surfing
söndag 4 november 2007 - Bali, Indonesien

Hej alla! Det var ett tag sedan vi uppdaterade nu och vi har strax varit pa Bali i 3 veckor skulle jag tro. Har ar det sjukt skont. Vi hanger pa stranden, gar i affareer och Hampus surfar givetvis. Surfing ar inte mitt storsta intresse, det ar svart, jobbigt och vagorna ar livsfarliga, haha ja da

hei
torsdag 18 oktober 2007 - Singapore, Singapore

Kul ar att lite folk laser vara inalgg aven att det sallan kommer nya. For att gora tva veckor till tva minuter sa akte vi fran KL till en ö pa ostkusten till peninsula malaysia som heter Pulao Tioman dar vi hooka men ett par norska tjejen nar vi gick av piren. Dar var vi en vecka o gjorde

Storstaden

Hej hopp! Nu har vi rest ner till Malaysia. det var en fett dryg busstripp som tog alldeles for lang tid. Vi har dock upptackt att KL ar en trevlig stad. Har har vi besokt dom feta KLCC towers (tvillingtornen). Vart pa ett grymt akvarium, hangt pa olika kopcentrum som har vart sa stora att vi

Dykning
fredag 28 september 2007 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Nu ar vi pa phiphi. En lite jadra o... dar thaifolket lagget gatsten for fullt! Efeter att ha vart har en dag bestamte vi oss for att dyka... och eftersom Martina ar den oerfarna var hon tvungen att gora en open water kurs. den borjade med massa jobbigt skills...som jag inte alls gillade, dar man

wet
torsdag 20 september 2007 - Phuket, Phuket, Thailand

tjo. Vi har akt till Phuket nu odet gick bra o flyga aven att det kandes lite jobbit. Hampus har hittat surf i Thailand o ar fett nojd. Martina var med ute i vattnet o hade kul. Hon ar solbrand. Hon tycker visst att Hampus ar det med. Inte mycket annars vi gor. Kanske kommer nat kort nan gang.

Djungeln
tisdag 18 september 2007 - Chiang Mai, Chiang Mai, Thailand

Hej hopp! I sondags drog vi ut i djungel. Det borjade med att vi red stora feta elefanter som sag lagom glada ut men dom gillade bananer och fick en ny banan varje steg. Efter det var det dags att borja vandringen. Det var ganska mkt uppfor och vi vart ratt trotta i varmen, men under farden fick vi

cdfg
lördag 15 september 2007 - Bangkok, Thailand

Jag ar pa ny resa med en ny resedagbok. martinahampus heter den. Kolla in den sa blir jag glad.

hejehj
lördag 15 september 2007 - Bangkok, Thailand

Nu har det gatt nagra dar av var resa. Den borjade kan man seja nar vi mottes pa arlanda o satt dar o vanta pa planet som aldrig gick. Det va nan sorts tekniskt fel sa vi fick vanta med att flyga till den 12e. Tillslut kom vi till Bangkok sent pa natten o tog in pa ett hotell och sov den kommande

hejohpp
söndag 3 december 2006 - Bangkok, Thailand

Nu ar vi inte pa Koh Tao lange utan vi ar i Bangkok o skummar runt. Det blir inte sa mycket vettigt gjort utan vi glider mest runt pa gatan o kollar pa prylar. Imorgon ska vi gora samma sak men lite till, ska nog kopa nan sovenir tisha o lite till innan vi far. Den andra dagen fran nu ska vi aka

ehee
onsdag 29 november 2006 - Ko Tao, Surat Thani, Thailand

hey. Vi ar pa Koh Tao o softar nu. Vi hittade en pizzeria igar vi fatt tips fran ett par snubbar vi ska traffa i klappen i vinter. Det var gott som fan. Dom var precis som man kan fa en pizza i Sverige. Idag gjorde vi 2 dyk har. Det var kul o dyka lite igen. Tanken var att vi skulle dyka lite

martinahampus

martinahampus

11 september 2007 - 7 december 2007

sdfg

space invaders

space invaders

11 september 2007 - 7 december 2007

Martina o Hampus aker till Thailand o far se vart det tar dom...

Bali

Bali

15 september 2006 - 7 december 2006

JaG o Martin åker häifrån. Hoppas Vi landar på Bali så snart vi kan.

Barcelona

Barcelona

9 augusti 2006 - 12 augusti 2006

På besök i Barcelona

festival

festival

3 augusti 2006 - 6 augusti 2006

Augustibuller.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Martina Hampus uppdaterar sin resa