Fri fantastisk feminist
hemstad Örebro, Örebro län, Sverige
Senast aktiv - från Örebro, Örebro län, Sverige
fodelsedag 5 manader 26 augusti
fredag 27 augusti 2010 - Örebro, Örebro län, Sverige

Vilka planer, vilken dag. Mamma Margot ville fira stort, jag och Diny ville se Niques kafé. Sagt o gjort, ut i tropiskt regn, hamta kusiner och syster Luana i olika bilr och dra ivag i trafikstockning till andra sidan stan for att ata hembakta bullar a la Nique. GOOTTTT! Den som inte provat bullar

sega dagar
torsdag 26 augusti 2010 - Salvador, Bahia, Brasilien

Det ar annorlunda att vara har med barn, jag har varit utanfor huset tre ganger sen vi kom. Tva ganger var vi och handlade, frukt o mat, o en gang kollade vi kyrkan dar Trixie ska dopas den 9 oktober. Pa min och mamma Margots (svarmors) fodelsedag! Men ja gundrar nar jag kommer ut pa riktigt, typ

vanlig tisdag
tisdag 24 augusti 2010 - Salvador, Bahia, Brasilien

Jag sitter med dotra i famnen, hon luktar sa gott. Verkar redan trivas har. Det ar skont att vara har, med frukt, sol och den stora brassefamiljen. Nu lyckades jag med bilderna ocksa! men maste sluta skriva for drottning trixie vill att mjolkbaren ska oppna nu!

Hysteriska foraldrar - lugn dotter
söndag 22 augusti 2010 - Örebro, Örebro län, Sverige

Klockan 05.19 - torsdag morgon. Jag och Diny hoppar upp ur sängen, vi kan inte sova. Trixie sover. Micke, mamma och Alice kommer runt klockan sju för att vinka av Trixie. Och kanske oss... Ett tarfyllt avsked vid resecentrum och sen ar vi pa vag, den långa resan till Brasilien. Jag ar helt

Testar bara
onsdag 11 augusti 2010 - Örebro, Örebro län, Sverige

Jag bara skapar en ny resa! Hoppas att mailet kommer fram till dem som är intresserade. Nu ska vi bara börja med sånt trist som att städa ur lägenheten. Diny ska börja med fönstren imorron. haha. Men sen kanske det blir intressantare.

Hem
måndag 14 januari 2008 - Örebro, Örebro län, Sverige

Hej hej! Idag har jag knip om hjärtat som man sager har. Jag åker hem och vet inte när jag kommer tillbaka. JAg saknar redan alla, särskilt Diny, även fast han kommer snart. Vi ses i morgon Svergie. Och i övermorgon kommer jag till Örebro!

Elddop i Brasiliansk väg
fredag 11 januari 2008 - Salvador, Bahia, Brasilien

Jag älskar att resa i Brasilien, och om Alice varit kvar skulle hon suttit i bilfönstret med huvudet utanför och låtit luft och damm fläkta genom håret! Vi startade vår resa mot Itacaré klockan 05.40 på söndagsmorgonen, det var tydligen tänkt att den skulle starta klockan 05.10. Men

Världens gulligaste bror
lördag 5 januari 2008 - Salvador, Bahia, Brasilien

Elias fyller år idag! G R A T T I S fjussel! JAg antar att han är jättespänd där hemma, fast det mesta har nog gått över nu eftersom presenterna redan är utdelade. Hoppas det går att köpa vad det nu är du vill ha ELias. Idag är sista dagen jag ser Mamma margot o Airton på länge. De

GRATTIS
torsdag 3 januari 2008 - Salvador, Bahia, Brasilien

Grattis mamma från alla här! Luana hälsar massa beijos, om jag inte skickar det kallar hon mig inkompetent. Mamma margot, diny, airton, stela, bibi, o alla skickar pussar! Jag med! Sandy! Jag längtar efter våra fester! hihi Men mest efter er, o kelly, o Lisa, o johanna o alla andra! Kram

Gott nytt år med bad!
onsdag 2 januari 2008 - Salvador, Bahia, Brasilien

Hej hej och gott nytt år! Jag hörde att det snöade små vassa flingor idag. Jag har hemlängtan, hur konstigt det än må låta. Vi firade nyåret i Imbassai och badade i ån efter tolvslaget. Innan dess hade jag, Carina, Nils och deras döttrar hållit festhumöret uppe med mat, chips och

Trixie i Brasilien

Trixie i Brasilien

19 augusti 2010 - 3 april 2011

Lilla babis Trixie åker och hälsar på i sitt andra hemland, Brasselandet, och röjer med sina föräldrar. Vi ska bada o surfa! Yehh

Alice och Krea!

Alice och Krea!

19 augusti 2007 - 14 januari 2008

Jag återvänder efter åtta månader i Svearike! Alice åker för att gå i skolan och bada. Men hon har en egen sida: "Allanbrallan". Kram

frio na Suécia

frio na Suécia

22 december 2006 - 10 augusti 2007

saudadeeee!!!

Nu jäklar

Nu jäklar

29 december 2005 - 20 december 2006

Husvagn, surfing, sol och bad är bra. Men nu ska jag jobba och vara gla. Hoppas det funkar att borta va. Annars blir hemlandet bra att ha. Sverige är vackert och Brasse vilt. Jag tror jag tar med mig en snuttefilt.

Bästisresa i Brasseland

Bästisresa i Brasseland

7 januari 2005 - 7 april 2005

Okej, nu är det snart bara två veckor kvar tills jag kliver på flygplanet...

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Kristin uppdaterar sin resa