surat thani
söndag 31 januari 2010 - Bangkok, Thailand

vi har korsat Thailand och ar nu pa ostkusten i Surat Thani pa vag till Koh pha ngan. var buss gar om ca en halvtimme sa jag hinner skriva lite har om jag far for Vincent... Han ar lite trott och ar inne i nagon slags separationsangest fas sa det ar bara mamma som galler! Vi sitter har och

Koh Lanta
söndag 24 januari 2010 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Bättre sent än aldrig eller vad säger man... Vi har nu tagit oss runt hela bukten från Koh Si Chang via Bangkok ner söderöver och till västkusten. Vi är på Koh Lanta, på stranden Klong Nin. Vi bor här med våra kära vänner Fam Eriksson. Koh Si Chang var bra, egentligen började nog

Sri Ratcha
fredag 8 januari 2010 - Pattaya, Chon Buri, Thailand

Nu har vi haft nog med sjukdom!!! Vincent blev samre sa vi har spenderat nagra natter pa sjukhus men nu ar han battre. Han ater fortfarande valdigt lite men det gar framat. Nu ar vi trotta pa storstadsliv och ar pa vag till Sri Ratcha en liten fiskeby mellan Pattaya och Bangkok och sen vidare ut

Koh Chang
tisdag 29 december 2009 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

Vincent ar sjuk, vi har traffat en lakare som sa att det ar ett virus som kommer ga over av sig sjalv med tiden. Han har feber, hostar, nasan rinner och roda prickar over hela kroppen. Pontus har blivit magsjuk sa han har fatt antibiotikakur. Vi hoppas de blir battre snart. Vi andra ar friska och

framme!!
onsdag 23 december 2009 - Hua Hin, Prachuap Khirikhan, Thailand

Det ar varmt har!! Vi ar i Hua Hin ca 3 h soder om Bangkok. Vi stannar tillefter julafton sen aker vi till Koh Chang dar vi firar nyar. Resan gick bra, vi blev 4 timmar forsenade till London dar vi bytte plan pga snoovader nar vi akte. Men bara 2,5 timmar forsenade till Bangkok. Pontus vaska var

imorgon bär det av!!
onsdag 16 december 2009 - Uppsala, Uppsala län, Sverige

Imorgon åker vi!! Planet går kl15. Vi håller fortfarande på att packa. Vincent sover. Han har varit lite hängig idag efter svininfluensasprutan i måndags. Det är svårt att packa när man har en liten pojke fastklamrad på armen hela dan... men det blir nog bra. Bara några detaljer

thailand 09/10

thailand 09/10

17 december 2009 - 12 februari 2010

hela familjen åker till thailand

Inga foton

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Marie uppdaterar sin resa