En sliten, ung man i sina bästa år, som älskar att resa.
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
The Split up!
måndag 14 januari 2008 - Siem Reap, Kambodja

Hejsan allihopa (Ni som nu fortf. laser). Efter Koh Tao vart det varan nya hemstad Bangkok. Vi har varit har ganska mkt under resan, men det ar sa jakla bekvamt i den har kaosmatiska staden. Vad du an ar sugen pa sa finns det inom 10 minuter med en billig tuk tuk. Har spenderade vi 6 natter och

Koh Phangan
torsdag 3 januari 2008 - Bangkok, Thailand

Hejsan alla som laser. Det var ett tag sen vi uppdaterade dagboken och det beror pa allt roj som har skett pa denna galna fest'o' vid namn Koh Phangan. I tidigare inlagg skrev vi att vi var lite oroliga att inte hinna tid till den mytomspunna festen Full moon party, som halls varje manad nar

Nirpan joinar...
torsdag 6 december 2007 - Bangkok, Thailand

Tjena allihop. Det var nagra dagar sen vi skrev, men vi har inte haft nat bra tillfalle. Koh Chang var alldeles underbart med fin natur och riktigt nice vader. Sista dagen traffade vi nagra svenska tjejer fran Smaland och festade med dem. Sedan var det dags for att dra vidare mot Koh Samet som

Schtek pa Khao San
tisdag 27 november 2007 - Bangkok, Thailand

Tjenare! I skrivandets stund sitter jag (Micke) pa en frisorsalong i MBK och vantar pa att resterande ska bli klara med sin timmes langa thaimassage. Resan hit har gatt som pa rals, vi kom till och med fram en timme tidigare. Igar hade vi en hell night pa Khao san road med X antal helror och birs!

På sniskan i asien

På sniskan i asien

25 november 2007 - 14 februari 2008

6 pirater söker sitt inre.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när M-Cike uppdaterar sin resa