Annika heter jag och gillar att resa :)
hemstad Luleå, Norrbottens län, Sverige
Senast aktiv - från Luleå, Norrbottens län, Sverige
imrogon far vi antligen!!
tisdag 29 maj 2007 - Valletta, Malta

Imorgon far vi hem, hurra! :D sas har slutat strejka, wiee.. :) Jag ar redo att fara hem hah. Har nastan packat klart.. ar i Valletta nu sista gangen. Ska fa till ett cafe senare o ata chokladkaka. :) Ha det bra alla! syns i sverige...

snart hemma?
torsdag 24 maj 2007 - Valletta, Malta

wiee snart ar vi hemma om det nu inte blir flygstrejk, hoppas inte det, for jag vill hem :/ Jag kopte en ny solhatt idag for jag glomde min nanstans (tror pa on Gozo hah) och armband o present till yngsta syrran (har redan kopt till dom andra tva..). Mamma o pappa ville ha vinflaska sa far val

Tva dar kvar
onsdag 23 maj 2007 - Valletta, Malta

Nu e det bara tva dagar kvar tills vi far hem :) yey. Har borjat packa lite. Har varit en bra tid i Malta fast lite langt med fyra manader kanske. Ska bli skont att komma hem. Vet inte vad jag kommer sakna, vadret kanske hah. Ar ratt varmt och soligt har just nu! Jag gillar det.

snart hemma igen...
söndag 20 maj 2007 - Valletta, Malta

Igar for jag och Annelie till stranden i Mellieha. Jag simmade lite hah. Lite kallt... Idag ska jag val bara ta det lugnt. Kanske turista lite nasta vecka innan vi far hem. Fa till de platser vi inte varit till... na ha de bra heippa....

inte lange kvar..
torsdag 10 maj 2007 - Valletta, Malta

Hade varan lektion idag. Sen for vi hem, en svang, at lunch.. for tillbaka till Valetta. Jag for till Mdina och kollade, det ar fint dar. :) At chokladkaka pa ett cafe. Gott hah. Nu ar det tva veckor och en dag kvar tills vi far hem! Ska bli skont o komma till Sverige.

Mayo
tisdag 1 maj 2007 - Valletta, Malta

Nu ar det inte sa lange tills vi far hem... det ska bli skont att komma hem. Det ar helgdag har idag (fast jag jobbade anda) det var massa folk nar jag gick till internet cafet, dom firar val natt igen hah. I sondags for vi till Marsaslokk, det ar en marknad dar. Jag kopte sandaler.. rosa o

hello again..
måndag 23 april 2007 - Valletta, Malta

Det har kommit en ny tjej, Safi fran Frankrike, till huset. Igar promenerade vi till Mosta och tillbaka.. hon ville se kyrkan. tror det tog typ en o en halv timma hah. Men de var trevligt. Det ar varmt har. Jag gillar det! see ya later

En dag i Gozo
lördag 21 april 2007 - Valletta, Malta

Idag for vi till Gozo, jag Annelie o Annelies kompis o hennes mamma. Det var trevligt men det blaste ratt mycket o jag hade lite fel kladsel pa mig (kjol). Det ar fint dar. Tog bilder :) Vi akte runt med taxi, battre an om vi skulle ha akt buss. see ya later

shopping litegrann
torsdag 19 april 2007 - Valletta, Malta

Idag har vi lektion... eller vi och vi... det var bara jag dar. haha. naja. det var intressant anda. Sen gick jag och shoppade lite, kopte tva toppar och en handvaska. det var kul :) Det ar kul att shoppa om det inte tar timmar. Ar inte precis en som gillar att ga massor i affarer. kul med lite

hej o ho
tisdag 17 april 2007 - Valletta, Malta

Forra veckan kom Luddes pappa Bengt hit till Malta o halsade pa oss. Han for och kollade pa vara praktikplatser och fragade fragor. I helgen gjorde jag inte sa mycket. For till Birkirkara och kollade men det var siesta tid sa dom flesta affarerna hade stangt. Jobbet ar som vanligt. Jag ar frisk

Spanska för nybörjare i Barcelona

Spanska för nybörjare i Barcelona

11 januari 2013 - 25 mars 2013

14 januari till 22 mars ska jag studera spanska i Barcelona, Spanien! Jag åker iväg 11 januari och kommer troligtvis hem 25 mars (på min födelsedag!). Det ska bli så kul!

Malta

Malta

4 februari 2007 - 25 maj 2007

Min resa till Malta där jag ska praktisera på ett café i fyra månader :)

London

London

2 oktober 2006 - 28 oktober 2006

Jag ska fara till London på språkresa och vara där i fyra veckor... det ska bli kul!!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Annika uppdaterar sin resa