Härliga, spännande resor väntar..... :)
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Mot Sverige
onsdag 22 april 2009 - Bombay, Maharashtra, Indien

Nu vander vi hemat efter en harlig semester. Flyger till London vid 13.15 fran Indien, ar nu i Mumbai. Ha det gott allihop! Ses snart :)

Vi stannar!
torsdag 16 april 2009 - Palolem, Canacona, Goa, Indien

Hej hej! Som ni vet sa trivs vi jattebra har pa Bhaki Kutir och bestamde oss for ett par dagar sedan att vi stannar har tills det ar dags att atervanda till Sverige. Har firat mammas fodelsedag genom att ta det lugnt och ata gott. Mamma fick en jatteskon varm inpackning over hela kroppen idag

Battur till havs
tisdag 14 april 2009 - Palolem, Canacona, Goa, Indien

Hej pa er igen! Nu har vi lagt in foton som borjar med tagresan mot Madagon. Finns aven nagra bilder fran Bhakti Kutir (dar vi bor). Vi borjade var morgon tidigt med en battur. Bara jag, mamma och en ung man i en morkbrun oljad trabat. Vi sag delfiner simma i vattnet och han visade oss tva vackra

ayurveda
lördag 11 april 2009 - Palolem, Canacona, Goa, Indien

Morkret omsluter restaurangen, sma bastlampor sprider ett mjukt sken over borden. Det tunna tygtaket (format som en upphangd gammal gramofontratt), ror sig sakta i vinden. Vi har nyss fatt var livs forsta ayurvedamassage. Ont-skont, men valdigt valgorande. nu har vi avslutat vart kvallsmal, gront

Var Indientid hittills
torsdag 9 april 2009 - Palolem, Canacona, Goa, Indien

Mumbai- puls! Taxifarden till hotellet var harligt galen och en stark kontrast till taxin vi tog till Arlanda. Taxichaufforen tog oss fram via minsta lilla lucka at ratt riktning. Alla tutar och kor och alla forsoker hitta just- en lucka. Tvafiliga vagar blir snabbt sex-sju plus mopeder, cyklister

Palolem
onsdag 8 april 2009 - Palolem, Canacona, Goa, Indien

Hej!! Hinner bara skriva ett par rader... Ville mest saga att allt ar bra med oss. Har inte kunnat skriva till er foran nu. Mobilen har ingen tackning, sa det ar inte lont att ni forsoker na oss pa den. Skriv hellre har pa resdagboken eller till mailen. Har tagit taget fran Mumbai idag till

Borttappad
torsdag 28 augusti 2008 - Vetlanda, Jönköpings län, Sverige

Nu har vi kommit tillbaka till Sverige! till vardagen med flyttstädninig och annat skoj.... :) Tänkte bara berätta att vi tappade bort min kamera på flygplatsen i Malta... Jag frågade Jakob vart kameran var och trodde först att han skämtade när han sa att han inte hade den. Hjärtat

Valetta
lördag 23 augusti 2008 - Valletta, Malta

Hej igen!! Idag har vi varit i Maltas storre stad Valetta, i hopp om att hitta lite schysst shopping. Men alla klader vi sag var skitfula..! Trakigt nog.. Sa efter att ha gatt upp och ner langs flera gator i staden, sa kopte vi en falska vatten och akte hem igen.... :) Bussturen till och fran

Semester!
onsdag 20 augusti 2008 - Valletta, Malta

Hej pa er! Tankte bara skicka ett par varma halsningar fran Malta! Vi bor pa ett fint hotell med prisbelont restaurang som vi har besokt varje dag hittills... :) Hotellet har flera pooler, men det ar anda nara till en av Maltas fa sandstrander, Paradise Beach. Vi laser bocker, solar, badar, unnar

Suprice!!
måndag 12 mars 2007 - Vetlanda, Jönköpings län, Sverige

Hej hej!! Till er som inte redan vet... vi är hemma!!!! :) suprice!!!! :) Kom hem för ett par dagar sedan. Känn er inte utanför om vi inte har träffat er eller hört av oss, ni betyder mycket ni med :) känner bara att vi inte vill stressa runt till alla, är en stor omställning att komma

Indiens hetta

Indiens hetta

6 april 2009 - 23 april 2009

Jag och min mamma åker en kort visit till Indien med början i Mumbai, vidare till Palolem.

Malta

Malta

17 augusti 2008 - 27 augusti 2008

En härlig sommarsemester med sol, bad och massa kärlek... :)

Kallad Europas Karibien

Kallad Europas Karibien

16 oktober 2008 - 23 oktober 2008

En härlig semester till Italiens Sardinien. Jag och lillsyrran kommer få det sååååå skönt!!

Alicante med brorsan!

Alicante med brorsan!

21 maj 2008 - 26 maj 2008

Till Spanien med David. Vår första resa tillsammans, bara han och jag.

Klassresa

Klassresa

21 april 2008 - 25 april 2008

Klassresa till Warszawa.

London

London

18 november 1998 - 22 november 1998

Till London med min kusin Ida. Pampig julskyltning, härlig sång och dans i Cats....

Rhodos

Rhodos

10 augusti 2003 - 19 augusti 2003

Till Rhodos med Johanna och Sara. Party-party!

Au pair i Boston

Au pair i Boston

12 augusti 2004 - 7 augusti 2005

Au pair i Boston i ett år. Otroligt viktigt år för mig, direkt efter studenten. Där hittade jag mig själv och utvecklades otroligt mycket. Många härliga roadtrips till bl a. Niagarafallen, Buffalo, Providence, New Port och Provincetown. Och resor till New York samt Miami.

Jorden Runt

Jorden Runt