Chicago BlackHawks
torsdag 23 mars 2017 - Chicago, Illinois, USA

Mig og far var og så Chicago BlackHawks spille mod Colorado Avalanche og i første periode var det 3-1 til Avalanche og så i anden periode så blev 4-1 Avalanche men i tredje periode blev det 6-5 til BlackHawks

St.Paddy's Day
onsdag 15 mars 2017 - Chicago, Illinois, USA

Hej der var St. Paddy's Day parade den 11. Marts men de slap måske højst 2.000 People's in eller human's som du kan sige på engels human betyder menneske og people betyder folk bare så i ved det Thomas sendte en besked sådan skrev han jeg savner dig😭 eller jer kan ikke rigtigt huske det ha

Amerikansk skole
lördag 4 mars 2017 - Chicago, Illinois, USA

Jeg er startet i en amerikansk skole, den hedder Ogden International School. Min lærere hedder Ms Larison. Hun er meget sød og det er helt stille i timerne. Skolen starter 8.30 och stopper 15.30. Vi har kun ét frikvarter. Det er en cafeteria hvor får morgenmad og frokost.

Ishockey
torsdag 16 februari 2017 - Chicago, Illinois, USA

hej jeg har været på min første ishockey kamp i Rosemont vår banen var udenfor lige ved siden af lufthavnen så når flyene lætede og landede så larmede det mega meget

Mooning
torsdag 16 februari 2017 - Chicago, Illinois, USA

ved Trump tower var der 1.000 mennesker der moonede. Mooning er hvår man trækker buxerne ned og så var der dommer Florida og Virginia der sagde at det var en god måde at udtrykke sin mening på

The Windy City
lördag 4 februari 2017 - Chicago, Illinois, USA

Mig min mor lillebror og lillesøster var ude og gå til gap og så H&M og så på vejen så begyndte at svide på mine kinder fordi det var så koldt sen gik vi forbi en café og så ville vi have is

Demonstration mod Donald Trump
söndag 22 januari 2017 - Chicago, Illinois, USA

Hej idag var mig min lillesøster lillebror og mor ude at gå til en kæmpe legeplads og på vejen så så vi at der var sindesygt mange mennesker der lavede demonstration mod Trump.

Bamse
lördag 4 februari 2017 - Chicago, Illinois, USA

Hej vi har været på Walmart og købt en kæmpe bamse som er større end mig og den kostede$ 50

Ny bil
söndag 22 januari 2017 - Chicago, Illinois, USA

Hej vi har købt en ny bil med 7 seder og det er en Volvo og modellen er en XC90 og i midten er der et indbygget børne stol

Ishockey
söndag 22 januari 2017 - Chicago, Illinois, USA

Jag er startet i en ishockey klub som hedder Chicago Jets. Vi træner i den samme hal som Chicago BlackHawks.

Chicago

Chicago

2 januari 2017 - 30 april 2017

Chicago med min familj

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Max uppdaterar sin resa