"Lev livet varje minut Lev livet till det tar slut Jag ska samla stunder, nya under Älska och andas, alla sekunder Lev livet nätter och da'r Lev livet, livet jag har Låt det hända, låt det komma Jag vill, jag vill, jag vill"
hemstad Uppsala, Uppsala län, Sverige
Senast aktiv - från Uppsala, Uppsala län, Sverige
"Utflykt" till Dickman
lördag 13 augusti 2011 - Pension Kassiopeia, Turkiet

Idag åkte vi till en outlet, Dickman, som ligger utanför staden Manavgat. Dom har fasta priser men var lite dyrare än Ullared. Men utbudet var stort och det var kul att se en bit av Turkiet medans vi åkte dit. Det tog ca 30 minuter att åka dit. I butiken fick man en IKEA påse att lägga sina

Dags att åka hem
tisdag 9 augusti 2011 - Pension Kassiopeia, Turkiet

Idag är det dags at åka hem. Ska bli lite skönt att slippa svettas hela tiden men samtidigt jobbigt. Det är inte kul att åka hem till verkligheten och vardagen. Vi fick behålla rummet till 14:00 men planet går inte förens ty 23:00. Lite jobbigt. Transfern kommer och hämtar oss 20:15 så vi

Härlig semester
söndag 7 augusti 2011 - Pension Kassiopeia, Turkiet

Nu har mer än halva resan gått. Det är varmt och svettigt men det är härligt med semester! Vi bestämde oss för att inte åka på någon mer utflykt för det är för varmt. Man orkar inte göra någonting. Man svettas i skuggan, när man äter, när man badar. AC'n är ovärdelig!

Varmt och svettigt
onsdag 3 augusti 2011 - Pension Kassiopeia, Turkiet

Idag är första dagen i Side. Vi bor på Barut Hotell Cennet. Hotellet är ganska fint. Har egen strand så det är skönt. När vi kom in på rummet där på natten så hade dom ställt iordning ett fruktfat och lagt fram några smörgåsar med pålägg. Det uppskttades för vi var väääldigt

Idag åker vi :)
tisdag 2 augusti 2011 - Uppsala, Uppsala län, Sverige

Nu är det ca. 30 min kvar innan vår skjuts kommer och hämtar upp oss och tar oss till Arlanda. Planet går 17:40 Allt ät packat och klart. Jag är redo!

Landat
tisdag 2 augusti 2011 - Pension Kassiopeia, Turkiet

Klockan är 23:15 Turkisk tid. Det är varmt och fuktigt. Vi sitter på transferbussen som ska ta oss till hotellet. Vi väntar på en familj som har blivit av med en resväska. Vi har väntat i nästan en timme nu. Det sitter en man på sätet på andra sidan mittgången om mig som klagar hela

Det närmar sig
onsdag 27 juli 2011 - Uppsala, Uppsala län, Sverige

Nu är det bara några dagar kvar, eller rättare sagt 6 dagar kvar, innan vi åker. Det ska bli sååå kul och jag längtar jättemycke! Har skrivit en packlista och ska börja packa på lördag. Var och köpte en ny sovmask och packpåsar idag.

21 dagar kvar :)
tisdag 12 juli 2011 - Uppsala, Uppsala län, Sverige

Nu är det 21 dgar kvar tills vi åker till Turkiet. Det ska bli så kul! Jag längtar värkligen jättemycke. Jag åker med min familj (mamma, pappa och lillasyster på 18 år). Vi ska bo på Barut Hotel Cennet (http://www.ving.se/turkiet/side/barut-hotel-cennet) i Side. Vi åker med Ving och

Tidigare resor

Tidigare resor

17 augusti 2005 - 18 augusti 2009

Länder/platser jag har besökt på mina tidigare resor

Turkiet, Side

10 juni 2010 - 17 juni 2010

14 juni 2009 - 21 juli 2009

28 juni 2008 - 5 juli 2008

Semster med familjen

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Marie uppdaterar sin resa