Lages Rapport
lördag 25 oktober 2008 - Manchester, New Hampshire, USA

Halla allihopa, Det var minsann ett tag sedan jag var inne har och skrev, arligt talat sa tappade jag bort losenordet for min anvandare sa det var lite svart att logga in och skriva lite uppdateringar da och da. Hursomhelst, jag mar bara bra har pa den nya skolan, University of New Hampshire, det

Hey
torsdag 15 november 2007 - 297 Hammond St, Bangor, Maine, USA

[b]Hey everyhopa,[/b] Nu blev det sa dar langt emellan gangerna igen. Jag far vall helt enkelt fylla i lite nu nar jag hittat en lucka med hyfsat mycke tid. Ar tyvarr sjuk for tillfallet, varit det ett tag nu, blev lite battre for nagra dagar sen men nu ar det tillbaka. Bara en vanlig forkylning

Fy *** !
onsdag 3 oktober 2007 - 297 Hammond St, Bangor, Maine, USA

Ah herregud, Forsta testveckan har borjat, 5 prov pa 4 dagar som enskilt tacker allt man gatt igenom sa langt i kursen. Ganska intensivt, sena natter och tidiga morgnar och det trots att veckan bara borjat. Hade forsta provet imorse, hyfsat saker pa att det inte gick nage vidare, jag far bara

Catching up.
torsdag 27 september 2007 - 297 Hammond St, Bangor, Maine, USA

Hello eveybody, Jag vet att det tagit ett jakla tag for mig att skriva nagonting om hur det gar, jag lovade att skriva sa ofta jag kunde men det har inte rikigt funkat. Men nu, nar jag antligen fatt mig en egen dator, skriver jag till er. Jag antar att detta inlagg ska fa funka som en liten

University of New Hampshire - Sophmore Year

University of New Hampshire - Sophmore Year

2 september 2008 - 16 maj 2009

Mitt andra ar i College, jag bestamde mig for att byta skola i ett ar genom ett utbyte. Vi far se hur det har helt enkelt.

University of Maine - Freshman Year

University of Maine - Freshman Year

16 augusti 2007 - 26 maj 2008

Freshman year på University of Maine, Usa.

Inga foton

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Petter uppdaterar sin resa