Taupo
tisdag 6 januari 2009 - Taupo, Waikato, Nya Zeeland

Halla alla dar hemma! Hoppas ni mar prima o ser fram emot skolan som borde lr snart ska borja ;) Sj sa e jag o Anna i Taupo for tillfallet (en asmysig liten stad 2 tim efter Rotorua)... D blev snabba ryck fran Rotorua i forrforrgar (ingen sovmorgon dar inte...). Men dagen blev en riktig

Auckland-Thames-Rotorua
lördag 3 januari 2009 - Rotorua, Bay of Plenty, Nya Zeeland

Hej alla dar hemma! Hoppas att d e finfint med er for jag mar for en gangs skull inte pa topp alls! I torsdags blev d lite chill med Bjon o Erik pa kvallen, dock till alltfor sena kvallstimmar vilket gjorde att jag o Anna fick sova pa tok for fa timmar innan vi stressade ivag fran vart fina

Auckland 2009 ^^
torsdag 1 januari 2009 - Auckland, Nya Zeeland

Tjolahopp alla svenskar som firade nyar HELA 12 tim efter mig o Anna, mohahaha! Hoppas d e bra med er allihop, for jag o Anna mar bara pa topp. Hade en asseg men superbra Nyarsafton med en riktig segardag, restaurangmiddag (tog alltfor lang tid att fa bord samt fa in maten dock) samt trevligt

Sagan om Ringen landet - Auckland
tisdag 30 december 2008 - Auckland, Nya Zeeland

Hej alla glada o Gott Nytt Ar pa er, i forskott :) Har jag sagt att jag o Anna e d forsta som firar in d nya aret i hela varlden, mohahaha ^^ D har jag nog redan, men iaf :P Ja, nu har vi bytt land o som d verkar va med typ alla forandringar sa har jag inte riktigt forstatt att vi nu befinner oss

Melbourne Del 2
söndag 28 december 2008 - Melbourne, Victoria, Australien

Halla igen! Datorn har inte dott an, vilken tur ^^ Jo, vi flog fran Cairns til Melbourne vilket tog ca 3 1/2 timme vilket gick asbra da bade jag o Anna sov bort hela restiden pga somnbrist ^^ smart strategi d dar med att inte ha sovit sa mkt natten innan, flygningen gar sa fort da ^^ An en gang

Cairns och Melbourne Del 1
söndag 28 december 2008 - Melbourne, Victoria, Australien

Halla alla glada o God Jul i efterskott pa er ^^ Hoppas att d e bra med er o att ni riktigt har gottat er i den underbara svenska julmaten o allt som hor till ;) Sj sa befinner jag mig i Melbourne for tillfallet o sa sant som d e sagt sa e denna sondag den allra sista dagen for mig o Annapanna i

Magnetic Island och God Jul pa er ;)
tisdag 23 december 2008 - Cairns, Queensland, Australien

Tjenixen pa er dar hemma i hostmorkret o God Jul pa er :D D e ju faktiskt julafton, iaf for mig :P Hoppas d e bra med er alla o att ni njuter for fullt av julledigheten som nalkas! Sj sa befinner jag mig i d tropiska Cairns, anlande igar kvall, efter vissa bussforseningar men nu e vi iaf har. Jag

Airlie Beach och Whitsundays
onsdag 17 december 2008 - Airlie Beach, Queensland, Australien

Tjenixen pa er dar hemma o Glad Jul i forskott ^^ Hoppas d e bra med er o att ni faktiskt njuter av vintern o julen som narmar sig med stormsteg ^^ Sj sa e jag o Anna tillbaka i Airlie Beach efter 2 dagars segling i den helt underbara o fantastiska ogruppen Whitsundays. For en gangs skull mar

Noosa - Airlie Beach
lördag 13 december 2008 - Airlie Beach, Queensland, Australien

Tjolahopp pa er alla dar hemma o: Natten gar tunga fjat, runt gar d stuva, kring jord som soln forlat skuggorna ruva.... Glad Lucia pa er :) Hoppas ni har sett ngt fint Luciatag, jag o Anna e nu i Airlie Beach, avgangsreseort for Whitsunday Islands... D e ca 30 grader, stralande solsken o klarbla

Noosa (igen)
fredag 5 december 2008 - Noosa Heads, Queensland, Australien

Tjolahopp pa er! Tanker att d e lika bra att passa pa att skriva att man lever nar man val far chansen! Sa, hej o ja, jag lever... Som sagt sa e jag o Anna fortf har i Noosa. Idag va tanken att vi skulle ga till nationalparken (fick hora av en irlandare att hon hade sett en koala dar :P) men

Vi kommer att skicka ett mail till dig när My uppdaterar sin resa