Da va man plotsligt i Nicaragua
söndag 2 maj 2010 - San Juan del Sur, Rivas, Nicaragua

Heej Igen,,, Visst ar det skont att vara flexibla.. Da Costa Rica bjod pa lite samre vader sa beslot vi oss for att aka vidare over till Nicaragua(grannlandet) som skulle ha lite battre vader att erbjuda de narmaste dagarna! MEN vilken spannande upplevelse det var att ta oss over gransen hit..

Whistler, mer en levnadsstandard..
söndag 16 mars 2008 - Vancouver, British Columbia, Kanada

Ett tag sen jag skrev å vad finns de å berätta!? Livet här e som hemma fast en aning roligare!!! Jobb 3 dagar i veckan som ni nu redan vet å berget som e tyvärr inte riktigt som man vill bitvis! Nej man ska inte klaga de finns dom som har de värre.. Min roomis har varit i costa-rica för en

Film från boysen i Whistler!
fredag 29 februari 2008 - Whistler, British Columbia, Kanada

[link url=http://bergenblad.blogg.se]http://bergenblad.blogg.se [/link]

Tick tick tick tick...BOOM!!!
söndag 24 februari 2008 - Whistler, British Columbia, Kanada

Vilken explosionsartad urladdning!!! Då har vi varit på en liten utflyckt till Vancouver med konsert som tema! Började för några veckor sen när vi fick reda på att The Hives med gäster spelade i Vancouver. Till vilket pris skulle vi dit och tillslut hade tom löst sig med billjetter för

The Shissoo!!
onsdag 20 februari 2008 - Whistler, British Columbia, Kanada

Oja dagarna går å de var längesen man skrev å klagomål har man fått SORRY! E ju bara lilla Whisler me massa galna mäniskor å hårt slavarbete!:) jaja har ju faktist gått upp en level nu så "no more pit for me!!!" Jobbar som köks service nu å de e faktist j..it soft nu när man kommit in

Partyliv å mera snowboard!!!
torsdag 31 januari 2008 - Whistler, British Columbia, Kanada

Ja då har de gått ytterligare ett par veckor här i vårt älskade Whistler å inläggen bara flödar... jaja skriva har aldrig varit min favvo;) Det fina vädret fortsatte tills förra veckan å my, jonas å jag har rockat fett i parken på Whistler-berget! Lite sketchy var de allt i början

Sol å 15gr kallt!!!
onsdag 16 januari 2008 - Whistler, British Columbia, Kanada

Efter ca 3v me snö mer lr mindre varje dag så kom ju Whistlers berycktade väder shiftning... 20-25cm snö blev istället till snöblandat skyfall!!! Mest i form av regn:( Så måndagen tillbringades inomhus framför tv;n lr framför datorn med sur stämmning på dom flesta i lägenheten! Å så

Tillbaka i vinterlandet!!!
måndag 31 december 2007 - Whistler, British Columbia, Kanada

Ja då var man tillbaka igen!!! Härligt me en vit jul å att få åka snowboard igen! Denna gången har vi fixat mkt bättre boende å så har vi bytt ut vår gamla skidåkarvän Hanna mot ett välkänt ansikte i R-by My "Fat as" Svensson (Hon annvänder crash pants=stora vaderade shorts) och

Semester i semestern!!!
torsdag 12 april 2007 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Hej på er igen! Ja nu har vi haft ett litet break i vintersemestern! Jag, Johan, Hanna och en canadensisk tjej som heter Melanie har varit på en veckas semester i Los Angeles och Las Vegas!! Vi landade i LA i måndags där de första vi gjorde var å hyra en bil (såg ut som en likbil).

Sammanfattning efter en månad på latsidan..
onsdag 14 mars 2007 - Whistler, British Columbia, Kanada

Hej på er igen! Ja de var väl kanske på tiden me ett nytt inlägg, var ju ett tag sen sist;) Nästan så länge sen att man glömt..hehe. MEn har jag inte helt fel för mig så har man ju blivit ett år äldre! Firade vi me middag som jag blev bjuden på och sen fest hos Hannas brorsa! Blev tom

Aloha Hawaii!!

Aloha Hawaii!!

1 mars 2014 - 12 april 2014

Då var de dax för nytt äventyr. Denna gång till varmare breddgrader med Hawaii- Oahu och Maui som huvudresemål!!! Aloha & Mahalo;)

Micke och Helena i Aspen

Micke och Helena i Aspen

26 januari 2011 - 31 mars 2011

Då var de dax igen! Väskorna är packade för en härlig vintersäsong. Denna gång bär det av till det omtalade paradiset ASPEN:) Häng gärna med oss på vårt äventyr!! Kramar Micke & Helena

Micke och Helena i Costa Rica

Micke och Helena i Costa Rica

20 april 2010 - 6 maj 2010

Då va det dax för nya äventyr! Denna gång bär det av till Centralamerika, Costa Rica! Där ska vi njuta av livets godsaker som surfning, dykning, sol och bad! Även att vi "bara" är borta i dryga två veckor så kommer vi såklart uppdatera er lite här hemma;) Så häng gärna me Oss!

Snowboard Whistler 07/08

Snowboard Whistler 07/08

12 december 2007 - 14 maj 2008

Dax för en ny snowboard säsong i Whistler, Canada med myket park å puder och sinnessjuka ÄVENTYR!!!

Snowboard i canada

Snowboard i canada

3 januari 2007 - 13 maj 2007

Åka bräda, festa å chilla......

Thailand & Australien

Thailand & Australien

8 oktober 2005 - 30 mars 2006

Här dra vi till Thailand och vårt första mål är att ta oss ner till nån ö å ta dyk cert. sen har vi än inga planer:-)

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Micke uppdaterar sin resa