Två som är vilsna ute i den stora världen
hemstad Norrköping, Östergötlands län, Sverige
Senast aktiv - från Norrköping, Östergötlands län, Sverige
Firade svärmor 60 år
torsdag 5 september 2019 - Rhodos, Egeo, Grekland

En resa med 9 vuxna och 7 barn, charter för hela slanten.

Sammanfattning
fredag 18 september 2015 - Rom, Lazio, Italien

Vi anlände sent på kvällen och åkte direkt till hotellet, Residence Regola, vilket var ett litet hotell med totalt sex rum och reception och frukost låg i samma del. En omgjord större lägenhet. Vi var efter avslutad resa verkligen nöjda med val av hotell. Läget var toppen! Dagarna vi var

Rekyjavik
fredag 13 december 2013 - Norrköping, Östergötlands län, Sverige

Resan till Island gick via Arlanda, vi landade på eftermiddag på Keflaviks flygplats. Efter lite problem med att inkassera biljetterna till vår första utflykt så var vi i alla fall på väg till Blå Lagunen. Vilken UNDERBAR plats, tänk att ligga i ett 38 grader varmt vatten utomhus medans

Sparesa
måndag 23 april 2012 - Norrköping, Östergötlands län, Sverige

Det finns inte så mycket att berätta om denna resa, men bara lite kort information för att vi inte ska glömma det väsentliga. Resan gick från Stockholm och vi åkte båt till Tallin. Så både dit och hem avnjöt vi en sån där kryssningsbuffé. Det var väl ingen sensationell upplevelse,

Sista dagarna
tisdag 21 februari 2012 - Manilla, Metro Manila, Filippinerna

I panglao fick vi ett par dagar med sol...jättehärlig har det vart. I går åkte vi och såg på Tarsier, vilket är små små apor. Jättesöta. Sen tog vi flyget till Manila. Idag har vi varit och kollat på American Cemetary...mäktig upplevelse med dessa 17 000 kors. Sedan har vi varit i

Vidare till Panglao
fredag 17 februari 2012 - Panglao, Centrala Visayas, Filippinerna

Igår lämnade vi Malapascua bakom oss efter ytterligare två dagar med regn. Vi har tagit oss med båt till Maya, bil ner till Cebu och båt vidare till Tagbilaran för att till slut ta en bil till hotellet Regent Park. Panglao är ett toppenställe, mer liv och rörelse än tidigare och de har

En annorlunda asien semester
tisdag 14 februari 2012 - Daanbantayan, Centrala Visayas, Filippinerna

Nu är det fjärde dagen på Malapascua och vi kan väl säga att det varit två skitdagar med regn. Tredje dagen visade sig solen och vi passade på att åka på en snorklingtur. Micke, fredrik och Jugga såg bläckfiskar, havsorm och fina sjöstjärnor. Det var härligt med sol, idag har vädret

Jakt efter sol och bad
lördag 11 februari 2012 - Daanbantayan, Centrala Visayas, Filippinerna

I torsdags landade vi i Lapu-Lapu och efter att vi checkat in på Bellavista tog vi oss ner till resortområdet. Vi gick där ett par timmar och letade efter strand och hotell. Hotellen var dyra och stranden tog inträde,sedan sprang det inkastare runt benen på oss, så till slut gav vi upp. Vi

Puerto Princesa
tisdag 7 februari 2012 - Puerto Princesa City, MIMAROPA, Filippinerna

Då har vi anlänt till palawan till slut. Men vägen hit var lååånnng. Vi kom till Linköpings flygplats på morgonen och den första texten vi möttes av var cancelled. Vi trodde att nu är det bara och vända hem. Men nej vi vart inbokade så via Frankfurt, Hongkong och Manila kom vi till

Puerto pringewa

Första charter i Thailand med barn. En vecka i Baotang

Italien, Rom

Italien, Rom

14 september 2015 - 18 september 2015

En weekend och Parresa från barnen.

Sparesa Tallin

Sparesa Tallin

20 april 2012 - 24 april 2012

30 års firande

Island

Island

5 december 2013 - 9 december 2013

Första resan efter att lilla Lee föddes.

Filippinerna

Filippinerna

5 februari 2012 - 23 februari 2012

För tredje gången semesterar vi i Asien.

Malaysia/Thailand

Malaysia/Thailand

7 februari 2011 - 22 februari 2011

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Frida uppdaterar sin resa