Annika heter jag och gillar att resa :)
hemstad Luleå, Norrbottens län, Sverige
Senast aktiv - från Luleå, Norrbottens län, Sverige
Hej igen
tisdag 10 april 2007 - Valletta, Malta

Hade lite trakigt hemma sa for till Valetta for o va pa internet :P Ar hostig o lite snuvig sa jag for int till jobbet idag heller. Hoppas det gar over snart, jag gillar inte att vara sjuk. naja. Jag ska fa lite cd-skivor o godis fran sverige. Trevligt ^^ Byebye for now

oh well
fredag 6 april 2007 - Valletta, Malta

Jag har gatt o blivit lite sjuk :P irriterande.. men ar ledig idag iallafall. skulle anda inte gatt till jobbet hah. Det ar ju pask nu och det ar nan procession har i Valetta sa for hit, dom bar jattetunga statyer eller vad det var. ville va pa nätet hah. bye bye folks

Bio o mer bio :)
söndag 1 april 2007 - Valletta, Malta

Igar for jag och Annelie till en av dom tre staderna, Kalkara.. tror det stavas sa. Vi var inte dar sa lange for det var helgdag och da ar det inget oppet :P Pa kvallen for vi pa bio med Ludde och Jocke, vi sag Hot Fuzz. Den var bra, fast lite for mycket action for mig haha. Jag o Annelie ska pa

"If I go crazy will you still call me superman"
torsdag 29 mars 2007 - Valletta, Malta

Sitter i Valetta på internet cafet igen, trevligt trevligt haha. Jag lyssnar på min nya favoritlat. Vi hade varan lektion i formiddags om maltesisk kultur, det är intressant. Han berattade lite om maltesiska spraket, det var mer intressant an engelska hah. Vi ska få fara och se något tempel

Varmt o blasigt
lördag 24 mars 2007 - Valletta, Malta

Idag for jag och Annelie till Bugibba (uttalas typ Butchuba). Vi gick omkring och kollade.. jag kopte solglasögon. Varmt idag fast blåsigt. Jag gillar sånt här väder :) Imorgon fyller jag år! 20 år.. ska val fira lite. Jag har fatt kort fran sverige. Lite pengar oxa ^^. Jag tror jag ska

Hello
söndag 11 mars 2007 - Valletta, Malta

hello everybody out there! :) Igår var vi hos Ludde och Jocke i Safi. Det var trevligt.... jag o annelie och en belgisk tjej.. julie, tror jag hon heter hah. Nå vi var där ett tag o lyssnade på musik och pratade och drack lite hah. Vid halv tolv for vi tillbaka till Lija, killarna följde

lalala
onsdag 7 mars 2007 - Valletta, Malta

Nu en jag online igen. Har haft lite internet abstinens haha.... Jobbat som vanligt, imorgon har jag inget jobb. haha ledig hela dagen :) det e for att vi ska ha det dar motet imorgon som vi ska ha varje torsdag. ja och just nu har jag ingen kille.... kärlek ar svårt hah.

Hey alla
lördag 3 mars 2007 - Valletta, Malta

Jag har varit lite dalig pa att uppdatera dagboken. Och att skriva... detaljerat. hahaha. I torsdags traffade vi killarna och hade lektion om maltesisk kultur och lite engelska. fast jag lyssnade inte sa noga efter ett tag, for borjade kanna mig lite dalig... illamaende och svimfardig :P men det

work work
fredag 23 februari 2007 - Valletta, Malta

Andra arbetsveckan är över :) Det finns en kul kille på jobbet, en av kockarna. Han sa typ idag "I take care of you" och "you're my daughter now" haha. funny guy. Nu ar det helg. Vet inte vad jag ska gora, har inte planerat natt. Vi har inte fatt nan brevlada an :P men vi ska fa dvd spelare

niiice
lördag 17 februari 2007 - Valletta, Malta

Hej alla :) Forsta arbetsveckan ar slut.. det har gått bra. Folket är trevliga, men jag onskar ibland att jag forstod maltesiska hah. Nåja dom pratar engelska med mig iallafall. Idag var det nån karnival här. roligt.... utkladda manniskor som gick längs gatan, karnivaltåg hah. Soligt

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Annika uppdaterar sin resa