Nu bär det av på äventyr till Australien!!!! Hello sunshine!
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Senast aktiv - från Cairns, Queensland, Australien
Mirja är synsk...
tisdag 26 januari 2010 - Airlie Beach, Queensland, Australien

Ok, vi är fast i Cairns. Klockan ringde 5.15 imorse och vi tog oss ut till flygplatsen. Planet skulle gått 10.25. Vi får meddelande 09.45 om att planet vart tvungen att vända till Townsville för att fylla på mer bensin eftersom de inte kunde landa i Cairns. 11.30 meddelas det att allt är

Dykning, fladdemöss och cykloner
söndag 24 januari 2010 - Cairns, Queensland, Australien

Hey dudes! Nu är vi på sista anhalten, Cairns, och har hamnat mitt i cyklonvarningar och tropiskt regn... Men vi har ända hunnit med att dyka i The Great Berrier Reef med tuber och allt! Mirja fick panik under ytan och fick hålla hand med guiden hela tiden, haha. Sett massor av Nemofiskar och

Johnny saves the day
onsdag 20 januari 2010 - Airlie Beach, Queensland, Australien

Yellow! Whitsundayöarna var helt fantastiska, svårt att beskriva hur fint det är här! Vi bussade upp till Airlie Beach från Hervey Bay och anlände tidigt på morgonen i torsdags. På kvällen blev det dans i fulla drag och mirja blev fångad på Ladiesroom av en tjej som tyckte att hon

Fraser!!!
torsdag 14 januari 2010 - Fraser Island, Queensland, Australien

Hey hopp! Hajar, Dingos, turkos sjö, grön sjö, sanddyner, stränder, regnskog, oslagbar utsikt mm. Nu har vi vart på underbara Fraser Island! Helt fantastisk och obeskrivligt nästan. Fraser är helt och hållet en sandö men med regnskog och annan växtlighet samt enroma sanddyner här och

Tjoooo i Noosa!
måndag 11 januari 2010 - Noosa Heads, Queensland, Australien

Hey alla! Nu är vi i Noosa. En stad uppbyggd runt vatten :) Så himla mysigt! Vi tog en liten färja igår från vår lilla villastad, Noosa Village, som vi hamnat i en bit från centrum. En lokal marknad har också besökts med mycket härlig frukt. Avocados stora som handbollar, mycket god -

Mirjas andra freakout!
lördag 9 januari 2010 - Byron Bay, New South Wales, Australien

Hey! Nu befinner vi oss i Byron Bay. Riktigt härlig stad! Vart ute igår på Cheaky Monkey och dansade loss :) Sjukt mycket folk och alla stod på bord och bänkar. Självklart hamnade vi längst upp på högsta dansscenen ;) Vi upplever så mycket varje dag! Surfningen på Spot X gick bra.

Foton
onsdag 6 januari 2010 - Sydney, New South Wales, Australien

Här kommer vi lägga upp lite foton :)

Sol, bad och surfing!!
tisdag 5 januari 2010 - Cairns, Queensland, Australien

Nu kära vänner befinner vi oss på Spot X, Mojo Surf! Vi hade ett härligt grymt fint nyår med otroliga fyrverkerier från alla håll och kanter från vår plats precis utanför Operahuset, Sydney :) Kika på vår show http://www.cityofsydney.nsw.gov.au/nye/2009/default.asp Sen vi skrev

Yeeeeay!!!
onsdag 30 december 2009 - Melbourne, Victoria, Australien

We are finally here!!!! 35 grader ute idag, nästan för varmt ;) Nu sitter vi på ett internetcafe mitt i Melbourne. Har precis ätit lunch i en liten bar vid vattnet och ska ut på lite shopping innan bussen går till Sydney ikväll. Flygresan gick bra med några freekouts på vägen (men hon

Sista uppdateringen på bilder
tisdag 17 maj 2005 - Sydney, New South Wales, Australien

Helloooo! Nu har jag satt upp de sista bilderna. finns iofs mycket mer men det finns det inte tid till att få upp! De sista bilderna går bara att se om man klickar på bilden innan o sen klickar sig fram därifrån. fråga mig inte varför.. datan o jag har inte varit vänner den senaste

Australia Adventures!

Australia Adventures!

26 december 2009 - 27 januari 2010

Nu bär det av till underbara Aussieland och dess äventyr från Melbourne upp till Cairns!!

Till havet o solen!!

Till havet o solen!!

27 april 2005 - 23 maj 2005

Yello!! I sista sekund ändrades reseplanerna lite så nu bär det först av till Sydney några dagar för att sedan möta upp Anna o Emma på den lilla ön Bali. Därefter tillbaka till Sydney och sedan hemåt igen. Skriv gärna en liten hälsning i dagboken!! Ha det så bra!!!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Mirja uppdaterar sin resa