Dax att ge sig av på nya äventyr!!
hemstad Falkenberg, Hallands län, Sverige
Senast aktiv - från Falkenberg, Hallands län, Sverige
Kuta = Lilla Falkenberg
måndag 21 februari 2011 - Kuta, Bali, Indonesien

Forsta dagen vi kom hit kunde vi latt rakna till 15 Falkenbergsare! Har i kuta har idet inte blivit sa mycket mer an fest och chill vid poolen o lite shopping! Vi ska ta oss runt on nan dag.. snart sa vi far se lite kultur ocksa ;) Horde pa ryktesvagen att Grabbarna dar hemma spoade Rinai! Fortsatt

Phi hi, Phuket och nu E vi i Bali :)
tisdag 15 februari 2011 - Kuta, Bali, Indonesien

Sen sist har vi nu hunnit beta av lite fest pa phi phi och softat tva dagar i Rawai (phuket) Igar flog vi till Bali for att varat visum gick ut..eller hade gott ut...fick betala en dags overstay :( o vi som raknade sa noga :S Idag blev det sufring ett par timmar...Ajje visste la sen innan hur

Koh Lanta!
måndag 7 februari 2011 - Ko Lanta Yai, Krabi, Thailand

Forst lite bilder fran Chiken island dar vi va o softa en dag! Nu har vi tagit oss till Koh lanta och har varit har i tre dagar! ratt soft stalle! Har motte vi upp Elisabeth. Hon hade lart kanna tva stockholms tjejer som va riktigt softa! Vi tog oss ut pa elefant trecking och for att se a ett soft

Vastkusten....Aonang
söndag 30 januari 2011 - Pak Nam, Krabi, Thailand

Nu har vi tagit oss fran regn o rusk till vastkusten och Aonang! Har vatt har i 3 dagar nu...igar va vi ute pa Poda island och stekte hela dagen...men sen kom det obligatoriska regnet en stund...men vi ska inte klaga mer sol an pa ostkusten! Idag va vi ute och padlade kajak ihop med ett annat gang

Thailand....
torsdag 20 januari 2011 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Bangkok och nu koh pangang...har nu avverkat fullmoon partyt och har festat i 3 dagar i rad....nu blir det cill (kanske) Orkar inte skriva sa mycket mer nu...later bilderna tala for sig sjalva!

Sista dagen :(

Ja då va det sista dagen på denna semestern :( Varat flyg till Buenos Aires blev forsenat sa vi missa varat trasferplan i motevideo. Sa vi bestamde oss for att stanna nagra dagar och sen ta baten till Buenos. Alltsa sen jag skrev sista har vi hunnit med Uruguays huvudstad Motevideo som vi inte

Tillbaka efter ett par dagar med kasst internet
onsdag 17 mars 2010 - Montevideo, Uruguay

Da har man anlant till Montevideo i Uraguay. Skulle till Boenos Aires men pa grund av att varat paln blev forsenat i Sao Paoulo pga radar systemet va utslaget sa hann vi inte med varat transit plan. Naväl vi hade ända planer pa att aka hit! Sen sist har vi avklarat Ilha grande en paradis ö ett

Tebax i brasilien
torsdag 11 mars 2010 - Rio de Janeiro, Volta Redonda, Brasilien

Ja da var man tillbaka i Rio igen...och antligen visar solen sig! Denna gagen sa bosatte vi oss pa ett hostel i Ipanema. Igar va en heldag pa stranden...vilket var mycket efterlangtat! Pa kvallen gjorde vi Rio osakert...sa idag vaknade man upp med varldens skallebank. Men vi tog oss upp och efter

Grymt än sa länge!!
söndag 7 mars 2010 - Medellín, Antioquia, Colombia

Medellin fortsatter att imponera pa mig! Igar var vi (inte jocke) ivag o flög skärmflygning "parapentos" En bit utanför medellin, tog en taxi upp pa ett berg pa sjukt krokiga vägar. När vi kom fram sa var det världens finaste utsikt och ladskapet paminner om Fylke i sagan om ringen:P Fick

Colombia i en vecka!
torsdag 4 mars 2010 - Medellín, Antioquia, Colombia

Japp da har man anlant till Medellin i Colombia...jag hade aldrig hort talas om staden innan men sa har lagnt sa ar det en mycket trevlig stad och bra mycket billigare an Rio. Idag va det mycket fint vader 30 grader natting. vi stack ivag pa en liten utflycket, tog forst ett tag och sen en

Sydostasien 2011

Kos

Kos

17 augusti 2002 - 24 augusti 2002

fest

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Morgan uppdaterar sin resa