Sista natten i Zadar
tisdag 18 september 2007 - Zadar, Zadars län, Kroatien

Hej igen! Ikväll har jag enligt traditionen bjudit min nya familj på middag. Det kändes konstigt att ta farväl av vissa som jag ska träffa först nästa år. Nu har det kommit dags att packa och resa till Split. Lite ledsen är jag, måste jag erkänna. Kände mig som hemma här. Men sånt är

Några få dagar kvar i Zadar
måndag 17 september 2007 - Zadar, Zadars län, Kroatien

Min vistelse i Zadar närmar sig sitt slut. Dessa sista två dagar har varit underbara men också ganska arbetsamma. Dags att plocka vindruvor och göra vin. Som den nya svärsonen var jag tvungen att visa vad jag går för och min nya familj var tvungna att testa mina arbetsvanor och arbetsvilja.

ännu en vacker dag
torsdag 13 september 2007 - Zadar, Zadars län, Kroatien

Hej på er alla! Ännu en vacker morgon, själv sitter jag på balkongen och dricker morgonkaffet och njuter av solen som värmer mig. Härlig känsla. Glömde hur det kändes. Har glömt vilken dag det är och tid finns inte heller. Hade varit sköt att ha er alla här så även ni kan koppla av

Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
måndag 10 september 2007 - Zadar, Zadars län, Kroatien

Här är jag igen gott folk!!!!!! ;-) Lite nya bilder så ni kan också njuta med mig, hoppas jag. Solen skiner och det är vackrare för varje dag. Jag stannar!!!!!!!!!!!!!!! Hoppas ni har det bra och inte arbetar alldelles för mycket. Imorgon bär det av till Zagreb och träff med ödet, ha ha

Nu är jag man!!!!
lördag 8 september 2007 - Zadar, Zadars län, Kroatien

hej på er alla! Det är tidig morgon och solen håller på att komma upp. Tystnaden råder och morgonkaffet smakar som aldrig förr. Jag njuter för fullt och har glömt allt som vardag heter. Min älskling och jag har förlovat oss för tre dagar sedan och lyckan är fullständig. Zadar som stad

3 timmar två minuter och 39 sekunder
tisdag 28 augusti 2007 - Malmö, Skåne län, Sverige

Ha ha ha ha inte mycket kvar tills jag åker på min ledighet. Skönt blir det!!!!!!!! Nu är allt färdigt, bara väntan på att klockan slår 12 den 2. september och jag kan påbörja den efterlängtade resan.

En vecka kvar
fredag 24 augusti 2007 - Malmö, Skåne län, Sverige

Det är bara en vecka kvar att härda ut innan jag kan bege mig på livets resa. Det känns skönt. Nu vill jag bara att tiden ska gå snabbare. Lite visdomsord:"Jag åker som en pojke för att återvända som en man".

Snart!!!!!!!!!!!!!!!!!! 18 dagar kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!
måndag 13 augusti 2007 - Malmö, Skåne län, Sverige

Hej gott folk! Nu är det endast 18 dagar kvar till semestern och alla de njutningar jag kommer att vara med. DET KOMMER ATT VARA HÄRLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu känns det hur paniken börjar greppa tag om en, kommer jag att hinna med allt före resan, har jag glömt något, finns det

Semester

Semester

2 september 2007 - 30 september 2007

Åker på semester till Kroatien efter 10 år. Kul!!!!!!!!!!!!! Lite ögongodis till mina vänner och kollegor som tyvärr måste jobba medan jag latar mig.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Mario uppdaterar sin resa