Hejsan! Jag la upp den här sidan för att träffa andra som är ute efter samma sorts reseäventyr som jag och för att få tips inför mina resor. Intressen som märks på mina resor är musik, äventyr (t.ex. forsränning) shoppa, att ta del av andra kulturer och uppleva nya saker. Planerade resor för framtiden är * Roadtrip i USA (Mexico, Hawaii, LA osv) * Till Afrika med Rosa bussarna //Tjing
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Inga inlägg
Bröllopsfölje

Bröllopsfölje

24 maj 2012 - 27 maj 2012

Ett par vänner firade bröllop hos brudgummens släkt i hans hemstad.

Shanghai

Romantisk weekend resa.

Istanbul

Istanbul

23 november 2012 - 26 november 2012

Blev såväl affärsresa som sightseeing och nya upplevelser.

Venedig

Venedig

24 oktober 2012 - 27 oktober 2012

Då var det dags att åka till staden som så sakteliga försvinner under vatten. Minst sagt ett äventyr.

Adventures on Island

Adventures on Island

20 augusti 2012 - 27 augusti 2012

En vecka fullspæckad med æventyr med utgangspunkt fran Reykjavik: Klættring i lavagrotta Snorkling i Silfrasprickan Hiking till varma kællor Ridtur pa Islandshæst Val- och delfin tur till havs Bla Lagunen Forsræning Glaciærvandring och klættring

Danmark

Danmark

10 december 2011 - 11 december 2011

Besökte julmarknaden på Tivoli. Åt god mat i Nyhavn, kollade in kroglivet i city. Och såklart en hel del shopping!

Tuscany, Italy

Tuscany, Italy

17 juli 2011 - 24 juli 2011

A week in good company of friends on the countryside of northwestern Italy.

Paris

Paris

16 november 2011 - 20 november 2011

Upp i Eifeltornet, stå under triumfbågen, in på Louvren och se magnifika slottet Versailles. Blir såväl affärsresa som sightseeing.

New York

New York

3 december 2010 - 8 december 2010

A businesstrip away with my firms partowner (and also sister). Going to take care of the evenings and the weekend!! We went up and down crossing half the NY island everyday by foot, sightseeing, shopping, and just experienced the big apple as mush as we could...

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Monica uppdaterar sin resa