En långresa avslutad och många fler lär det bli..:)
hemstad Luleå, Norrbottens län, Sverige
Senast aktiv - från Luleå, Norrbottens län, Sverige
Aaaah vad haaarligt!
fredag 6 februari 2009 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Antligen kom jag bort fran storstan! Jag kom hit i gar morse och jakla vad glad jag ar att vara har. Thailandarna har ar sa trevliga..alla bara ler och pratar med en om allt... Ingen som skriker "tuktuk!!" :) Hihi...visst ar det ju enormt for mycket turister..och alldeles for manga svenskar.. men

Halloo
tisdag 3 februari 2009 - Bangkok, Thailand

Nu ar det min andra dag har. Flyget var ca 12 tim forsenat sa det blev lite senare an tankt! Jag har klarat mig bra iaf.. inga storre fadaser... I dag ska jag forsoka att ta mig harifran. Jag ar redan trott pa storstan efter en dag. ...Meen forst ska jag ta mig en tur pa SPA... Det ska bli skont

jahapp..
torsdag 6 mars 2008 - Narviks kommun, Nordland fylke, Norge

Hej! :) Det ær inte så ofta ni hør i från mig hæra. men men det ær nog før att min Norge resa kænns mer som vardag æn æventyr. I dag ær jag på jobb som vanligt. Jag har precis blandat en "kaakaaao" med krem åt en norrbagge. ja det heter sån på norsk..dvs. varm choklad med

Tänkte jag skulle uppdatera litt..
fredag 1 februari 2008 - Narviks kommun, Nordland fylke, Norge

Jag har nu jobbat 3 veckor på det nya året.. det känns faktiskt jätte bra. jag trivs oerhört mycket bättre nu! Det kan ju iof. bero på att jag börjat hajja jobbet mera. nu ska jag jobba här på hotellet fram till maj. sen blir det ev. att fortsätta lite till. Då kommer jag dock inte

herregud!
måndag 3 december 2007 - Narviks kommun, Nordland fylke, Norge

ja det är bannemej december.. jag tog mig en koll i almenackan..tjiiitt. snart jul. Det bästa är att jag åker hem om en vecka.. :D det ska bli helt underbart! Jag har dessutom fått tillbaka lägenheten. Så jag slipper bo i nåt soprum.. nej det ska bli så kul att se er alla! Dock har jag

Fantastiskt uttråkad!
lördag 13 oktober 2007 - Narviks kommun, Nordland fylke, Norge

Hej! Jag sitter nu hær på mitt nya jobb som receptionist i Narvik. Det kan bli mye kjedligt emellanåt. Just nu har jag inget annat att gøra æn att hoppas på telefonens ivriga ringande.....Nej, det ær fortfarande tyst. :/ Ja, som servitris fick man ju åtminstonde springa specket av sig. Nu

ojojoj!!!
måndag 13 augusti 2007 - Tromsø, Troms, Norge

Ja gott folk. Då var detta æventyr till ænda...shit. Man kan knappt tro att det ær sant. 2 månader och två veckor førsvann i ett naffs och så pløtsligt var denna sommar slut och likaså æventyret i norge. Sista dagarna har varit rætt så ljuvliga samtidigt som de har vart en aning

En dag i storslett!
söndag 5 augusti 2007 - Tromsø, Troms, Norge

...Jag klev upp kl 08.20. Slængde på mig jympa klæderna och drog den allt før trøtta kroppen in i restaurangen. Dock inte før att arbeta. Nej først frukost sen var det "full fart" men stædning på rummen. Det var som om allt gick i ultra rapid. ja visst kan man vara långsam. Men detta

jahapp, då var man hotellstammis på heltid!
tisdag 31 juli 2007 - Tromsø, Troms, Norge

hej! Ja, i går flyttade vi. Vi bor nu allihop på hotellet. Det var på tiden. Ack vad vi høll på att klå upp varandra i slutet. Ja sjælv har man i princip blivit mordhotad..ja næstan!! I dag har vi haft regn,blåst och mycket sol och værme. Ja norge ær minsann ettt mycket nyckfullt

då var det bara 4veckor kvar då..kanske.
tisdag 17 juli 2007 - Tromsø, Troms, Norge

Halloj på er! Nu har det gått fasligt lång tid hæra och helt pløtsligt har nedrækningen børjat... Ja jag vet inte riktigt hur det blir, men antagligen stannar jag lite længre..eller æsch, jag vet inte. Men allt ær i øvrigt bra. Jag jobbar och svammlar på i vanlig ordning. Jag

tejckien och sol och bad  i kroatien

tejckien och sol och bad i kroatien

1 augusti 2009 - 21 augusti 2009

Besøk hos sværførældrarna och en solsemester till kroatien :)

En liten semester! =)

En liten semester! =)

31 januari 2009 - 28 februari 2009

Bara mys och sol ett tag! Det ska bli helt underbart!

kreta

Jobb och sånt..

Jobb i Norge!!

Jobb i Norge!!

27 maj 2007 - 16 augusti 2007

Jag ska åka med min vän Annelie till Norge över sommaren. Mycket slit och lite sommar ska det bli. Men va fan, vilket äventyr!

Thailand-Kambodja-Vietnam-Laos

Thailand-Kambodja-Vietnam-Laos

5 januari 2006 - 27 april 2006

[i]Ojojoj vi får se hur detta går..[/i]

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Marlene uppdaterar sin resa