Nygift med en Venezuelare i Florida, som jag träffade i Mexico för tre år sen. :) Livet är vad du gör det till, mitt är ett äventyr!
hemstad Umeå, Västerbottens län, Sverige
Senast aktiv - från Cabo San Lucas, Baja California Sur, Mexiko
Wedding Day
lördag 21 januari 2017 - Delray Beach, Florida, USA

Vet att många är nyfiken på bilder så här kommer några! Var såklart en mycket speciell dag, på många sätt!!! En dag man drömt och funderat på i många år (vem, när, var, hur?) och en dag som bara kom och kändes så rätt och så udda på samma gång. Önskar såklart att jag kunnat

centralamerikaaat
onsdag 9 april 2014 - Monteverde, Puntarenas, Costa Rica

Heheh... Jag lever! Lovar! Mar alldeles for bra, som vanligt :) 1 mars avslutades alltså min Divemasterkurs/ internship och jag gladjeskuttade i timmar! Var ratt narvos inför teoriprovet, men hade jag inte behövt vara. Alla vi 6 som gjorde provet fick minst 90% ratt pa bada delarna, sa de ar ju

Work hard play hard
måndag 20 januari 2014 - Xcalak, Quintana Roo, Mexiko

Hmmm, sinnes sjukt mycket har hant sen jag uppdaterade er sist. Veckorna kring jul och nyar var heeeeelt galna! Har aldrig jobbat sa hart och intensivt forrut. Flera dagar hann vi inte ens ata lunch. Men lart oss sa otroligt mkt och haft riktigt kul! Traffat folk fran hela varlden och vissa har vi

God jul osv!!!
torsdag 26 december 2013 - Xcalak, Quintana Roo, Mexiko

Oooh jag har SAAA mkt att uppdatera er om! Kommer inte risk tight ihag mitt sista inlagg och internet ar sa daligt sa ar belt I extas att jag ens kan skirva har nu!! Anyway, de sista tva veckorna pa base Pez Maya blev lite annorlunda. Vi hade bra vader, varmt och soligt, men det blaste sa mkt sa

Saknar mina varma koftor
lördag 30 november 2013 - Tulum, Quintana Roo, Mexiko

BLAA. Tokigt att de førra inlægget inte sparats, men nu får ni mkt att lasa hehe. De senaste två veckorna har gått fort de med. Ar heltokigt. Sist vi var i Tulum så var vi fast 2 extra natter pga att vagen till Pez Maya var så øversvammad så inga bilar kunde ta sig fram. GVI fixade dock

Magi
söndag 17 november 2013 - Playa del Carmen, Quintana Roo, Mexiko

Waaaaow! Galet. Har redan varit i Mexico i över 2 månader!? Vad hände. Tiden går lite för fort!! Den här veckan har varit helt fantastisk. Vädret har varit lite si sådär, så vi har inte lyckats dyka så mkt som vi vill den här veckan heller. Har varit sån åska blixt och dunder så

salmonella, skorpioner och snorkling
lördag 9 november 2013 - Tulum, Quintana Roo, Mexiko

Hejhopp! Ska forsoka fa ivag en snabb uppdatering om livet har i Mexico nu innan taxin hamtar oss for att aka tillbaka till Base och livet i bushen! :) Ni vet ju by now att jag fick salmonella passande dagen innan 10km -racet i Playa. FYFAN. Aldrig kannt mig sa dalig som da! Fy och farao, men de

borjar narma sig
onsdag 23 oktober 2013 - Tulum, Quintana Roo, Mexiko

wie! veckan so far har varit valdigt annorlunda! Efter helgen i Playa sa borjade vi var vecka med att aka till Akumal, typ ett paradis, som hade Skoldpaddshelg med lekar, information, underhallning i 3 dagar. Vi var med pa sista dagen och lekte med barnen, malade skoldpaddor i deras ansikten osv,

Bästa veckan EVER!
lördag 19 oktober 2013 - Tulum, Quintana Roo, Mexiko

Oj vilken magisk vecka! Jag har kunnat dyka varje dag utan problem med öronen så har typ haft ett leende till öronen varje dag bara pga de! Sjukt underbart :) Jag har klarat korallprovet med 98,5% rätt! Och har fått veta att jag ska lära mig allt om korallers sjukdomar och jobba med det-

Ratta lanken for donation!
onsdag 16 oktober 2013 - Tulum, Quintana Roo, Mexiko

http://www.justgiving.com/rivieramaya/eurl.axd/297b8bb51a73df46b7d76f06fe54c5c9 Har ar den ratta lanken att anvanda, nar ni klickar donera sa skriver ni in mitt namn och hur mkt pengar ni donerar :) Tack och puss! Aker till Cozumel imorrn for nattdyk sen 2 dyk dagen efter i Cozumel :D :D :D :D

2017

2017

8 december 2016 - 31 januari 2018

Alrigthy, lämnade hemmet, familjen, jobb och vänner ännu än gång för en resa på obestämd tid, obestämd ort och öppet för allt. Började med några veckor i Florida med massa julmat, surf, kvällar i Wynwood Miami med vänner och så att få säga ja till mannen i mitt liv <3 Ska bli otroligt spännande att se vad 2017 har att bjuda på!

Drömresan

Drömresan

17 september 2013 - 8 mars 2014

I 2,5 -3 år har jag drömt om att åka till Mexico, dyka varje dag, njuta av det marina livet och förhoppningsvis kunna göra någon nytta för våra stackars hav. NU är jag ÄNTLIGEN här!!!! Harrejösses anamma. I 6 månader framöver ska jag volontärarbeta med att forska om världens näst största barriärrev. Jag kommer bli utbildad Divemaster, rescue diver, utbildad inom koraller och rev och troligvis lära känna awesome personer som blir vänner för livet.

Sydamerikat!

Sydamerikat!

31 januari 2012 - 7 juni 2012

WOOOPWOOP! Dags igen! Börjar med 2 veckor solsemester i Panama, därefter blir det Peru, Bolivia, Brasilien, Argentina och Chile. Tillsammans med min beste ven (och tolk) Camilla ska vi upptäcka en del av världen. I'll keep you posted!

Hemresan?

Hemresan?

5 januari 2011 - 3 februari 2011

WA. Kanns konstigt att dopa en resa for hemresan da det galler en hel manad i underbara Thailand/Malaysia.. Men ar det som kanns som att det passar bast! Detta ar alltsa sista kapitlet i mitt resande ar, och det ska njutas av precis lika mycket som de tidigare kapitlena. Jag borjar i Kuala Lumpur for lite shopping innan jag beger mig till Thailands slappa strandliv dar jag ska mota upp hela BASTA familijen Lundstrom och njuta av mina sista veckor som resenar, for den har gangen! Se, las och njut.

Nya Zeeeeeland!

Nya Zeeeeeland!

6 november 2010 - 21 december 2010

WIIHO! Nya Zeeland och dess underbara natur ska upptackas under 6 veckor! De tva forsta veckorna reser jag med mina underbara brudar hemifran, det blir backpacking-liv med hostel, fest. shopping och utflyckter. De resterande 4 veckorna ska resas runt i campingbil fran norr-soder med mina nya basta vanner Romane fran Frankrike och Marina fran Tyskland. Har sa mycket att se framemot att det kittlar i magen av tanken, livet ar UNDERBART!

2010 Australien

2010 Australien

9 april 2010 - 4 januari 2011

Drömresan fortsätter!

2010 Thailand, Malaysia, Indonesien

2010 Thailand, Malaysia, Indonesien

11 januari 2010 - 9 april 2010

Vår första drömresa.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Nathalie uppdaterar sin resa