Varför sitta hemma och ruttna i Sverige när man kan vara någon annanstans? :)
hemstad Uppsala, Uppsala län, Sverige
Senast aktiv - från Uppsala, Uppsala län, Sverige
Check this out!
onsdag 9 januari 2008 - City Center, Akureyri, Norðurland eystra, Island

www.marie-persson.blogspot.com Har gjort en blogg och skriver om mina bravader där i stället! See ya there!!

Er þetta ást?
måndag 10 december 2007 - City Center, Akureyri, Norðurland eystra, Island

Hej! Sitter just nu och digger Páll Oskars skiva på 100 decibel som ja köpte i går. Islänsk discopop är aldrig fel :p Förövrigt är det 11 minus grader ute och blå himmel. Riktigt vackert :) I morrn ska det tydligen bli 5 plus.. Well, it's Iceland ;) Åkte med min karl till

Nu är det vinter!
måndag 3 december 2007 - City Center, Akureyri, Norðurland eystra, Island

Hej hallå! Här på Island har det kommit sjukt mycket snö under veckan och helgen. Ska tydligen snöa resten av veckan också. Skulle ju åka till Akureyri i veckan men pga väder och dåligt med pengar så stannade vi hemma i stället. Egilsstaðir har ju inte mkt att erbjuda när det

Ég er heimavinnandi húsmóðir!
onsdag 28 november 2007 - City Center, Akureyri, Norðurland eystra, Island

Hæ! Befinner mej på Island, ännu en gång :p I bland blir inte saker som planerat men i bland är det kanske för det bästa ändå :) Åkte i torsdags och efter försening i Oslo kom jag äntligen fram till Keflavik där min gamla chef Guðrun hämtade mig! Det är gött med kontakter :D

Vare dom?? Vilka?? Haha.
lördag 27 oktober 2007 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

Hej! Sitter nu pa Koh Chang som ar lika underbart som det va sist! Jag och Jossan bor i en mysig bungalow for 25 kr natten i var. Rimligt pris jaaa! Sen vi lamnade Bangkok har vi varit pa Koh Samet i fem dagar, dar det mes blev sol, bad och en singha pa balkongen! Traffade en valdigt skum

Ingen gor Bangkok som vi!
torsdag 18 oktober 2007 - Bangkok, Thailand

Halla! Nu ar vi pa plats i Bangkok. Planet va lite forsenat fran sthlm till kopenhamn, men det gjorde inget alls. Traffade en rolig kille i forex kon som jobbade i en bar sa vi gick och hangde med honom! Baren var precis utanfor var gate, och nar vi kom dit stod det gate closed men eftersom vi

The end is near.
söndag 9 september 2007 - Reykjavik, Reykjaviks storstadsområde, Island

Fan va aktiv skrivbent jag är! Men ja skyller på att ingen skriver nåt ändå :p Det har hänt en del sen sist. Jag, jossan och stina kom efter många om och men i väg till reykjavik för ett par veckor sen. Hade bil problem men snälla gundy lånade ut sin :) Kom inte till reykjavik förns

I smile at life - And life smiles back at me
fredag 3 augusti 2007 - Reykjavik, Reykjaviks storstadsområde, Island

JAG HAR TAGIT KÖRKORT!! :) I måndags skrev jag teoriprovet och körde upp, vilket gick galant! Kan inte ens beskriva va skönt det känns att slippa tänka på det där mer (har studerat mycket och hårt, så det här är jag värd!) WOOHOOO!! :) Annars är det som det ska här på Hotel

Headin' north.
lördag 7 juli 2007 - City Center, Akureyri, Norðurland eystra, Island

Nu är vi tillbaka efter ett galet äventyr i norra island.. Borde kanske vara utvilade efter fyra dagars ledighet men det är vi icke :p Resen började i alla fall med ett stopp i Borganes för att hämta tält och sen vidare till Blöndous för mat och ett möte med Biggans polare. Där kom jag

Hvað segirðu hedna.
lördag 16 juni 2007 - Reykjavik, Reykjaviks storstadsområde, Island

Här på hotell hellnar rullar dagarna på väldigt hastigt måste jag säga. Har ju nästan vart borta i två månader redan! Ja vad har hänt sen sist? Jag och jossan tog bilen för att åka till olafsvik och shoppa loss lite ( dvs chips och öl :p) känns nästan som jag har körtkort nu,

Iceland, again :p

Iceland, again :p

22 november 2007 - 31 december 2009

Flyttat till Island på obestämd framtid! Jeeey :)

Thailand with Josefine!

Thailand with Josefine!

16 oktober 2007 - 11 november 2007

Eliten gör Thailand.

Ännu en sommar på Island.

Ännu en sommar på Island.

23 april 2007 - 21 september 2007

Jobba på Hotell Hellnar i sommar igen med min josefine ;)

Backpacka i Asien.

Backpacka i Asien.

14 september 2006 - 14 november 2006

Åka till asien och resa runt, partaja, sola och träffa galna människor :)

Iceland baby!

Iceland baby!

4 juni 2006 - 31 augusti 2006

Åka och jobba på Island.

Doin Oz and Asia.

Doin Oz and Asia.

10 februari 2005 - 9 maj 2006

Plugga ett år på griffith uni. Resa östkusten och asien med mandy.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Marie uppdaterar sin resa