En efterlängtad resa innan allvaret börjar.
hemstad Karlstad, Värmlands län, Sverige
Senast aktiv - från Karlstad, Värmlands län, Sverige
Paradis
fredag 10 augusti 2007 - Aitutaki, Cooköarna

Hej! Nu har vi varit ca 1 vecka pa cookoarna. Vi har varit pa Aitutaki 5 natter dar vi bodde riktigt lyxigt med egen bungalow med eget kok, toalett, DVD! Detta ar sjukt lyxigt efter att ha bott pa hostel i snart 2 manader. Bungalowen lag precis vid vattnet med korallrev precis utanfor. Sa himla

Vastkusten pa sydon
fredag 27 juli 2007 - Nelson, Nya Zeeland

Hej! Vi spenderade 2 nätter i Queenstown. Ena dagen tog vi en tripp till Milford Sounds med en arrangerad resa eftersom vi hört att det kunde vara krångligt att köra där på vintern. Det var ganska billigt, eftersom det är vinter är det rabatt på de flesta grejer vilket vi gillar :) Vi

NZ ar kallt!!
lördag 21 juli 2007 - Queenstown, Otago, Nya Zeeland

Hej alla! Nu befinner vi oss i Queenstown mitt under skidsäsongen, inte ofta man ser snö i juli :) De sista dagarna i Cairns var vi ute på en båttur på barriärrevet. Vi ville göra ett provdyk men det fanns inte plats på den båten vi ville åka med så vi blev uppgraderade till en bättre

Den senaste tiden...
fredag 13 juli 2007 - Cairns, Queensland, Australien

Hej! Nu var det ett tag sen vi skrev, det händer så mycket hela tiden!! Efter vi lämnade Airlie beach tog vi oss till Magnetic Island. Vi tog ett paket som innehöll b.la 2 nätter på Base hostel. Hostelet var ganska stort och helt fulbokat. Tyvärr var köket väldigt litet så man fick i

Frasier Island
fredag 29 juni 2007 - Hervey Bay, Queensland, Australien

Hej!! Tack for alla era sma meddelanden, det ar jattekul att lasa!!! Nu har vi kommit tillbaka fran 3-dagars trippen till Fraiser Island. For er som inte vet sa ar det varldens storsta sando. Vi var ju som sagt lite radda for att det skulle regna men vi har verkligen haft stralande sol hela

Hervey Bay
tisdag 26 juni 2007 - Hervey Bay, Queensland, Australien

Nu är vi i Hervey bay och ska åka ut till Fraser Island imorgon. De senaste dagarna har vi spenderat i Brisbane och Noosa. I Brisbane gjorde vi inte så mycket mer än att shoppa och besöka south bank. I Noosa besökte vi b.la nationalparken där vi såg en koala i det vilda. Sen har vi också

De tva sista dagarna i sydney
lördag 16 juni 2007 - Alice Springs, Northern Territory, Australien

Den andra dagen i Sydney spenderades på Sydney aquarium. Det var riktigt coolt med massa hajar och fiskar. Efter det drog vi till China town och Paddys market där det blev lite shopping. Den här dagen ösregnade det! På kvällen gick vi på IMAX 3d bio och såg en film om havet. Världens

Harliga Sydney!
torsdag 14 juni 2007 - Sydney, New South Wales, Australien

Halla! Nu ar vi antligen framme i Sydney efter en laaaang flygresa. Vi kom fram vid 5 pa morgonen och akte direkt till vart hostel, Base (tack for tipset Lillen). Hostelet ligger centralt med nara till Darling Harbour. Efter en dusch gav vi oss ut. Vi borjade med Darling Harbour och tog oss sen

England

England

30 mars 2007 - 10 april 2007

Först några dagar i London sen till Fredriks place i Hull.

Drömresan

Drömresan

11 juni 2007 - 14 augusti 2007

Först Australien, Nya Zeeland och avsluta med Cooköarna.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Malin uppdaterar sin resa