Ball pa Bali
söndag 7 februari 2010 - Bali, Indonesien

Jojjo! @,5 timmars flyg från KL så är man på Bali. Otroligt fint. Mycket party också. Dök på ett vrak från kriget i förrgår. 120 meter långt. Simmade inne i det på 30 meters djup... Fiskade tonfisk med Australiensare häromdan, fick en tuna. liten krake, 1 kg... I går hoppade jag

Koh Lipe
torsdag 28 januari 2010 - Ko Lipe, Satun, Thailand

Varit på Koh Lipe i 6 dagar, drar tillbaka till Kuala Lumpur i morrn bitti för att flyga till Bali. Har dykt här (2 dyk). Sen gick rodret på dykbåten sönder... Så det blev en snorkeltur i går i stället. jag fick tillbaka min kamera förresten! Men - det kom in vatten i den på

MallAsia
onsdag 20 januari 2010 - Langkawi, Kedah, Malaysia

Tja snögubbar och iskvinnor... Stack från Cambodia i förrgår. Var 2 nätter i Kuala Lumpur för lite "partyparty"! Tog en buss till Langkawi - en ö i norra Malaysia. Rätt OK - men fett varmt - 37 i skuggan... Den 23:e drar jag en vecka till Thailands sydligaste ö, Koh Lipe - ska vara det

Cambodia
måndag 11 januari 2010 - Krong Preah Sihanouk, Kambodja

Nu är man här för 3:e gången... Har blivit rätt "laglöst" här, enligt de svenskar som bor här. Alla svenska researrangörer har lagt ner. För mycket korruption, brottslighet m.m. Flera mord också. Ingen dykning, för dålig sikt och "vissna" rev. Bor hos Andre och Carola som jag

Nyar m.m.
måndag 4 januari 2010 - Phuket, Phuket, Thailand

Tiden går fort när man har roligt...snart 1 månad har gott. Firade nyår med Gunnar fra Norge. Han hade beställt en lastbil med snö! Så jag åkte skidor på nyårsafton! och skickade upp 11 lyktor i skyn, sen raketdunder! Hälsat på Micke Nord på Rawai några dagar också - kört runt

Elefantmannen
tisdag 29 december 2009 - Phuket, Phuket, Thailand

Jaha gott folk - då var det klart! 8 timmar i "The house of pain"! Huvudet sitter där det ska - inte under armen, utan på ryggen. Och du Joshie som gillar smärta...efter ryggraden skulle du gilla-mycket tunn hud där! :-)) Nu har jag köpt 11 st sådana lyktor som man skickar upp i luften på

Dykt pa julafton
måndag 28 december 2009 - Phuket, Phuket, Thailand

Kom precis åter från dyktur på Similan i 5 dygn. Helt underbart! 4;e gången med samma båt. 14 dyk totalt. Pa julafton dök jag 4 dyk. 13 svenskar och jag på båten. Vi hade julfest med raketer på kvällen. Innan dess var jag uppe hos Conny och hjälpte till med husbygget. I dag ska jag

DiveAsia

DiveAsia

9 december 2009 - 9 mars 2010

Thailand-Cambodia-sen får vi se!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Martin uppdaterar sin resa