Dag 26 - 16 november
torsdag 16 november 2017 - Los Cristianos, Kanarieöarna, Spanien

Mentalt känns det som om jag redan har klivit ombord på flyget hem. Jag känner ingen entusiasm och planerar för att hinna med så lite som möjligt. Jag ska bita ihop och ändå genomföra morgondagens konditionstest och min egen kilometerprövning och jag tänker göra det bra. Jag hade lite

Dag 25 - 15 november
onsdag 15 november 2017 - Los Cristianos, Kanarieöarna, Spanien

När solen valde att gömma sig bakom molnen hela min lediga onsdagseftermiddag fick jag hitta på något annat än att ligga på stranden. Jag valde att bestiga ett berg. Berget heter Montaña Chayofita och kan väl kanske vara ca 100 meter högt. Det var fina stigar ända upp till toppen och inte

Vi
onsdag 15 november 2017 - Los Cristianos, Kanarieöarna, Spanien

Jag vill vissna vid din sidafalla i dina armar, förmultna och gro till nya frönJag vill växa upp på nytt tillsammans med digjaga solens strålar, jordens näring och havens brusJag vill vakna hos dig varje morgontrygg och älskadJag vill vara vi, för alltid vi.

Dag 24 - 14 november
tisdag 14 november 2017 - Los Cristianos, Kanarieöarna, Spanien

Andas in, saaaaat, andas ut, naaaaam.Sa-ta-na-ma, sa-ta-na-ma, sa-ta-na-ma, sa-ta-na-ma, sa-ta-na-ma, sa-ta-na-ma.Det går inte att gå omkring och gnälla och tycka synd om sig själv. Det går inte att vänta på att livet ska komma. Det går inte att älta och vara bitter. Det går inte att

Dag 23 - 13 november
måndag 13 november 2017 - Los Cristianos, Kanarieöarna, Spanien

Brännande mjölksyra i låren, skenande hjärtslag och vibrerande puls, svett som pärlas och rinner utför pannan, kindbenen och droppar ner på marken, dunkande musik, intensiva andetag och fullt fokus. Det är bara ljuvligt att träna riktigt hårt och sedan falla ihop på rygg och njuta av

Dag 9 - 30 oktober
måndag 30 oktober 2017 - Los Cristianos, Kanarieöarna, Spanien

Måndag lika med massagedag. Det var så skönt att få framförallt nacken ordentligt genomknådad och ryggen var också värd lite extra kärlek efter dagens träningspass. Egentligen tycker jag att 30 minuter massage är för lite, för den hinner knappt börja innan jag inser hur skönt det är

Dag 22 - 12 november
söndag 12 november 2017 - Los Cristianos, Kanarieöarna, Spanien

Jag ångrar att jag packade väskan så full och plånboken så tunn när jag åkte hit. Här är ett shoppingparadis. Det finns otroligt många bra affärer med snygga kläder och skor och shoppingångesten är konstant. Jag vill bara ha och ha, men allt kostar och pengarna rinner iväg som is på

Dag 4 - 25 oktober
onsdag 25 oktober 2017 - Los Cristianos, Kanarieöarna, Spanien

Idag sitter jag på stranden och skriver. Det är så härligt att bara lägga ut sin handduk i den mjuka sanden och känna havets bris mot huden. Det finns solsängar att hyra, men ytan närmast vattnet är öppen för medhavda parasoll och gratis strandnjutning. I min smak mer tilltalande än att

Dag 21 - 11 november
lördag 11 november 2017 - La Caleta, Kanarieöarna, Spanien

Bästa dagen! Jag har självsamhetsboostat mig ordentligt. Till slut lyckades jag hitta ett ställe, alldeles i närheten, att hyra cykel. Och som jag har cyklat. Jag packade med mig badkläder och gav mig iväg på strandpromenaden norrut. Eftersom de flesta människorna på strandpromenaden just

Dag 12 - 2 november
torsdag 2 november 2017 - Ifonche y Benitez, Kanarieöarna, Spanien

Idag har jag utsatt mig för den här resans tuffaste utmaning. Bergsvandring. Det var en helt frivillig aktivitet, som jag till och med fick betala för, men redan från början när jag hörde om den kände jag att där vill jag vara med. Själva aktiviteten lät förvisso som något fysiskt

Vintersol 2017

Vintersol 2017

22 oktober 2017 - 18 november 2017

Rehabilitering i värmen.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Martina uppdaterar sin resa