Brädor. Thaiboxning. Sol. Vatten.
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Into The Blue.
onsdag 14 mars 2007 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Nu va det vrickat langesen jag skrev nat seriost, sa here goes... Sen Phi Phi har bade det ena och det andra hant, men jag drar igenom det basta. Det absolut basta ar havet. Under fucking ytan. Ta dykcert ar det nast coolaste jag gjort hittills pa denhar resan. Fyfan vad det ar sjukt javla haftigt

Fullmane...
torsdag 1 mars 2007 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Sista kvallen pa Phi Phi, imorrn blire avresa mot Koh Phangan och Full Moon Party... Och nu ar jag certifierad dykare. Det ar bomben. Har redan sett en haj :) Mer om allt det dar och allt annat senare, far magsar av att sitta vid den har langsamma datorn. Narmsta jag kommit stress pa tre

Snart klara?
lördag 24 februari 2007 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Efter 14 dagar i Thailand har vi hunnit med typ hela backpackerlistan. Vi har landat med hakan nere vid knana i BKK, vart bleka och ordentligt farska pa Khao San Rd., dragit fran BKK efter en natt med ett svettigt billigt tag, beachat och druckit ol pa piren i Hua-Hin, kollat pa thaiboxning,

Slagsmålsdisco.
söndag 4 februari 2007 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Brädåkningen blev egentligen inget att prata om eftersom det hade regnat helgen innan vi kom ner och solen hade legat på sen dess, så det var is, is och massor av mer is. Men det va inget att hänga läpp över. På eftermiddagarna och kvällarna röjde vi på hotellrummet mest och på stadens

Roskilde sparkar ass.
söndag 4 februari 2007 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Alla bästa polarna (nästan), sjukt bra band, ingen lera, äckel-punkigt camp och ett gäng backar öl är lika med den bästa festivalen. Death From Above 1979 va bästa bandet. Mobbningen av fruktarianerna va bästa campunderhållningen. Och en tredjedels flaska Tequila + en och en halv back

Hua Hin. Mango Spa.
söndag 4 februari 2007 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Thailand är vrickat. Det är så coolt så det är onödigt att skriva nåt här. För att A) har du inte vart där fattar du inte, eller B) har du vart där vet du precis vad jag menar. Iallafall. Första gången i Asien, första gången i Thailand, första gången utanför Europa sen jag va

Forza glassigt!
söndag 4 februari 2007 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Familjetrip till Italien sponsrad av farsans glassiga PR-chefs jobb. Mycket sol, bad, överdrivet dyrt flaskvatten och gamla jävla byggnader. Italienska maten va inte så Lady och Lufsen som jag ville och svindyr i Rom, men det blev mycket bättre när vi åkte uppåt i landet till mindre

Nu jävlar.
söndag 4 februari 2007 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Sista söndagen i Sverige på fyra månader. Helvette vilken pepp/resfeber. Resten har Robban sagt så bra så kolla det här duktiga dagboksinlägget istället ;) Nu....jävlar, är det kort tid kvar.

Saalbach '05

Saalbach '05

8 januari 2005 - 15 januari 2005

[b]Bräda, hotellrumsröj och massa sol.[/b]

Roskilde festival '05

Roskilde festival '05

28 juni 2005 - 4 juli 2005

[b]Andra gången på Roskilde för mig, denhär gången med fler polare och mindre lera.[/b]

Thailand '06

[b]Familjetrip till Italien sponsrad av farsans glassiga PR-chefs jobb.[/b]

SEA '07

SEA '07

10 februari 2007 - 11 juni 2007

[b]SouthEastAsia here we gooooooo![/b] Med [link url=http://www.resedagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=105456&section=undefined]Rob[/link] och [link url=http://www.resedagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=156569&section=undefined]Nik[/link].

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Rasmus uppdaterar sin resa