Noosa Heads
onsdag 3 december 2008 - Noosa Heads, Queensland, Australien

Hejsan hoppsan pa er! Da jag kanner mig valdigt lat for tillfallet valjer jag att svara pa era kommentarer har o nu! Gud vad mys att hora hur d e dar hemma ^^ Jag o Anna ska ocksa baka lussebullar o senast idag horde vi fran en 24.arig Smogenbo att han hade hittat "Annas pepparkakor" i en

Brisbane
söndag 30 november 2008 - Brisbane, Queensland, Australien

Tjolahopp pa er! Hoppas d e bar med hela bunten, sj mar jag riktigt bra for tillfallet. Sitter pa d hostelet vi bor pa har i Brisbane o njuter av internets underbara varld. Vad galet att d e december snart (om bara 3 tim ca for mig :P). Kanns dessutom extremt overkligt att ni har snoblask dar

Byron Bay
torsdag 27 november 2008 - Brisbane, Queensland, Australien

Tjolahopp alla glada o ja, jag lever... Kul att läsa om hur d e hemma o def kul att läsa att ni har snö ju ^^ Jag o Annapanna e fortf i Byron Bay o vi e nu inne på vår 5.e dag här i den lilla hippie-staden. Har haft problem med att lägga upp bilder så tyvärr får ni vänta lite till på

Sydney del 2
söndag 23 november 2008 - Brisbane, Queensland, Australien

Hej igen! Var va jag nu, juste ja. Den andra dagen tillbringade jag o Anna med en gammal klasskompis till Anna (Michelle) som bor o pluggar i Sydney. Dagen börjades dock med frukost på ett fik i närheten till hostelet. Under dagen sågs det otroligt vackra operahuset, Harbour bridge, Darling

Arlanda-Sydney Del 1
söndag 23 november 2008 - Brisbane, Queensland, Australien

Hej gott folk :) Ledsen för att det inte har blivit så mkt dagboksskrivande en har haft otur med datorerna som jag har vart i närheten av (lr eg bara på hostelet i Sydney men iaf :P). Är nu i Byron Bay efter ca 12 tim bussåkande från Sydney. Men det är väl lika bra att jag tar d från

Vi kommer att skicka ett mail till dig när My uppdaterar sin resa