Jag är en tjej som tycker om att resa till solen och värmen. Att uppleva annan kultur och natur. Helst ihop med nära och kära.
hemstad Södertälje, Stockholms län, Sverige
Senast aktiv - från Södertälje, Stockholms län, Sverige
Hemresan
lördag 19 februari 2011 - Södertälje, Stockholms län, Sverige

Hallojsan igen folks! Tebax i Sverige igen! Vilken dag. Pust! Vill egentligen inte hem men måste ju åka. =( Efter en helt tvärt avslutad start på startbanan p.g.a motorfel så blev vi sittande i planet två timmar extra även på hemvägen. Men hemma är jag nu efter en helt underbar och

Dag 6
fredag 18 februari 2011 - Las Palmas de Gran Canaria, Kanarieöarna, Spanien

Hej Folks! Borjade dagen med sola och bada vid poolen till klockan 13. Dagens aventyr blev en svang upp i bergen med en utsikt over Gran Canarias "Grand Canyon" 420 meter djup. Och en trevlig tur pa kamelrygg och tedrickande. Val tillbaka i Playa de Igles at vi kinamat innan en promenad hem till

Dag 5
torsdag 17 februari 2011 - Las Palmas de Gran Canaria, Kanarieöarna, Spanien

Hej Folks! Dagens utflykt blev upp i bergen till Palmotos Park (Zoo) Mycket djur att titta pa och orkide´er. Jag och tjejerna fick klappa delfiner. =) Eftersom cashen tog slut till bussen hem sa blev det en taxifard ner till Playa de Ingles och hamta ut mera stalingar. Sen hem till lägenheten

Dag 4
onsdag 16 februari 2011 - Las Palmas de Gran Canaria, Kanarieöarna, Spanien

Hej folks! Har bara chillat vid poolen hela dagen. Inte ett finger har rort sig idag. Kvallens maltid blev en buffé i hotellets resturang. Ha det gott Kram Mona

Dag 3
tisdag 15 februari 2011 - Las Palmas de Gran Canaria, Kanarieöarna, Spanien

Hej folks!! Vaknade med solen i ansiktet. Idag har vi forflyttat oss vaster ut till Arguineguin och veckans marknadsplats. Efter att fatt vantat pa bussen i tva timmar, sa anlande vi lagom till de plockade ihop marknade :( Men Lindy hann fixa till flator i haret innan vi lamnade byhalan. +35*c

Dag 2
måndag 14 februari 2011 - Las Palmas de Gran Canaria, Kanarieöarna, Spanien

Hej igen! Ha en trevlig alla hjartansdag framfor er!! Idag klev vi upp vid 8:30. Till frukostbordet anlande vi klockan 9:00 =) Tjejerna la sig sedan i solstolarna medan jag snackade med Vings servicecenter. Da ar fredagens utflykt bokad och klar! Slappat utanfor lagenheten har det blivit mest

Framme!!
söndag 13 februari 2011 - Las Palmas de Gran Canaria, Kanarieöarna, Spanien

Efter tva timmars fosening pa Arlanda flygplats. Har vi antligen landat pa Gran Canaria. Har rest en halvtimme med buss och checkat in pa hotellet/lagenheten. Lindy, Ida och jag har gatt over till Playa de Ingles. Atit pa "Playa de sol" en underbar maltid med oxfile i gorgonsolasas. Engelskan

Dag 1
söndag 13 februari 2011 - Södertälje, Stockholms län, Sverige

Vaknade riktigt utvilad och intog frukostbuffen med kurrande mage. Efter frukost blev det solstolen och den nastan +30 gradiga varmen och molnfria himlen. Kunde inte vara battre just nu. Efter lunchen halv tre som vi at i lagenheten sa tog vi en promenad till "Playa de Ingles" och den kilometer

Bara en arbetsdag kvar.... =)
torsdag 10 februari 2011 - Södertälje, Stockholms län, Sverige

Nu är det bara en dag kvar sen så ska jag sväva på moln i en vecka. Hoppas nu att inte flyget är inställt pga. det förbannade ovädret (snöskiten). Men packa är väl säkrast att göra i alla fall. Har ju längta såååååååå mycket på detta. Kram på ER

Sex dagar kvar...
lördag 5 februari 2011 - Södertälje, Stockholms län, Sverige

Hej gott folk. Nu är det bara sex dagar kvar innan avfärd mot ett sydligare land. Än har inte resfebern dykt upp och det känns fortfarande helt ok. Tjejerna vänta med spänning på vad komma skall. =) Bara att börja räkna ner innan det smäller.

Riga 2013

Riga 2013

6 augusti 2013 - 8 augusti 2013

[b]En resa med Joakim Dahlman och Therese Tulldahl. Som jag fick i 50 års present av barnen och familjen Dahlman.[/b]

Gran Canaria 2011

Gran Canaria 2011

12 februari 2011 - 19 februari 2011

En efterlängtad resa med...

Paris 2006

Paris 2006

22 september 2006 - 25 september 2006

Resa med maken

Paris 2005

Paris 2005

3 juni 2005 - 6 juni 2005

Frankrike resa med min väninna Marie

Egypten

Egypten

1 februari 2008 - 8 februari 2008

Med på resan är maken Magnus och döttrarna Lindy och Ida. Samt familjen Svärd.

Romresan

Romresan

30 januari 2006 - 1 februari 2006

[b]En weekend med väninnan Marie med dottern Sara och min dotter Therese.[/b]

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Mona uppdaterar sin resa