hem..
fredag 30 december 2005 - Bangkok, Thailand

halladan! sitter pa hotellet och vantar pa att taxin ska komma och hamta oss.. idag ska vi verkligen aka hem och det kanns inte alls kul.. ska bli jatte roligt traffa alla dar hemma..men att lamna varmen och vissa personer =) har nere ar inte alls lika kul.. vi skulle egentligen ha lamnat phi phi

julafton
lördag 24 december 2005 - Ao Nang, Krabi, Thailand

hej hej! kom till phi phi i torsdags efter att mott upp en gammal bekant fran ulricehamn i ao nang. baten hit tog bara 2h sa det va skont! nar vi kor in mot "hamnen" pa phi phi fick man forst en chock.. det man sag var...ingenting... helt kalt, ett sondrigt hotell och 5 brutna palmer typ..

paradiset!
tisdag 20 december 2005 - Railay Beach, Krabi, Thailand

hej hej! nu har vi akt tillbaka till andra sidan igen och har mott upp martin roger o henke. kompisar fran goteborg! kho phangan var kul, men vadret var tyvarr inte sa bra. andra dagen vi var dar var det en drunknings olycka dar 2 personer dog..vagorna va sky hoga och stranden stangdes av. det

antligen har!
torsdag 15 december 2005 - Bangkok, Thailand

tjena tjena! nu har vi kommit till kho phangng! efter mycket om och men... taxin kom och hamtade oss utanfor hotellet i ao nang och skjutsade oss til krabi. darifran fick vi ta en buss till surat thani. sen skulle en buss kommit och hamtat oss igen och kort oss till baten.. men pga av daligt vader

SOL!!
söndag 11 december 2005 - Pak Nam, Krabi, Thailand

hej hej! nu har vi kommit fram till ao nang efter en 14 h lang buss resa! resan gick bra, men va valdigt guppig! tur man inte lider av aksjuka ialla fall! traffade pa nagra trevliga australienare som gjorde resan lite roligare! nar vi kom fram i gar morse var det inget bra vader alls har..kandes

11 spann!
fredag 9 december 2005 - Bangkok, Thailand

tjena mittbena! nu har vi gjort bangkok! helt sjukt intressant stad! i onsdags borjade vi em med att ga runt kika kvarteren runt hotellet. vi satte oss pa ett stalle och bestallde in var sin SINGHA! mumma! olen kom visst in i en liters flaskor...och efter en lang flygresa och tomma magar blev

framme!
onsdag 7 december 2005 - Bangkok, Thailand

hej svejs! nu har vi landat i tok hetta bangkok. antligen....efter typ 22 h resande.. det gick bra ialla fall. fast jag ar verkligen helt slut. serverades tyvarr kyckling pa planet mellan amsterdam o malaysia...inte sa lyckat tyckte jag!! hahaha! roy var lilla "tourguide" kom och hamtade oss pa

jag o hoe i thai!

jag o hoe i thai!

6 december 2005 - 31 december 2005

jag o helena landar i bangkok den 7 dec.. sen bär vi vidare dit alla goa karlar är! =) kom in o läs vettja!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Sofia uppdaterar sin resa