Ishockey
torsdag 16 februari 2017 - Chicago, Illinois, USA

hej jeg har været på min første ishockey kamp i Rosemont vår banen var udenfor lige ved siden af lufthavnen så når flyene lætede og landede så larmede det mega meget

Mooning
torsdag 16 februari 2017 - Chicago, Illinois, USA

ved Trump tower var der 1.000 mennesker der moonede. Mooning er hvår man trækker buxerne ned og så var der dommer Florida og Virginia der sagde at det var en god måde at udtrykke sin mening på

The Windy City
lördag 4 februari 2017 - Chicago, Illinois, USA

Mig min mor lillebror og lillesøster var ude og gå til gap og så H&M og så på vejen så begyndte at svide på mine kinder fordi det var så koldt sen gik vi forbi en café og så ville vi have is

Demonstration mod Donald Trump
söndag 22 januari 2017 - Chicago, Illinois, USA

Hej idag var mig min lillesøster lillebror og mor ude at gå til en kæmpe legeplads og på vejen så så vi at der var sindesygt mange mennesker der lavede demonstration mod Trump.

Bamse
lördag 4 februari 2017 - Chicago, Illinois, USA

Hej vi har været på Walmart og købt en kæmpe bamse som er større end mig og den kostede$ 50

Ny bil
söndag 22 januari 2017 - Chicago, Illinois, USA

Hej vi har købt en ny bil med 7 seder og det er en Volvo og modellen er en XC90 og i midten er der et indbygget børne stol

Ishockey
söndag 22 januari 2017 - Chicago, Illinois, USA

Jag er startet i en ishockey klub som hedder Chicago Jets. Vi træner i den samme hal som Chicago BlackHawks.

Fødselsdag
tisdag 17 januari 2017 - Chicago, Illinois, USA

Hej jeg har været på Rainforest café og så har jeg fået gaver og fødselsdagskort.

Red wings vs BlackHawks
onsdag 11 januari 2017 - Chicago, Illinois, USA

Igår sad jeg og så NHL og det var red wings der tabte på ude bane fordi 13 sek før overtid så var der en der fik en udvisning så red wings kun var 4 på banen og BlackHawks var  5 og så vandt BlackHawks lige med det same i overti

Lejet lejlighed
onsdag 11 januari 2017 - Chicago, Illinois, USA

min far har lejet en leglighed og der er et rum med cirka 10 computer hvor man kan spille og lave emat matematikfessor og spille roblox og så skal jeg spille pokemon fighters.

Chicago

Chicago

2 januari 2017 - 30 april 2017

Chicago med min familj

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Max uppdaterar sin resa

Välkommen till
nya resdagboken.se

Vi håller på att bygga om för fullt, därför kanske allt fungerar precis som det ska.

Hittar du några fel, eller kanske har du önskemål om ny funktionalitet? Skriv i forumet så svarar vi så snabbt vi kan! Börja surfa!