Hej! Roligt att ni tittade in här, hoppas att det underlättar för er att hänga med i vad som händer nu när jag är ute i världen!
hemstad Halmstad, Hallands län, Sverige
Senast aktiv - från Enköping, Uppsala län, Sverige
Jeepsafari och besök =)
torsdag 13 maj 2010 - Ayia Napa, Cypern

Hej hej! Min namnsdag idag! Mamma kom ihåg =) Tack! Igår var vi på Jeepsafari, det var riktigt roligt, vi åkte runt i Ayia Napa och såg platser som jag inte sett förut! Jättefina grottor var vi inne i och en kyrka som man byggt i berget. Det var riktigt häftigt. Så vi hoppas att denna

Nu händer det grejet
lördag 8 maj 2010 - Ayia Napa, Cypern

Hej hej! Nu har det hänt grejer må ni tro! I torsdags så gjorde jag min efterlängtade tatuering, tre stjärnor =) Se så fina dem blev! Jag fick också ett samtal från min gamla chef i det militära och jag kommer att vara med i NBG i år det betyder att jag har sagt upp mig från mitt

Påsk firande, födelsedag och en massa vulkan aska...
onsdag 21 april 2010 - Ayia Napa, Cypern

Hej allihopa! Tiden går fort, och det var länge sedan jag skrev. Allt går så bra här men det blir mycket jobb så jag har inte hunnit uppdatera er. Vi har haft tur vad det gäller detta hemska askmoln som surrat omkring i Europa. Vi hade bara en dags försening på våra gäster och de

Tillbaka på Cypern efter fyra månader i Egypten, och två veckor semester hemma!
onsdag 31 mars 2010 - Ayia Napa, Cypern

Hej allihopa! Nu är jag på plats på Cypern igen, mitt uppe i en uppstart av destinationen, så jag har inte hunnit uppdatera er förrän nu... Allt går kanon bra, väderet är okej, mina två guider är kanon söta och vi har det riktigt bra! Är på kontoret från tidig morgon till sen

Vi har haft team dag på stranden =)
onsdag 24 februari 2010 - Hurghada, Al-Bahr al-Ahmar, Egypten

Hej i snön! Snart kommer jag hem och få mysa lite i kylan =) den 7 mars lämnar jag Hurghada och beger mig ner till Malmö, sen kommer jag hem till Halmstad den 10 eller 11mars, beroende på om jag stannar en dag extra i Malmö. Jag har fått en flygbiljett till Cypern den 21 mars, så jag har

Hej här kommer en liten uppdatering!
måndag 15 februari 2010 - Hurghada, Al-Bahr al-Ahmar, Egypten

Hej hej! Hoppas att allt är bra med er hemma i kylan, den håller i sig har jag hört =) Här rullar allt på, internet fungerar knappt, men nu får ni en liten uppdatering. det händer inte mycket, men jag har fått reda på vart jag ska i sommar iallafall, och det blir tillbaka till Cypern

Åska, ösregn och hagel...
onsdag 20 januari 2010 - Hurghada, Al-Bahr al-Ahmar, Egypten

Ja det är sant, det hände i söndags när jag var på väg hem från Luxor. Jag vaknade av att det lät väldigt konstigt i bussen, och tittar ut! ÖSREGN, och det blixtrade som aldrig förr. Det kändes som om man va med i en skräckfilm, det blev helt vitt på himlen och bergen lös upp ute i

Tjohoooo!!!
torsdag 14 januari 2010 - Hurghada, Al-Bahr al-Ahmar, Egypten

Hej hej! Hoppas allt är bra hemma i kylan! Jag vet hur det känns eftersom att jag var hemma i förra veckan. Jag hade en jättemysig vecka, men anledningen till att jag åkte hem var farmors begravning. Den var jättefin och jag var glad att jag åkte hem till den. Att jag fick möjligheten

God jul!
fredag 25 december 2009 - Hurghada, Al-Bahr al-Ahmar, Egypten

GOD JUL!! Hoppas att ni haft en trevlig jul med god mat och trevligt sällskap! Själv hade vi en kanon jul! Började dagen med att jobba, men bara förmiddagen, efter det blev det (som ni flesta vet) vin på balkongen i våra 28 graders värme =) Det va riktigt skönt. Jag städade av hemma i

Pappa har varit här, och en massa annat...
torsdag 17 december 2009 - Hurghada, Al-Bahr al-Ahmar, Egypten

Hej allihopa! Nu har det tagit ett tag och jag har inte skrivit på ett tag men det har hänt mycket. Pappa var här från den tredje december till den tionde. Det var super kul och härligt att ha honom här, vi gjorde massor! Pappa hade med sig julklappar från mamma och mormor. Jag fick

21 mars 2010 - 11 november 2010

Cypern en andra gång, denns som Destinationschef =)

Egypten

Egypten

10 november 2009 - 7 mars 2010

Nu drar jag till Egypten och jobbar!

LONDON

LONDON

15 december 2007 - 22 december 2007

Madde, Evelina och jag i London inna jul!!

Paraguay

Paraguay

6 juli 2003 - 27 juli 2003

Vi byggde vattenledning i ett indianreservat. Levde och bodde med dem!! Var även i Iguazu parken

Tidigare Resor

Kroatien

5 juli 2008 - 13 juli 2008

Semester vecka med Daniel

31 mars 2009 - 9 november 2009

Hej! Min resa nr två som reseledare!! Ska bli spännande.

Fuerteventura 08-09

Fuerteventura 08-09

24 november 2008 - 30 mars 2009

Hoppas att ni kan hänga med på vad som händer här i mitt guideliv i Spanien!!

Turkiet

Turkiet

7 oktober 2006 - 15 oktober 2006

Uppladdningsresa med Petronella

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Linnéa uppdaterar sin resa