Ja då var det dags igen :) 15/12 börjar vilda resan yaaa!
hemstad Uppsala, Uppsala län, Sverige
Senast aktiv - från Uppsala, Uppsala län, Sverige
phiphi
lördag 11 februari 2006 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Tjohoo ! efter att vi hade vart pa koh Lanta i ca 10 dagar som var helt underbart .. bara slappat !!! sa drog vi till phi phi i 2 dar . Nar vi kom dit sa fick jag en stor chock.. nastan allt pa andra sidan var borta . Vagen hade rojt bort sa mkt dar ... innan sa kunde man inte se till andra

varsta brannan!!!!
torsdag 2 februari 2006 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Johoooo Ja da har Marina brant sig .. ... lag pa stranden fran 10.30 - 14.00 klarade mig utmarkt ..tog en dusch och satte pa mig after sun .. drog i vag med moppen till stan och brande mig som fan .. ena armen konstigt brant och mitt ansikte ja du ..jag ser inte sa fin ut grrr....men men jag blir

kuala lumpur

Da var man i Malaysia.. tiden gar sa fort ! Vi flog till perth fran vart kara NZ ...saknar det sa :( Stannade dar bara over natten for att ta oss til singaopre dan efter.. som jag sa tidigare ,sa gjorde jag av med mina perth pengar ,sa jag fick skippa den underbara staden...skit! Men men vi kom

water rafting :)
måndag 23 januari 2006 - Christchurch, Canterbury, Nya Zeeland

Höll pa att glomma beratta om vad vi gjorde i gar :) Vi drog ut pa nya aventyr ..den har gangen water rafting !!!! Vi hade pa oss våtdrakter och en fin randig langarmad troja under den ,såg ut som en stor bebis hahaha.. har kort:) Vattnet var is kallt skulle haft 2 vatdrakter om jag kunde :)det

go cart!!!!yai
fredag 20 januari 2006 - Dunedin, Otago, Nya Zeeland

Pengarna bara rinner i väg "snyft" Så mkt man vill gora har ... Jag och en hollandare provade pa go cart i skogen som var as haftigt ..fast man fick inte kora som man ville utan killen som hade det skulle alltid visa vagen grrr man korde i stora pölar och sladdade lite ..hehe kul

jag hoppade :)
onsdag 18 januari 2006 - Nelson, Nya Zeeland

Hellu alla! Fasiken jag gjorde det .. hoppade fran 13000ft ... helt sjukt !! Det var nog det basta jag har gjort juhuuu Maste bara gora det en gang till ... kanske blir det i OZ :) Det var helt underbart att fa kasta ut sig i luften.. Man var lite nervos nar han lat mig fa hanga utanfor planet

melbourne
lördag 14 januari 2006 - Melbourne, Victoria, Australien

melbourne Hellu .. har vart lite slo med skrivandet ..sorry! Sa melbourne var iaf skit kul!!! min favvo stad.. Har traffat sanches en kille som jag traffade pa min forra tripp till melbourne.. sa kul att fa se honom igen :) vi drog till IMAX bio med 3D glasogon.. han blev yr sa han sag knappt

i morgon galler det!
lördag 14 januari 2006 - Nelson, Nya Zeeland

Hej igen! Da var man i nya zeeland :) Vi landade i auckland ,norra ön , men ångrade oss och kopte nya flygbiljetter till syd on dar vi ska va i 2 veckor :) Vi har vart i christchurch 1 dag ,men tyckte det inte var sa mkt att gora dar sa vi drog vidare nasta dag till Kaikoura som var betydligt mkt

jag smalter bort!!!!
söndag 1 januari 2006 - Sydney, New South Wales, Australien

GOTT NYTT AR PA ER ! I gar pa nyar sa drog vi ner till stranden och latade oss innan festen skulle borja.. Vi hade picknick i en park med opera huset och harbour bridge som utsikt dar dom senare skulle brassa pa fyrverkerierna.. var ca 25.000 manniskor som var dar .. sa det blev ett jakla drag

sommar i sydney
tisdag 27 december 2005 - Sydney, New South Wales, Australien

Varan julafton blev lyckad hamnade pa samma stalle som forra gangen vi var ut ... hade det jatte kul ! traffade en australienare som var sakert 2 1/2 m hog .... Men nu ar man i sydney efter en 11tim lang och bakfull resa ! Kanns fantastiskt bra att fa vara tillbax till australien. har hittat mina

and theeeen!!!!

and theeeen!!!!

15 december 2005 - 3 mars 2006

SEMESTER!!!! jag och erik ska i väg på ett äventyr vi aldrig kommer att glömma ;) Fira jul med kineserna , fira nyår i sydney , hoppa fallskärm i NZ , and theeeen back to OZ and theeen to singapor för att sen ta oss vidare själva genom malaysia till thailand .. en liten kort beskriving av våran underbara resa!!!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Marina uppdaterar sin resa