dax for en lite uppdatering
onsdag 10 mars 2010 - Bundaberg, Queensland, Australien

Det har for en gang skull hant en del kul grejer den senaste tiden! Som jag skrev innan sa har jag och Jill bestamt oss for att aka hem, eller ja, allt ar redan bokat och klart sa vi kommer hem i slutet av Juli och stannar ett litet tag iaf. Vi ansokte om ett partner visum i Sverige som var

ytterligare ett ar pa luffen.
onsdag 13 januari 2010 - Brisbane, Queensland, Australien

Den har gangen ar det nog inte lika latt att sammanfatta aret som gatt. Har inte gjort lika mycket som innan och har val mer eller mindre slagit mig ner i brisbane. Av manga anledningar sa har jag inte rest speciellt mycket den senaste tiden. Mest for att jag kanske kant att de ar ratt jobbit att

Imorrn bar de av mot Asien igen! for nagon manad.

Det var valdigt lange sen jag tog mig tiden att sitta ner och skriva nagot i dagboken. Har haft lite otur pa sista tiden, vart av med min dator i ett bilinbrott. Efter de sa tappade jag lusten totalt att satta mig ner och skriva nagot. Hur som, kanske koper mig en ny dator sa smaning om. Det ar

Bara en liten update
lördag 14 februari 2009 - Brisbane, Queensland, Australien

Hejsan hopp. Tankte bara skriva ett par rader och saga att allt ar underbart har borta och jag ar langt ifran brander och oversvamningar som de rapporteras om dar hemma. Ar just nu i kompis lagenhet i brisbane och har de hur bra som helst. Det ar alltid kul att traffa polare man rest med

365 dagar pa rymmen fran Sverige!
fredag 9 januari 2009 - Brisbane, Queensland, Australien

Nu sitter jag har och tankte summera 1 ar pa luffen. Vilket inte kommer bli de lattaste, men under de har aret sa har jag uppleft sa manga saker och lart mig sa mycke om mig sjalv. Fatt nya drommar och nya mal med livet, pa satt och vis i alla fall. Jag kommer ihag nar jag forst landa i Bangkok nu

Aker ner till Brisbane
lördag 27 december 2008 - Townsville, Queensland, Australien

Det vart en liten impulsresa att aka ner till brisbane idag. Vi aker ner ikvall jag och Mario. Det vart ett flyg eftersom de var billigare an att aka me buss.. vilket kanns lite skumt! men men de ar inte alltid som man tror. Hur som sa hoppas jag att de blir bra, har lagt upp lite bilder ocksa.

Julafton i paradiset
onsdag 24 december 2008 - West Point, Queensland, Australien

Sitter har och skriver pa julafton, trodde inte med handen pa hjartat att jag skulle spendera en jul och ett nyar hemifran. Men nan gang maste kanske vara den forsta. Sitter har pa en lite paradis o utanfor Townsvill och har de hur bra som helst, Men jag kan inte saga att den ratt julkanslan har

Jobba lite
tisdag 18 november 2008 - Cairns, Queensland, Australien

Dax att rora sig vidare fran Cairns och skaffa sig lite pengar. Ska ivag och plocka lite frukt, eller mango rattare sagt. Annars hander de inte sa mycke har borta. Borjar komma in i Australien och gillar stallet helt klart. alla ar val ratt vana vid att jag inte uppdaterar varje dag, snarare nan

Bara kort
torsdag 30 oktober 2008 - Cairns, Queensland, Australien

Hejsan hoppsan, tankte bara saga att de finns lite bilder upplagda fran bilresan(verkar inte som man får mail när de finns nya bilder), inga direkta roliga bilder, men de fanns inte sa mycke att ta kort pa, hehe, var mest öken och raka vägar. Men men kolla iaf vet jag :P Bilden pa den lilla

liten update
tisdag 21 oktober 2008 - Cairns, Queensland, Australien

Sitter har i Cairns och kollar ut over havet fran mitt hostell dar jag bor, det regnar lite har uppe och det borjar narma sig wetseason har. Men man ska kanske inte klaga, da de ar 30 grader pa dagarna och runt 20 pa kvallarna. Det var ett tag sen jag uppdaterat da det varit en stor prisshock att

Niklas kollar runt lite 2

Niklas kollar runt lite 2

1 juli 2008 - 29 december 2013

Forra resan tog aldig riktigt slut, bara jag som glomde att folanga datumen. Ar just nu pa Bali och ska snart over till Austalien och borja jobba lite

Niklas kollar runt lite

Niklas kollar runt lite

9 januari 2008 - 30 juni 2008

Åker runt lite och kollar va som händer i världen. Kika om ni har tid och lust.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Niklas uppdaterar sin resa