Sista dagen
tisdag 30 april 2019 - Las Vegas, Nevada, USA

Nu är vi inne på sista dagen där vi nu är  i Las Vegas har haft 2 dagar med33-34 grader och sol måndagen var det däremot 18 grader och mulet. Vi har gått på en Las Vegasshow som var mycket bra

Paradiset Hawaii
söndag 21 april 2019 - Honolulu, Hawaii, USA

Har nu varit på resande fot 13 dagar där vi var på en valsafari i SAN Diego det blev en flopp då båten i tordes köra oss ut till valarna var lite vågigt. Några dagar i Carlsbad med sol och bad därefter flög vi till Kona där vi besökte Vulkanen som härjade i maj 2018. Mycket bad och sol

Pooldag i solen
onsdag 26 december 2018 - Orlando, Florida, USA

Tredje dagen i värmen vi bor nu på Hilton Grand vacation Tuscany. Idag blir det bad och sol 24 grader och sol

Utflykt samt sista dagen i Bali
torsdag 15 november 2018 -

I måndags tog vi en 9 timmars tur som tog oss med bil runt Balis sevärdheter! Tempel x 2, dans, silversmed, heliga källor, djungel och kaffeplantage m.m, helt slut på! Trafiken värst!   @ Goa Gajah Elephant CaveNatten till torsdag vaknade vi av en jordbävning och natten fortsatte med det

2 dagar i Uluwato
torsdag 8 november 2018 -

Efter en taxiresa ca 50 min endast 130kr är vi nu mer söderut. Vi bor på ett kanonfint hotel Radisson blu. Har varit på en strand bland apor och härligt bad.vi har sol/moln 33 grader. Nu på em tillbringar vi tiden vid polen

Framme i Bali
lördag 3 november 2018 - Bali, Indonesien

Efter en ganska lång flygresa med Singapore Airlines kanonservice är vi på plats vid vårt boende Anatara Vacations villas.

Sista etappen
söndag 1 juli 2018 - Orlando, Florida, USA

Vi avslutar vår resa o Orlando vi bor på Tuscaniy Village. Vi har haft 2 en med mycket åska och regn. Idag är det sol och närmare 33 grader så det blir bad och sol vid poolen

Sista etappen
fredag 29 juni 2018 - Orlando, Florida, USA

Vi lämnade Myrtle Beach, South Carolina den 26/6 efter en fantastisk vecka med sol och bad i ett varmt hav. Körde ca 4 timmar och kom till Hilton Head Island, värmen i havet var som att bada i ett badkar! Tuffade vidare 4,5 timme tidigt på morgonen för att se Sverigebesegra Mexico och hamnar i

Golf
söndag 24 juni 2018 - GOLFBANAN, Värmlands län, Sverige

idag spelade vi golf på en underbar bana.värmen var nästa för tuff sista timmen. Avslutade EM med lite bad och solande

Andra dagen i Myrtle Beach
onsdag 20 juni 2018 - Myrtle Beach, South Carolina, USA

Vaknade som vanligt tidigt, vi av alla, tog en promenad på stranden och avslutade med att bada kl 07.30 i ett varmt hav. Sedan in för frukost och fotboll, idag väntar en dag på stranden

Hawaii

Hawaii

8 april 2019 - 2 maj 2019

En resa till Hawaii väntar oss nu, flyger först till San Diego och sedan bilar vi till Carlsbad. 12/4 flyger vi till Kona i Hawaii där vi stannar en vecka. Avslutar sen en vecka i Honolulu innan hela resan avslutas i Las Vegas

Orlando/kryssning Jungfruöarna

Orlando/kryssning Jungfruöarna

24 december 2018 - 7 januari 2019

Ni som känner oss vet att julen inte är något för oss! Vi tar släden 09.50 från Umeå på julafton och åker iväg på den kortaste tripp vi någonsin gjort till USA!

Bali 2018

Bali 2018

1 november 2018 - 19 november 2018

En härlig höstresorna till Bali samt några dagar i Singapore

Washington/Myrtlebeach/Orlando

Washington/Myrtlebeach/Orlando

7 juni 2018 - 8 juli 2018

Nya äventyr till USA besöker platser vi inte besökt förut

Florida 2017

Florida 2017

19 december 2017 - 19 december 2017

En resa till Miami vidare till Orlando därefter ner till Marco Island innan vi reser hem från Miami

Carolas 50-årsresa

Carolas 50-årsresa

19 juli 2017 - 11 augusti 2017

Resa till San Fransisco 4 dagar bilar sedan ner till Carlsbad sen en tredagars kryssning innan resan avslutas med Las Vegas

Höstresa Frolida 2016

Höstresa Frolida 2016

22 oktober 2016 - 6 november 2016

Ännu en resa till det härliga Florida, landar i Miami vidare sen till Orlando, Marco Island och sedan avslutas resan i Fort Lauderdale

Florida 2015

Florida 2015

13 juni 2015 - 3 juli 2015

Resan går nu vi New York sedan till Tampa och avslutas i Orlando

Orlando 2014

Orlando 2014

20 oktober 2014 - 10 november 2014

Nu är det dags för en ny resa till USA. Första gången vi åker utan barnen, känns annorlunda, spännande och saknaden efter dem kommer garanterat finnas där. Vi kommer att besöka Orlando, Fort L, Key West, Dominikanska republiken, Grand Turk, Curacao och Aruba.

Florida 2013/2014

Florida 2013/2014

12 december 2013 - 10 januari 2014

Ny härlig resa med barnen och Amanda. Först 9 dagar i Cancun därefter flyger vi till Orlando där vi kommer att vara 8 dagar innan vi åker och till Davenport 6 dagar innan vi avslutar semestern i Cape Coral och åker hem

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Lars uppdaterar sin resa