Hej, Jag är en glad, snäll, rastlös och ressugen person som gärna engagerar mig i allting =) Vi hörs då!! Ute i vida världen.. //Marie
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Bangkok, Bangkok and then home
söndag 31 januari 2010 - Bangkok, Thailand

Hi! So, this will be the last time I write in this travel journal, our travels are over and we arrived back in sweden, stockholm friday at around 8pm. Our flight was delayed about 2 hours but it was grand, we checked in at an hourly hotel at the airport in Beijing and slept for a few hours.

Siem Reap to Shianoukville and on to Thailand
torsdag 21 januari 2010 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

Hi!! So we are back in Thailand again, on an Island called Ko Chang. It is quite big and quite close to Bangkok which makes it a popular destination! We've been here for 3 nights already, but I have to tell u about Shianoukville first! Once we arrived in Shianoukville after 10 h on the nightbus,

First glance at Cambodia
onsdag 13 januari 2010 - Phnom Penh, Phnom Penh, Kambodja

Hi! We arrived safe and sound in Phnom Penh on the 7th. We hadn't booked anywhere to stay so we took the first tuk-tuk driver and he recommended a hotel (he was probably on commission) but the rate was ok and it was nice. The hotel was just by the night market and by the riverfront so there were a

Off the beaten track
tisdag 5 januari 2010 - Mae Hi, Mae Hong Son, Thailand

Happy New Year!! We hope u had a great new years eve and enjoyed first day of the new year 2010! We spent New Years eve in Chiang Mai with the locals and some tourists. THey have a tradition of lighting these things called Poms (not really sure of the name) it's like a paper cylinder with a wax

Great first impression of Chiang Mai!
måndag 28 december 2009 - Chiang Mai, Chiang Mai, Thailand

Hello, We have now left Koh Phangan and Koh Samui behind us, and we are not really sad about it. Koh Tao was excellent but Koh Phangan didn't really charm us, the next time we will not stay in Haad Rin but on the upper west side were it seems to be more relaxing and less nosiy and fewer or no

virus on our camera!
fredag 25 december 2009 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Hey! Happy xmas to everyone again! =) As ye might have noticed I didn't upload any photos yesterday, this is because when I plugged in the USB to the camera some virus blocked the memory card, so all the pictures are gone! Or Mike says we can recover them once we get home... but still

We are now Certified Open Water Divers!!
torsdag 24 december 2009 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Merry xmas, God Jul!! We have now arrived i Koh Phangan after a busy, but also relaxing week on the island of Koh Tao.It has been truly great!! We strongly recommend it!! I will write this post in english now as they don't hav a swedish keyboard, but I think all of ye will be able to read this

Welcome to Thailand
onsdag 16 december 2009 - Hua Hin, Prachuap Khirikhan, Thailand

Hej!! Nu har vi kommit fram och varit några dagar i Thailand. Vi åkte från arlanda i söndags kväll och kom fram till Bangkok på måndag kväll. Flygresan gick bra men man var rätt seg efter att man hade varit uppe i dryga 30h och alla vet ju hur skönt det är att sova i de där

Nu har jag rest Australien Runt!
fredag 6 april 2007 - Sydney, New South Wales, Australien

Hej Hej, sen jag skrev sist har jag averkat 3000km till, varav 1000km i en bus. Nar jag sist skrev sa skulle ja precis ut och dyka tror jag. Dykningen var helt underbar och jag har aldrig sett sa mkt fisk i mitt liv -rockor, haj, parrot fiskat, skoldpaddor igen och blackfisk och 2 till tigerhajar

Perth-Kalbarri-Denham-Monkey Mia-Coral Bay-Exmouth
torsdag 22 mars 2007 - Exmouth Gulf, Western Australia, Australien

Hallo!! Nu befinner jag mig i Exmouth som ligger ca 1260 km norr om Perth i vastra Australien. Jag och mike kopte ett EasyRider pass som det heter, det ar busstur som gar hela vagen upp till Broome , som ligger 1394km fran Exmouth!! Men vi behover inte stanna pa bussen hela vagen utan vi kan hoppa

7 week explorer

13 december 2009 - 29 januari 2010

Jag och Mike ska äntligen ut på ett nytt äventyr! =) I 7 veckor ska vi resa runt i Thailand och Kambodja! Bada, snorkla, dyka, sola, hike, god mat, sol , härliga bungalows =)

Semester 2008

24 juli 2008 - 17 augusti 2008

Our vacation 2008!

Oz and Over

11 april 2006 - 10 april 2007

Nu äntligen! Efter 4 års slit på högskolan och en examen i hamn ska jag ta en lång välförtjänt semester! Det blir härliga stunder med fest, shopping, hiking, surfning och inte några bekymmer! Första stopp är Brisbane och sen är resan igång! JIPPI! =))

Back to the EIRE

27 oktober 2005 - 9 mars 2006

5 månader efter att jag lämnade Irland, Limerick, UL och alla mina vänner så åker jag nu tillbaka. Jag ska göra mitt examensarbete på Universitet och bo med en av mina bästa vänner, Irina. Det blir nog många sena nätter precis som förra gången, men lite mer skola den här gången =) Bara å hänge med i resedagboken! Jag är aldrig långt borta! //Mary

Solig Sommar i Norge

26 juni 2005 - 4 september 2005

Vi ska sommarjobba i soliga oslo och tænkte dela med oss av vårt tråkiga jobb o soliga dagar med roliga æventyr! /Marie o Jon

10 months in Eireland

20 september 2004 - 1 juni 2005

I 10 månader ska jag bo, leva och studera på Irland, den grönaste ön! Jag bor strax utanför Limerick på sydvästra sidan och jag kommer att ha mitt livs äventyr! Det blir nog ett antal öl som slinker ner och otal resor kors o tvärs, Men jag hoppas det aldrig tar slut!!! //Mary

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Marie uppdaterar sin resa