbaka till Sydney och dess puls och man marker verkligen att man inte ar riktigt van vid det langre! Jag har iallafall ater igen ocksa lamnat Kawana, efter tre veckor av en massa roligheter, for antagligen sista gangen....! Saknar det redan....men

Back to freedom!!
fredag 15 april 2005 - Cairns, Queensland, Australien

Hejsan alla fisungar! Nu ar en overlycklig Maria antligen anlant tillbaka till friheten! Igar kvall fick vi skjuss av en fransman fran Lakeland till Cairns och nar vi antligen var framme, deckade vi pa narmaste vandrarhem!! Idag har det varit en lugn dag, sov extra lange..enda till 8 tror jag( har

Banana packing nasta!!

Hejsan allihopa! Vill bara meddela er alla att jag fran och med imorgon aker ut i middle of nowhere och packar lite bananer....bara sa ni inte undrar om det drar ut pa mejlen eller sa!! Sitter for tillfallet i Cairns i vantan pa att ta en buss i morgon bitti klockan sju ut i bushen:)ska bli

Kawana..var tusan ar det!

Hejsan alla! Nu var det ett tag sedan man uppdaterade sin situation har i finfina Australien, sa tankte att det var dags nu! Som ni alla nog forstatt sa har vi lamnat underbara Byron Bay bakom oss, och akt upp pa lite sma resor...var en dag i Tweed Heads och kollade pa Quicksilever Pro finalen..en

Det stora bla!
måndag 21 februari 2005 - Byron Bay, New South Wales, Australien

Hey alla rumpnissar! Sitter nu har i Byron Bay efter att ha spenderat de senaste 4 dagarna pa surflager....och jag kan bara saga till alla, att det var SA bra och saa haftigt! Jag njot av fulla drag!:) Vart camp borjade med en tidig morgon promenad bort till bussen som skulle hamta upp oss i

The Big Adventure

1 februari 2005 - 25 juli 2005

Snart är det äntligen dags för the big advanture som inkluderar allt från surfning, sol, fest, bad och en massa äventyr! På resan som minst är på 6 månader, kommer jag och Johanna att se platser som Bangkok, Australien, Nya Zeeland, Fiji och sist men inte minst Los Angeles......så se upp, för här kommer vi!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Maria uppdaterar sin resa