Finns hur mycket som helst att se i värden.
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Senast aktiv - från Elmshorn, Schleswig-Holstein, Tyskland
Hej på er!
fredag 17 juli 2015 - Elmshorn, Schleswig-Holstein, Tyskland

Hej hej igen, Det här blir nog det sista jag skriver innan jag kommer hem. Detta för att det är näst sista natten och imorgon sover vi i Heiligenhafen utan wifi. Idag började vi med frukost på hotellet i Utrecht och något ovanligt syndes, det var solen som visade sig efter många dagars

Nu börjar snart hemresan...
onsdag 15 juli 2015 - Utrecht, Vinkeveen, Nederländerna

Hej hej, Idag började vi dagen med frukost på hotellet för att sedan bege oss till Gouda. Tyvärr började dagen grått och det har småregnat mer eller mindre hela dagen fram till kvällen. Men vi försöka att gå runt så mycket det gick och titta i affärer och på staden. Det fanns

Uppdatering igen...
tisdag 14 juli 2015 - Utrecht, Vinkeveen, Nederländerna

Hej på er, Idag har det vart ganska dåligt väder hela dagen. Det har regnat i varierande mängder fram till 16-tiden. Det innebar att min fotodag inte var så mycket att hurra över. Vi började dagen med att åka några km från hotellet till en fotoplats i Antwerpen där jag väntade i dryga

Hej hej!
måndag 13 juli 2015 - Ieper, Flanders, Belgien

Hej på er! Idag startade vi med sovmorgon och sedan en långsam start. Efter frukosten åkte vi till Westvleteren och kollade om dom hade någon öl till salu, det hade dom inte. Vi åkte då till Diksmuide och gick på stan. Precis som många andra Belgiska orter var det en gammaldags stil på

Hej!
måndag 13 juli 2015 - Antwerpen, Flanders, Belgien

Hej hej, Idag började vi med frukost i Ieper och sedan en promenad runt på stan. Vi tog sedan bilen till Cassel i norra Frankrike. Där fotade jag lite trots det usla vädret det har vart idag. Det har varierat i mängd regn men fram till sent på eftermiddagen har det regnat. Efter lunch i

hej hej hallå!
lördag 11 juli 2015 - Vleteren, Flanders, Belgien

Då var det dags för en ny uppdatering, vädret börjar bli lite bättre igen och runt 25 grader på dagarna. Igår fredag startade vi från Oostende och åkte först till Watou för att checka in på kvällens övernattning. Det var ett Bed & Breakfest väg i väg med St Bernardus bryggeriet.

Hej på er!
fredag 10 juli 2015 - Oostende, Flanders, Belgien

Hej hej, det har blivit två kvällar utan uppdateringar då internet inte har fungerat alls för oss. Tisdagen började vi med att äta frukost på Chimay och sedan promenera ner till klostret. Där fick man titta runt bland annat i kyrkan, på innegården och munkarnas kyrkogård. Man får inte

Hej hej!
tisdag 7 juli 2015 - Chimay, Vallonien, Belgien

hej hej, Det vart ingen kvällsuppdatering igår då min dator och även internet krånglar massor. Igår startade vi i Epernay och lämnade hotellet vid 8. Vi åkte upp till Han-sur-Lesse i Belgien för att besöka deras Kalkstensgrottor. Turen började med att åka ett dieseltåg ut från byn

andra dagen i Champagne slut...

Hej hej, Idag lämnade vi hotellet vid 9 efter en bra och stadig frukost på hotellet. Vi gick längs rue de Champagne ner till Mercier. Där tog vi deras rundtur som började med en audio guide och sedan en film. Vi åkte sedan ner i grottorna eller källarna som man byggt under. Där åkte vi

Hallå!

Hej igen, Ännu en morgonuppdatering, var för trött igår kväll för att skriva. Vädret igår var bra dock lite svalare än var det har vart innan. Jag tror att det hamnade max på 33 grader. Det kom även flera väldigt korta små dugg skurar. Vi startade från Nancy och åkte stora vägen

Bilsemester i Europa 2015

Bilsemester i Europa 2015

28 juni 2015 - 18 juli 2015

Jag och Paula åker på 3 veckors bilsemester genom Tyskland, Frankrike, Belgien och Holland. Det blir vin, Champagne, öl och lite ost...

Schweiz och lite Italien

Schweiz och lite Italien

19 maj 2015 - 24 maj 2015

Flyger till Geneve med Erik och sen vidare mot Gotthardpasset för att vandra längs den gamla rallarvägen. Det blir även ett kortare besök i Italien.

öl & tåg!

öl & tåg!

30 april 2015 - 9 maj 2015

Först Copenhagen Beer Celebration i Köpenhamn och sedan lite tåg i Tyskland!

PTG Slovenien 2015

PTG Slovenien 2015

17 april 2015 - 25 april 2015

En veckas resande i Slovenien med omnejd, börjar med 3 dagar med PTG och sedan på egen hand i några dagar.

Weekend i Bryssel!

Weekend i Bryssel!

10 april 2015 - 12 april 2015

En fredag till söndags weekend till Bryssel för att avnjuta god mat och öl...

Makedonien & Kosovo

Makedonien & Kosovo

7 mars 2015 - 14 mars 2015

En veckas tåresande runt i Makedonien och Kosovo.

Runt sydvästra USA

Runt sydvästra USA

25 januari 2015 - 20 februari 2015

Roadtrip i sydvästra USA, har bara planerat några få saker som Los Angeles, San Diego & Las Vegas.

Höstresa 2014

Höstresa 2014

5 september 2014 - 24 september 2014

Även denna resa blir med tåg, som vanligt. Dock blir det längre bort än tidigare och avslut på stora tågmässan Innotrans i Berlin.

Interrail 2014

Interrail 2014

17 juli 2014 - 3 augusti 2014

Lite drygt 2 veckors Interrail med besök i Danmark, Italien, Österrike, Slovenien, Tyskland, Belgien och sist Holland.

snabbvisit i Slovenien

snabbvisit i Slovenien

3 juli 2014 - 9 juli 2014

Semestern har startat så då blir det en kickstart ner till Slovenien i några dagar. Planen är njuta av fint väder och dånande diesellok. Sen även lite god mat och öl...

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Daniel uppdaterar sin resa