Fraser island!
måndag 20 februari 2012 - Brisbane, Queensland, Australien

Tjenare svea rike! hoppas ni fryser muhaha! Sitter i Brisbane och chillar, riktigt harlig stad igar sa kakade vi varldens godaste sushi!pa ett stalle med tag so det var bara att plocka det man ville ha fran taget! idag sa traffade vi en polare som vi traffade i cairns och han tog oss pa en liten

regnskog, bad och dykcert!
onsdag 8 februari 2012 - Cairns, Queensland, Australien

Nu var det ett tag sen man gjorde en uppdatering sa det ar dags nu! och upptagen har man varit pa semestern, forra torsdagen so akte vi pa regnskogsaventyr! vi fick ga pa en liten skogspromenad dar man sag endel spindlar... sen so drog vi vidare till en regnskog som hade badmojlighet, vi akta

spya bad och alkohol
söndag 29 januari 2012 - Cairns, Queensland, Australien

inte varldens finaste title kanske, men varfor ljuga? I torsdags so var det Australiens nationaldag aka Aussie day. Det vart goon (billig vinsubstans typ, smakar skit) och dryckeslekar.. det hela slutade med att alla spydde forutom 1 och att alla i rummet gick o la sig kl 20:30... igar akta vi

spya bad och alkohol
söndag 29 januari 2012 - Cairns, Queensland, Australien

sol bad och lite forkyld
måndag 23 januari 2012 - Cairns, Queensland, Australien

Da har man snart varit pa vift i en vecka,i lordags so kom vi fram till Cairns, vi bokade in oss pa ett mysigt hostell lite utanfor staden. vi gick pa en lite for long promenad och brande sonder oss soklart.. so i helgen so har vi mest legat pa rummet och sovit av oss jet lag och lite

Hej Aussie
onsdag 18 januari 2012 - Perth, Perth, Western Australia, Australien

Nu efter 24h flyg och nastan 20h vantatid sa ar jag antligen framme i Australien, Perth. Vi kommer stanna har tills imorgonkvall, och da drar vi vidare till Cairns och dar ska vi vara i 5 veckor! allt har gatt bra med flyg och vantetid, pa flyget so hade de hur mkt serier,filmer och musik. so

11 dagar kvar och ledig i 3 dagar
fredag 6 januari 2012 - Gnesta S, Södermanlands län, Sverige

11 dagar, 3 lediga dagar nu.. dags o packa och köpa allt inför resan. dvs apoteket varor.. solskydd kan vara bra i 25+ väder i 6 månader..

we be trippin'

we be trippin'

17 januari 2012 - 23 juli 2012

Resan som sparats för i över 1 år...påbörjas på flygplats Stockholm Arlanda. Första Destinationen är Cairns (Australiens Östkust)och sista, The Big Apple.. Längs vägen kommer vi även titta förbi Kina å Nya Zeeland + diverse städer.

Around the globe in 189 days

Around the globe in 189 days

17 januari 2012 - 23 juli 2012

Jag och två kompisar jag ut och resa lite. Vi ska först ner till australien sedan bär de av till Nya Zeeland och China och till sist USA.

Mitt lilla äventyr

Mitt lilla äventyr

17 januari 2012 - 23 juli 2012

den 17 januari bär det av till Australien! Vi kommer spendera tid i Cairns där vi ska jobba och ta dykcert! efter 2 månader så bär det av till Nya Zeeland, därefter Kina och avslut i USA

Inga foton

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Niclas uppdaterar sin resa