Borta bra...
onsdag 19 mars 2008 - Bali, Indonesien

...mycket battre an hemma!!! Vi har bestamt oss for att stanna kvar, vill inte aka har i fran sa vi har bokat om vara biljetter. Vi vet inte riktigt hur lange vi stannar men nar vi horde att det snoade hemma bestamde vi oss for att stanna iaf till mitten pa maj. Hoppas ni forstar... Na vi ska

Oj va det har aret har gatt fort...
torsdag 6 mars 2008 - Bali, Indonesien

Tank att imorgon ar det redan nyar igen... Nu har vi varit tva natter pa en ode o, eller nastan ode iaf... Lembongan var namnet.. En Liten men mycket vacker o! Manniskorna dar forstod vi oss dock inte pa over huvud taget, sa fort de fick syn pa oss sa borjade de antingen att skalla pa oss eller sa

Have you ever...
torsdag 28 februari 2008 - Bali, Indonesien

...had the feeling that you live in an airport? I know we have! Natten pa Kastrup var fruktansvard... men vi overlevde den efter manga om och men... & efter valdigt manga timmars flygande & vantande kom vi antligen bade vi & vara vaskor fram till ett varmt & soligt Bali =D Minnea- Vart haller du

En dag kvar...
söndag 21 januari 2007 - Bangkok, Thailand

Heeej allllihoppa!!! Va gla jag blir nar sa manga skriver.. :D Ska bli riktigt skont o komma hem, saknar er massor!! Fast vadret dar hemma verkar ju inge vidare...o sa jobba pa onsdag... jag kanske stannar kvar har, ni kan val komma o halsa pa?!? ;) Haha, de va ju kul, om man anda kunde ha det sa

(tidsfordriv)
torsdag 18 januari 2007 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Jag har inget direkt att beratta idag... fordriver tid medans erik spelar dataspel, han ville sa garna det sa jag tankte jag kunde vara en snall syster o folja med.. sa har sitter jag nu. Igar drog vi ut en svang pa kvallen, hade ganska kul... Lollo -om jag sager Apache, vad sager du da? ;) (jag

Same Same... But Different!
onsdag 17 januari 2007 - Ao Nang, Krabi, Thailand

HOT HOT HOT -ar det idag! Det ar sjukligt varmt idag. Jag o lillebror tog baten till PhiPhi imorse, bor pa samma stalle som vi gjorde forra aret, lite dyrare o lite sletnare an vad jag kommer ihag, men men, stannar har tva natter o aker sen tillbaka t Lanta for en natt innan vi flyger t Bangkok.

Liten uppdatering
söndag 14 januari 2007 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Tjabba tjena! Ar det orkan hemma? pa riktigt? Pappas vanner har hort av sig hela eftermiddagen.. nu senast var d en granne fr landet som ringde o sa att huset iaf stod kvar.. men d verkar vara valdigt stromlost, elr?!? Aja, har gar dagarna i lugn takt... regnar ff nagon skur varje dag.. Sen sist

Nagra dar pa koh lanta
onsdag 10 januari 2007 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Hejsan svejsan! Nu har vi haft nagra regniga dagar....en liten uppdatering pa vad vi haft for oss...:) Dag 1 (Sondag) - En deprimerande dag, det regnade oavbrutet hela dagen, jag o eva lag i sangen i var bunge o knasade oss hela dagen, tills dess att mamma bestamde att vi skulle aka in till stan o

Koh Lanta..
lördag 6 januari 2007 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

HEEEJ ALLIHOPA! Nu har vi lamnat klong muang (eller vad d nu hette dar vi bodde utanfor ao nang) o tagit oss till koh lanta, ska bo har tills nagon dag 20:e tror jag det ar, da flyger vi till bkk for o shopping innan hemfarden. fast jag har ju planerat a ta m mig Erik o aka till phi phi nagon

Nagra rader...
tisdag 2 januari 2007 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Orkar inte skriva sa mkt, ar sjukt trott... (a det verkar ju inte som om allt for manga laser) Men iaf, resan gick bra, blev lite forsenade pga att de bombade i bkk, men d va inget vi markte av nar vi kom ner... Har vart pa stranden en liten svang idag, ska nog snorkla lite imon, sags att det

Bali here we come

Bali here we come

27 februari 2008 - 21 mars 2008

Semester med sol, bad, fest & en massa knasiga äventyr & upplevelser =)

Sex & the City

Sex & the City

16 maj 2007 - 22 maj 2007

Girls going wild in the Big Apple!

Familjen flinta drar till Thailand

Familjen flinta drar till Thailand

31 december 2006 - 23 januari 2007

Pappa flinta fyller 50 & det ska firas med semester!

Travel without moving

Travel without moving

31 januari 2006 - 18 maj 2006

Följ vår resa då vi ska besöka Thailand, Laos, Malaysia och Indonesien. Där ska vi hyssa och uppleva både nytt och gammalt som tubing, trecking, elefantridning, surfning, sol & bad, dykning, fest och dushning i vattenfall! Resenärerna är: Louise Eriksson - [b]Mslouise[/b] Gör sin andra resa till sydostasien och startar denna själv, får senare sällskap av sina föräldrar i en vecka och efter det joinar de andra henne. Johanna Engström - [b]Lulita[/b] Gör även hon sin andra resa till asien, kommer den 8 mars till Bangkok. Elin Entin - [b]msEntin[/b] Sin första resa till Sydostasien. Tar sällskap med Johanna ner i mars. [i]Varning för känsliga bilder och text där vi lever livet[/i]

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Elin uppdaterar sin resa