Ny bil
söndag 22 januari 2017 - Chicago, Illinois, USA

Hej vi har købt en ny bil med 7 seder og det er en Volvo og modellen er en XC90 og i midten er der et indbygget børne stol

Demonstration mod Trump
söndag 22 januari 2017 - Chicago, Illinois, USA

Hej idag var mig min lillesøster lillebror og mor ude at gå til en kæmpe legeplads og på vejen så så vi at der var sindesygt mange mennesker der lavede demonstration mod Trump.

Ishockey
söndag 22 januari 2017 - Chicago, Illinois, USA

Jag er startet i en ishockey klub som hedder Chicago Jets. Vi træner i den samme hal som Chicago BlackHawks.

Fødselsdag
tisdag 17 januari 2017 - Chicago, Illinois, USA

Hej jeg har været på Rainforest café og så har jeg fået gaver og fødselsdagskort.

Red wings vs BlackHawks
onsdag 11 januari 2017 - Chicago, Illinois, USA

Igår sad jeg og så NHL og det var red wings der tabte på ude bane fordi 13 sek før overtid så var der en der fik en udvisning så red wings kun var 4 på banen og BlackHawks var  5 og så vandt BlackHawks lige med det same i overti

Lejet lejlighed
onsdag 11 januari 2017 - Chicago, Illinois, USA

min far har lejet en leglighed og der er et rum med cirka 10 computer hvor man kan spille og lave emat matematikfessor og spille roblox og så skal jeg spille pokemon fighters.

Købe bil
onsdag 11 januari 2017 - Chicago, Illinois, USA

Hej idag skal jeg ud og købe en bil med min far og det er kun fordi at det ikke skal blive en Fiat

ishockey
fredag 6 januari 2017 - Chicago, Illinois, USA

hej jeg sidder og kigger på ishockey og der er en lille dreng der har en rigtigt sjov jublesene hvor han ligger sig ned og laver en sne engel

Morgensur
torsdag 5 januari 2017 - Chicago, Illinois, USA

Jeg er rasende over at jeg ikke må få 7up til morgenmad og at min lillesøster ikke vil være min slave.

Chicago City
onsdag 4 januari 2017 - Chicago, Illinois, USA

Hej jeg bor i en helt almindelig leglighed og laver saltoer fra kanten af sengen og kører rundt i byen og kigger på skyskraber

Chicago

Chicago

2 januari 2017 - 30 april 2017

Chicago med min familj

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Max uppdaterar sin resa

Välkommen till
nya resdagboken.se

Vi håller på att bygga om för fullt, därför kanske allt fungerar precis som det ska.

Hittar du några fel, eller kanske har du önskemål om ny funktionalitet? Skriv i forumet så svarar vi så snabbt vi kan! Börja surfa!