The end

Har forsokt skriva ett inlagg i flera dagar nu men har i Malaysia ar det inte helt enkelt. Bade pa hotellet och de internetcafeer vi har suttit vid har vagrat resdagboken.se. Eller sa ar det resdagboken som bara ar vardelost. Hur som helst sitter jag nu, helt ensam(forutom alla hundratals

Kuala lumpur

Jaha, da har man kommit fram till Kuala lumpur efter 22h i buss. De forsta timmarna akte vi i en minibuss vilket var riktigt nice. Dar sov vi gott trots att chaufforen spelade tokhog musik och korde som en idiot! Efter nagra timmar och lite vantan borjade resan i den svinkalla vip bussen. Fran

Phuket
onsdag 19 mars 2008 - Phuket, Phuket, Thailand

Igar kom vi till Phuket efter en trevlig resa fran Krabi. Jag lag och sov pa dack i solen och vaknade upp stel som en pinne. Men det gick over fort och vi hittade snabbt en boende som vi tyckte om! Skont att allt inte ska behova dra ut pa tiden sa mycket! Sista dagen pa Phi phi akte vi pa en

Koh Phi phi
söndag 16 mars 2008 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Igar akte vi fran Karbi till Phi phi. Hade inte forestallt mig att denna o skulle se ut som den gor. For det forsta hade jag av nagon anledning fatt for mig att den i alla fall skulle vara dubbelt sa stor, men det ar varkligen pytteliten. Man kan ga fran ena stranden till andra pa typ 10 min. Iofs

Monkeys
fredag 14 mars 2008 - Pak Nam, Krabi, Thailand

Tog en promenad pa stranden idag och se vad vi hittade borta i bergen, massa sota sma apor som ville leka och ata bananer :)

Krabi
torsdag 13 mars 2008 - Pak Nam, Krabi, Thailand

Idag akte vi till Krabi, blev upphamtade 11.30 pa hotellet och var framme pa Krabi 21.30 efter att akt bat och buss. Batturen var helt okej, vi satt och dinglade med benen ovanfor det vacka havet och solade :) Sjalvklart har det varit skinande sol hela dagen nu nar vi verkligen kunnat uttnyttja den

Tillbaka pa Koh samui
tisdag 11 mars 2008 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Igar formiddag akte vi ivag till Koh samui. Vistelsen pa Koh phangan slutade for mig och Nina med ett poolparty pa Coral resort! Vi hade forvantat oss lite mer folk men det var absolut helt okej :) Tyvarr blev Ninas mobil vattenskadad och slutade fungera under batresan pavag hit igar, men det ar

Tillbaka pa Koh phangan
söndag 9 mars 2008 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Jaha, da var man tillbaka pa Koh phangan, denna gang som dykare! Och om jag ar nojd over det :) Sista dagen gjorde vi vara tva sista dyk, gick ner pa 18m bada gangerna! Riktigt grymt. Blev aven filmade och den filmen var bland det absolut roligaste jag sett. Kommer att kunna kolla pa den nar som

Nu ar det nara
torsdag 6 mars 2008 - Ko Tao, Surat Thani, Thailand

Just nu ar alla dagar fullspackade for mig och Sanna, pga. var dykning :) Igar borjade vi 08.15 och hangde i poolen for att prova utrustningen och gora vissa ovningar man bor kunna nar man kommer ut pa djupare vatten. Pa eftermiddagen hade vi teori och slutade vid 18. Efter det tog vi oss en

Transashow och dykcert
tisdag 4 mars 2008 - Ko Tao, Surat Thani, Thailand

I sondagskvall nar jag skrivit klart inlagg har och gick tillbaka till restaurangen dar fotbollen precis var slut hade Annika och Magnus (formodligen mest Annika, ellerr?) bestamt att de ville ga och kolla pa transashowen som de annonseras om har pa on sa jag hade inte mycket att saga till om utan

Thailand/Malaysia

Thailand/Malaysia

11 februari 2008 - 27 mars 2008

[i][/i]Resa till Thailand och Malaysia.[i][/i]

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Maria uppdaterar sin resa