Nyar och vattenkrig
måndag 13 april 2009 - Bangkok, Thailand

Hej! Sitter nu i lobbyn pa vart nuvarande hotell i turistmekkat Phuket. Kan forresten borja med att lugna alla oroliga anhorga att vi inte markt av oroligheterna som pagar i vissa delar av landet. Idag firar thailandarna ett av sina tre nyar. Detta firande innebar ett enda enormt vattenkrig dar

Nyar och vattenkrig
måndag 13 april 2009 - Bangkok, Thailand

Nattag och lyxhotell
söndag 29 mars 2009 - Bangkok, Thailand

Hej! I total brist pa energi kommer har kanske varldens torraste inlagg. Vi befinner oss i skrivande stund pa en o som heter Koh Samui. Tog nattag, buss och bat hit fran Bangkok for nagra dagar sedan. En resa som tog 15 h och resulterade i svett, svett, svett och somnbrist. For att hela vara

Framme!
lördag 14 mars 2009 - Bangkok, Thailand

Hej! Nu har vi landat och befunnit oss i Bangkok i tre dagar. Flyget gick bra aven om det var ont om benutrymme. Jag sov mestadels. Varre for Matilda som ar lite mer krasen nar det kommer till somnen.. Hursom, vi befinner oss alltsa i skrivande stund i Bangkok och pa Khosan road som ar en kand

Asien

Asien

11 mars 2009 - 4 juni 2009

Matilda och Melina satsar på en totalt oplanerad tripp i Asien. Vi har dit-och hembiljett och that's it. Resplanen är likt ett blankt papper och vad som komma skall är det ingen som vet!

jorden runt!

jorden runt!

18 september 2007 - 24 december 2007

Jorden runt!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Melina uppdaterar sin resa